سقف کاذب کناف مدل ها و ویژگی های سقف کاذب و نکات خرید! سلام ساختمان-کناف آوگون

سقف کاذب کناف مدل ها و ویژگی های سقف کاذب و نکات خرید! سلام ساختمان-کناف آوگون

بخشی از آن شامل دیوار جدا کننده، دیوار پوششی، سقف کاذب مشبک، آلومینیومی و سقف کاذب یکپارچه است. از دیگر انواع آن میتوان به سقف کاذب رابیتس، آکوستیک، ترکیبی، چوبی، تایل و سقف کاذب پی وی سی اشاره کرد. هر کدام از انواع سقف کاذب میتواند به عنوان دیوارپوش هم استفاده شوند. سقف و دیوار کنافدر کنار هم تبدیل به طراحی یکپارچه و منظم می شوند که به نمای هر چه بیشتر ساختمان کمک شایان توجهی می کنند. روش اجرای کناف بستگی به عوامل و لوازم مورد نیازی دارد که می تواند پروژه را به نقطه پایان برساند.

  • از این قطعه در سقف های D112a جهت اتصال سازه باربر (فوقانی) به سازه پنل خور (تحتانی) و ایجاد یک شبکه استفاده میشه.
  • مصالح تکمیلی به کار رفته برای کناف کاری سقف و اجرای پروژه کناف انواع گوناگونی دارد.
  • سقف و بدنه این ساختمان لوکس با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است.
  • سلام کارتون حرف نداره،من نقاش ساختمانم، درس خوندم ولی در کنار درس نقاشی ساختمان را هم انجام میدام الان حدود دوازده ساله تو این کار مشغولم و میتونم تو این کار کار با شما همکاری کنم.
  • کناف هایی که برای دیواره ساختمان از آنها استفاده می شود در حقیقت نقش جدا کننده دیوار و سقف را دارند که به شکل سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بی کیفتی مصالح استفاده شده دردیواروسقف یکی از دلایل اصلی ترک خوردن کناف است.

در این حالت میتوانید با استفاده از پشم سنگ نسبت به عایق کردن دیوار کناف اقدام کنید. پشم سنگ هم به عنوان عایق صوتی و هم به عنوان عایق حرارتی در دیوار کناف کاربرد دارد. حامی‌ساخت یک سایت تخصصی در زمینه خدمات کابینت و دکوراسیون داخلی است که بیش از 12 سال سابقه فعالیت دارد. در این مجموعه می‌توانید لیستی از کابینت‌سازان شاخص شهرتان را مشاهده کنید و با روشی بهینه و مطمئن از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

این باعث میشه که کیفیت متریال و نحوه‌ی زیرسازی در حاشیه قرار گرفته و ازشون غافل بشین. کناف با وجود مزایای خیلی زیادی که داره، اما حساسیت زیادی در نصب داره. یعنی درسته که کناف دارای تنوع در طرح، هزینه‌ی مناسب، سرعت اجرایی بالا و وزن کم هست ولی اگر به درستی اجرا نشه اصلاً ظاهر خوبی نخواهد داشت. گچ برگ صفحاتی با هسته گچی هستن که سطوح و لبه‌های طولی اونها با کاغذ محکم مخصوصی پوشانده شده. یعنی فرض کنین مخلوط گچ به همراه هوا، بصورت فشرده وارد سطوح مقوایی میشه و پنل‌های گچی رو ایجاد میکنه.

شرکت کیان دکور ‌با شعار سرعت،کیفیت و ضمانت خدمات خود، با هدف جلب رضایت مشتریان و با به کارگیری، طراحان و مجریان متخصص و استفاده از متریال درجه یک آسودگی خاطر را در ایجاد فضایی دلنشین و زیبا برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. مهم‌ترین دلیل دریافت بیعانه قرار دادن سفارش مشتری در لیست انجام و اجرای کار میباشد پرداخت بیعانه باعث در اولویت قرار دادن سفارش مشتری میشود. بله، در سقف‌هایی که ارتفاع بلند دارد مانند سقف شیروانی از زیرسازی تیپ A ‌و زیرسازی حمال خور با آویز بلند استفاده می‌شود به همین دلیل قیمت نصب ۰/۲۰ درصد بالاتر است . در مورد رنگ نور، بهتر است از ترکیب نور زرد و سفید استفاده شود. نور زرد به تنهایی باعث تیره به نظر رسیدن دیوارها و کوچک‌تر نشان دادن پذیرایی می‌شود. نور سفید سالن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد اما فضایی سرد، کسل‌کننده و یکنواخت ایجاد می‌کند.

