لوازم یدکی اچ سی کراس-قیمت قطعات یدکی اصلی دانگ فنگ اچ سی کراس

همانطور که از اسم آن مشخص است، این خودرو دقیقا مشابه خودرو اچ سی کراس است و تنها فرق این دو خودرو، صندوق اضافی S30 است پس لازم نیست در مورد دسترسی به لوازم یدکی این خودرو نگران باشید. اچ سی کراس یک خودرو هاچبک جمع و جور است که توسط شرکت ایران خودرو در ایران مونتاژ میشود. قلب تپنده این خودرو یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۱.۶ لیتر میباشد که میتواند قدرتی معادل با ۱۰۵ اسب بخار تولید کند.

(در اینجا لوازم یدکی اچ سی کراس) انجام میدهند ، تهیه لوازم از خودرو هایی است که بلا استفاده بوده که بسیاری از قطعات آنها سالم و قابل استفاده بوده و میتوان از آنها تا چندین سال استفاده نمود. همانطور که احتمالا میدانید هر قطعه ای از خودرو طول عمر مشخصی دارد. به عنوان مثال تسمه تایم باید در هر ۶۰ هزار کیلومتر یا حداکثر هر ۹۰ هزار کیلومتر تعویض شود. در صورتی که در این بازه عوض نشود هزینه های بسیار گزافی سر درستتان خواهد گذاشت. با فرض بر این که شما خودروی خود را در خیابان پارک کرده اید و ناگهان شخصی به آینه بغل شما برخورد کرده و خسارتی را به جای خواهد گذاشت. با توجه به اینکه این قطعه در رانندگی شما تاثیر بسیار زیادی دارد ، نبود آن ممکن است باعث بروز تصادف و خسارات غیر قابل جبران خواهد شد.

قطعات یدکی بدنه h30 cross، لوازم جلو بندی اچ سی کراس و همینطور قطعات موتوری آن با مناسب ترین قیمت در چین یدک توس در اختیار مشتریان عزیز قرار لوازم یدکی اچ سی کراس گرفته است. یکی دیگر از گلایه های اصلی که دارندگان خودرو دانگ فنگ h30 cross دارند، کمبود ارائه کنندگان مطمئن لوازم یدکی اچ سی کراس است. اگر تهیه لوازم یدکی اچ سی کراس برایتان سخت است و یا با قیمت‌های غیر قابل قبول قطعات رو به رو هستید، نگران نباشید. زیرا ما و همکارانمان در خدمت شما هستیم تا در اسرع وقت آن‌ها را برایتان تهیه کنیم.

  • یدک مارکت مجموعه‌ای از بهترین لوازم یدکی اچ سی کراس را برای شما فراهم کرده تا با اطمینان خاطر قطعات مورد نیاز خودروی خود را خریداری کنید.
  • شما مشتریان عزیز میتوانید برای استعلام موجودی ، قیمت و خریدلوازم یدکی اچ سی کراسبا ما تماس بگیرید.
  • جعبه دنده قدیمی 4 سرعته ایسن ژاپن که با توجه به فاصله زیاد ضرایب نمی‌توان روند افزایش سرعت را هم خیلی منطقی فرض کرد.
  • از ویژگی های مثبت این خودرو می توان به هماهنگی پیشرانه و گیربکس، تعلیق نرم، مشترک بودن قطعات فنی با خودروهای پژو و رانا، پیشرانه TU5، ظاهر جذاب و مدرن، سطح ایمنی بالا و فضای داخلی جادار و راحت اشاره کرد.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کارما یدک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. به سراسر کشور از جمله تهران,کرج,مشهد,اصفهان,تبریز,شیراز,هرمزگان,رشت,مازندران,یزد,قم,خوزستان,سمنان,کرمانشاه,قزوین,بوشهر,فارس,زنجان,گلستان,همدان,لرستان,کرمان و سایر استان ها و شهرستان ها ارسال خواهد شد. هاچ بک کراس ها به خودرو هایی گفته می شود که اندکی ارتفاع آنان افزایش یافته و به دلیل داشتن فلاپ های اطراف بدنه یا باربند شباهت زیادی به خودرو های کراس اوور دارند. همچنین با توجه به بالا رفتن قابل توجه قیمت خودرو در کشور قطعات خودروها نیز به مراتب دچار افزایش قیمت شده اند. بوق خودرو یکی از بخش‌های ساده اتومبیل است که به‌علت عملکرد ساده آن مدت‌های زیادی است که تکنولوژی ساخت آن بدون تغییر مانده است.

