سقف کاذب کناف عمران مدرن-کناف آوگون

در مورد لیست قیمت سقف کاذب که بگوییم حقیقتا هیچ شرکتی قیمتهای ملزومات نصی را در وب سایت اعلام نمی کند اگر هم باشد به روز نیست به دلیل نوسانات و بالا پایین شدن قیمت سقف کاذب در بازار شرکت ها در این زمینه نمیتوانند دایم قیمت سقف کاذب را به روز کنند کوتاه مختصر بگوییم. شما مشتریان گرامی جهت دریافت لیست قیمت های سقف کاذب همان روز تلفنی قیمت بگیرید. جهت دریافت لیست قیمت شرکت سقف کاذب GST می توانید به دو صورت اقدام نمایید از طرق گفتگوی آنلاین در واتساپ یا تماس با بخش فروش سقف کاذب GST درخواست لیست قیمت فرمایید. بین انواع سقف های کاذبارزان ترین سقف های کاذبگچی و بعد از سقف کاذب گچی سقفهای pvc ارزان قیمت ترین محصول در بازار است. سقف کاذب کناف چه به صورت یک سطح صاف و یا تایل های مشبک در هر دو صورت به وسیله ابزار ها و سپری های مخصوص گالوانیزه و یا آلومینیومی به صورت معلقو با فاصله از سقف قرار میگیرند .بنا بر کد ارتفاعی درخواستی شمال در پروژه طول و ابعاد این ابزار ها در هنگام نصب قابل تغییر است. احتمالاغ شما عزیزان نام رابیتس را بسیار در صنعت دکور شنیده باشید .یکی از پلتفرم های پایه برای نصب سقف کاذب کناف رابیتس یا همان راویز است.

همانطور که اشاره شد برخی سقف های کاذب مانند پانل پی وی سی هم هستند؛ پانل پی وی سی با طول 6 متر و عرض 20 سانت قطعا طریقه نصب متفاوتی را دارد؛ البته بستگی به نوع طاق دارد که کدام زیرسازی را برای پروژه شما در نظر بگیریم . با توجه به این موضوع در اینجا نیز به یک نمونه زیرسازی اشاره میکنیم. تا این بخش از مقاله به سوالات شما در مورد انواع سقف کاذب پاسخ دادیم و درپی توضیح هر نوع از سقف کاذب در مورد اینکه و چه نوع کارایی دارد و همچنین بهترین روش و نصب آن را بررسی کردیم.

تایل های سقف کاذب ارزان، با یک لایه روکش pvc جلوی آن و پشت آن ورق آلومینیومی سقف کناف ساده کشیده شده است. این تایل و یا سقف کاذب ارزان را برای مغازه، فروشگاه، پارکینگ، رستوران، استفاده می‌کنند. به دلیل روکش pvc که روی تایل گچی استفاده شده حتا می توان آن را در استخر و جاهای مرطوب استفاده کنیم. سقف کاذب گچی همان تایل های گچی ارزان قیمت می باشد که دراین بخش می توانید با کلیک روی نمونه تایل گچی ارزان قیمت نمونه های آن را مشاهده فرمایید. یکی از رایج ترین روش برای محاسبه قیمت سقف کاذب (البته از نوع سقف کاذب ساده)، ارائه قیمت برای هر متر مربع از سقف کاذب است.

  • قیمت سقف کاذب ضد حریق کمی بالاتر از سایر سقف کاذب ها می باشد.
  • این مدل سقف کاذب کناف امکان پیاده سازی طرح های مختلف را فراهم می نماید.
  • اگر میخواهید بهترین لیست از قیمت سقف کاذب و تمام جزئیات و عوامل دخیل در تشکیل یک سقف کاذب زیبا و تاثیر آن بر روی قیمت سقف کاذب را بدانید با دکوتهران در این مقاله همراه باشید.

به دلیل ترد بودن پنل های گچی باید جهت نصب تجهیزات سنگین، آویزهایی در سقف پیش بینی شود. برای نصب قطعات سبک می توان از آویزهای فنری مخصوص استفاده کرد. در مرحله بعد، به کمک گیره، سازه های پنل خور را بر روی سازه باربر محکم کرده و سطح کار را رگلاژ می کنند. شایان ذکر است که در ادامه، درزهای دور کار باید با استفاده از نوار چسب جداکننده مخصوص پوشانده شود. پس از حصول اطمینان از تراز بودن سطح، پنل های کناف سقف به صورت عمود بر سازه پنل خور ، بر روی آن پیچ می گردد. به طور کلی سیستم های ساخت و ساز خشک کناف تشکیل شده از پانل های گچی و یا پانل های سیمانی و پروفیل های گالوانیزه سبک، که این پانل ها به عنوان رویه و پروفیل های فولادی بعنوان زیرسازی استفاده می شوند.