برای اجرای این نوع سقف نیاز است تا ابزارهایی همچون گاری حمل پانل، دستگیره حمل پانل و همچنین ریسمان رنگی تهیه شوند. تشکیل شده از نوار محافظ گوشه، ادوات و اتصالات، مقاطع فولادی سبک، پیچ های اتصال پنل به سازه و در نهایت پشم و چوب می باشد. از اصلی ترین پارامترهایی که شما می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، قطعاتی است که تشکیل دهنده کناف می باشند. همچنین از این مدل سقف های کاذب به عنوان عایق در برابر دو پارامتر صدا و حرارت نیز یاد می شود.

یا دیوارهای کاذب کناف کاری شده را جابجا و به محل کناف ساده سقف جدید منتقل کنیم. در سال‌های نه چندان دور بیشتر از گچ برای ساخت سقف اتاق پذیرایی استفاده می‌شد. ساده و بی‌روح بودن گچ باعث شده به مرور زمان مصالح دیگری جای آن را بگیرند.

نحوه قیمت گذاری اجرای سقف کناف

نکته مهم در اجرای این کار این است که بیش از یک لایه از ورق مش استفاده نکنید. با استفاده از یک کاردک یک لایه نازک از بتونه را بر روی ورق مش می‌زنیم. باید به این نکته توجه کنید که ورقه مش به خوبی سقف را پوشش داده باشد. پس از سمباده کاری از یک لایه بتونه دیگر بر روی محل آسیب دیده استفاده کنید. سپس مانند روش قبلی ادامه کار را انجام دهید و در آخر به سمباده کاری بپردازید؛ این کار به یکنواخت شدن سقف کمک بسزایی می‌کند.

انواع کناف سقف شامل چه مواردی است؟

زیرسازی کناف با توجه به ابعاد سطح کار، دارای دو تیپ کلی A (دو طرفه) و B (یک طرفه) می‌باشد. در این مقاله از آذین پیمان با ما همراه باشید تا روش و روند اجرای زیرسازی کناف سقف را در هر دو تیپ بررسی کنیم و نکات مهمی در این زمینه ارائه می‌شود. چندسالی است که نسل جدیدی ازگچ به شکل صفحات روکش داربه اسم کناف بامزیت های بیشتری نسبت به گچ درطراحی داخلی ساختمان برای پوشش سقف ودیوار به کاربرده می شود,ولی درکنار تمامی مزیت های کناف امکان ترک برداشتن آن وجود دارد. بله، به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا و اجرای نورپردازی های متنوع از سقف کناف به عنوان سقف تزئینی نیز بهره می برند. از طرفی هم با ایجاد باکس های نورمخفی و طرح های زیبا و متنوع نیز می توان سقف دکوراتیو کناف را طراحی و اجرا نمود. جک نگهدارنده، دستگاه برش قرقره ای و سوهان گرد از جمله اجزای مورد نیاز برای اجرا می باشد.

اجرای اصولی و پایدار زیرسازی کناف باعث دوام و پایداری و ایمنی بالای سازه می‌شود و همچنین در زیبایی و بی نقص بودن نتیجه و ظاهر کار نیز نقش اساسی دارد. در این نوع سقف کاذب یا کناف ابتدا تایل ها با کمک آویزهایی به سقف اتصال یافته و سپس بر روی این تایل ها طرح اصلی مورد نظر با کمک کناف اجرا می شود. این نوع بیشتر برای سقف هایی که از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند و یا تاسیسات بر روی سقف اصلی زیاد است بهتر قابل اجرا هستند. با بروز هرگونه مشکل در تاسیسات با برداشتن یکی از تایل ها به سرعت می توان به آن دسترسی پیدا نمود.

سقف کاذب کناف – مدل ها و ویژگی های سقف کاذب و نکات خرید!