در صورتی که در شهرهای تهران، شیراز و اهواز هستید، می توانید پس از ثبت سفارش لوازم یدکی دانگ فنگ اچ سی کراس، مبلغ قطعات را در زمان تحویل پرداخت نمائید. 3 سال بعد و در سال 2013 این خودرو اصطلاحا فیس لیفت شده و ظاهر آن برای به‌روزرسانی و رفع ایرادات فنی دست‌خوش تغییر گشت. اچ سی کراس مونتاژ شده در ایران، در واقع مدل فیس لیفت شده نمونه اولیه است که با تغییرات مثبت خود توانسته خریداران را راضی نگه‌ دارد. با این که این ماشین فیس لیفت شده است اما فروش تخصصی قطعات یدکی اچ سی کراس در کشور وجود دارد و لوازم یدکی آن به راحتی در بازارهای داخلی یافت می‌شود. اچ سی کراس محصول شرکت دانگ فگ چین و ایران خودرو است و شرکت های زیادی در ایران نمایندگی محصولات دانگ فنگ را برعهده گرفته اند. کیفیت و اصل بودن لوازم یدکی ارائه شده و همچنین میزان پیگیری و استقبال از مشتریان نشان دهنده اعتبار نمایندگی مربوطه است که بازرگانی گلد یدک با رعایت تمامی این موارد توانسته است رضایت و اطمینان دارندگان خودرو اچی سی کراس را جلب کند.

تمامی لوازم یدکی h30 cross را می توانید از فروشگاه چین یدک توس با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت تهیه نمایید. لوازم یدکی موتوری دانگ فنگ که در ادامه به آن اشاره شده است، پر درخواست ترین قطعات می باشد و لازم به ذکر است که تمام لوازم ریز و که شامل موارد زیر هم نمی شود، از فروشگاه بردیا پارت، قابل سفارش است. موجود بودن لوازم یدکی به تنهایی مشکلات دارندگان خودروی های چینی را برطرف نمی کند و در واقع کیفیت قطعات و لوازم ، اصل بسیار مهمی می باشد . لذا از این جهت فروشگاه هایی قابل اعتماد مشتریان می باشند که قطعات را به صورت اورجینال در اختیار مصرف کننده قرار دهند . خودرو های اچ سی کراس موجود درایران در دو مدلدانگ فنگH30وS30می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های این دو مدل می پردازیم. این خودرو دقیقا مشابه خودرو اچ سی کراس است و تنها فرق آن داشتنصندوق اضافیاست و حاصل تلاش های خودروسازان ایرانی می باشد.

لوازم یدکی اچ سی کراس-قیمت قطعات یدکی اصلی دانگ فنگ اچ سی کراس اچ سی کراس از محصولات شرکت دانگ فنگ موتور می باشد که دارای موتور ۱٫۶ ( ۱۵۸۷) لیتری تیو ۵ ( ۴ سیلندر ) و جعبه خودکار ۴ سرعته ( اتومات ) ۱۶ سوپاپ می باشد که توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار ، در ۴۰۰۰ دور در دقیق را دارد. ظرفیت باک ۵۱ لیتر و میزان سوخت در سرعت ۹۰ کیلومتر بین ۶٫۱ الی ۵٫۸ می باشد . امروزه شرکت هایخودروساز چینیسهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است که در این میان تأمین لوازم یدکی خودروهای چینی به یکی از دغدغه های خریداران تبدیل شده است.