مزیت تایل آکوستیک

این ویژگی سبب می شود بتوان سیمکشی برق، تاسیسات احتمالی که می بایست از سقف عبور کنند در پشت اجرا مخفی بمانند. میتوانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. با این اوصاف از حدود ۷ میلیون تا ۱۲ میلیون ممکنه تموم بشه با توجه به طرح و ساده یا پیچیده بودن طرح. یک مزیتی که گرفتن قیمت تمام شده داره اینه که شما میتونین براساس قیمت تمام شده، مجریان مختلف رو باهم مقایسه کنین و در نهایت با بهترین مجری قرارداد ببندین. بنابراین، برای ارائه‌ی قیمت در سقف‌های دکوراتور، مساحت سایه اندازِ سقف محاسبه میشه. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلام اخر در زمینه فروش سقف کاذب

حداکثر فاصله مجاز اولین آویز از دیوار ، ۱۰ الی ۱۵ سانتی می باشد. شایان ذکر است که پیش از اجرای هر گونه آویز ، باید استحکام سقف سازه ای بررسی گردد. پس از آن، سازه های باربر با استفاده از گیره به آویز متصل می گردد و با کمک پیچ یا سوزن تنظیم ارتفاع، در تراز مورد نظر قرار داده می شود. سقف کاذب به خاطر سهولت استفاده آن در هر گونه سقفی مثل سقف پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و …..

در چنین شرایطی دیگر مجبور نیستید از چندین کارگر استفاده کنید و به راحتی با تعداد نفرات کمتر هم می‌توانید کار را به پیش ببرید. بارها شده است مشتریان محترمی که قصد خرید از مجموعه ما را داشته باشند در مورد اینکه چه سلیقه و محیطی را دراختیار دارند سوال کرده ایم، از زیبایی گرفته تا عایق صوتی بودن، تا پوشش دهی برای یک عمر زندگی کردن در منزل همه از راهکارهایی است که خدمت شما عرض خواهیم کرد با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. ابتدای همین بخش به شما عرض میکنیم که اگر به دنبال سقف کاذب ارزان هستید پیشنهاد ما به شما استفاده کردن از متریال pvc‌ است . درباره ی هر کدام از این سبک سقف کاذب توضیح خواهیم داد تا مشخص گردد هر کدام از آن ها مناسب استفاده در چه فضایی است و دوام و رنج قیمت ان ها متناسب با کیفیت و گستره استفاده از ان ها در چه رنجی قرار دارد.

در بتونه کاری سقف کاذب کناف باید ابتدا درز پنل ها با بتونه مخصوص کاملا پر شود و پس از نصب نوار درزگیر ، مجددا سطح کار بتونه شود. در کناف های یکپارچه ، پنل های پیش ساخته باید با پیچ هایی به فاصله حداکثر ۱۷ سانتی متر به سازه فلزی نصب گردند. در غیر این صورت گچ برگ ها به درستی به زیرسازی سقف متصل نشده و در نازک کاری سقف ترک ایجاد می شود. این روش فقط برای سقف کاذب کناف استفاده میشود زیرا دارای انعطاف پذیری بالایی است و میتوان آن را در ابعاد های متفاوتی کار کرد بنابریان برای اینکه در محاسبات اشتباهی نشود در مواقعی که دورادور سقف کاراز کناف استفاده میشود و یا به عبارتی باکس طولی زده میشود کاربرد دارد. برای استفاده از این گونه سقف ها نصاب باید با همه انواع سقف کاذب و متریال به کار رفته در آنها آشنایی کامل داشته باشد در کنار آن موارد دیگری هم هست که باید حین کار رعایت شود.

سقف کاذب کناف عمران مدرن-کناف آوگون

طرح ها و اشکال متفاوتی دارد که با دریافت کاتالوگ از ما میتوانید مشاهده کنید و قیمت آن را نیز به روز مطلع شوید. سقف کاذب کنافبا هدف کاهش ارتفاع سقف، نورپردازی وفیبر نوری در سقف کاذب ساخت حجم دکوراتیو با استفاده از صفحات گچی اجرا می‌شود. این صفحات گچی عموما به‌صورت ساده یا دورباکس(نورمخفی) نصب می‌شوند. متخصصان هزینه سقف کاذب کنافرا به دو صورت دستمزد صرف یا دستمزد به همراه مصالح اعلام می‌کنند و این عدد با توجه به عوامل و شرایط کار متغیر است. قیمت سقف کاذب کناف نیز بستگی به دکور و نوع سقفی که قرار است اجرا شود دارد.بعضی مواق نصاب ها و مجریان سقف کاذب قیمت کناف را به صورت کلی اعلام می نمایند که شایان ذکر است سعی کنید از شرکت های معتبر و نصاب عای آموزش دیده استفاده کنید که شرکت سقف کادب جی اس تی از نصاب های آموزش دیده و کارآزموده برای پروزهای شما استفاده می کند. شرکت در کنار قیمت اجرای سقف کاذب محصول وسقف کاذب اجرا شده شما را یک سال گارانتی می نماید.