ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | 3darchitecture

و به دلیل ارتفاع زیاد ساختمان در بستر سایت ظاهری ناهماهنگ ایجاد کرده بود و طراحی پروژه را با چالش مواجه کرده بود، برای رفع این مشکل معمار پروژه بهنام سفیدی ترفندهای هنرمندانه ای را به کار گرفته است. افراد می توانند جهت پارتیشن بندی ساختمان اداری خود، پارتیشن ها را در هر طرح مورد نظر خود تهیه نموده و آن را در محل کار نیز نصب کنند فرضا بر روی پارتیشن لوگوی اختصاصی ساختمان اداری خود را درج کنند و.. در نظر داشته باشین که اهمیت نورپردازی فضا، بسته به میزان نورگیر بودن ساختمان و ساعات کاری شرکت یا اداره، تعیین می‌شه. در صورتی که ساعت کاری بعد از غروب هم ادامه داشته باشه و یا اتاق‌ها در معرض نور کم باشن، استفاده از نور مصنوعی از جمله اقدامات مهم در بازسازی به شمار می‌ره. نورپردازی موضعی هم می‌تونه به زیباتر شدن فضا و کاهش هدر رفت انرژی کمک کنه.

و از همه مهمتر اینکه بدانیم در هر کدام از این موقعیت ها چه کسانی قرار است قرار بگیرند. به عنوان مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت می باشد. در مراحل بعدی به این نکته می پردازیم که نور ورودی محیط از کدام سمت است و نورپردازی داخلی به چه شکلی باید انجام بگیرد، چیدمان میز و صندلی و تعداد لوازمی از این قبیل چقدر است و اگر نیازی به خرید وسایل داریم حتما برای خرید آنها اقدام کنیم. میتوانید جهت کم کردن هزینه، بعضی موارد که خیلی ضروری نیستند را حذف کنید. باید نقشه تعمیرات را از قبل تهیه کرده و بعد از تخمین زدن هزینه بازسازی ساختمان، اگر قادر به پرداخت آن نبودید یا هزینه سنگین بود بعضی موارد غیر اساسی را از نقشه حذف کنید. مثلاً اگر شما فقط در طول روز در آن ساختمان کار می کنید، میتوانید میزان نورهای مصنوعی را کاهش دهید.

بنابراین بسیار مهم است که پنجره ها در جهت صحیحی قرار بگیرند تا نور طبیعی بیشتری به فضای داخلی یک ساختمان اداری تابیده شود. از نظر شرکت بازسازی و طراحی ساختمان ها چه یک خانه، یک دفتر بزرگ یا یک ساختمان اداری، هر سازه ای باید به خوبی طراحی شود. برای ساختن ساختمان معقولی که هدف آن را مشخص می کند، نیاز به خلاقیت یک متخصص طراحی داخلی و تزیینات تجاری دارد.

  • در معماری ساختمان و بنا با کاربری های مختلف، تجاری، اداری، مسکونی، و…
  • این ساختمان اداری و تجاری از نظر عملکرد مکانی در چارچوب یکی از خیابانهای اصلی تهران شکل گرفته است.
  • در ادامه با ما همراه شوید تا طراحی نمای ساختمان اداری را با هم مورد بررسی قرار دهیم.
  • هزینه بازسازی اداری با انتخاب کردن یک شرکت معتبر پایین تر خواهد آمد، چون این شرکت ها معمولاً اکثر لوازم جهت بازسازی اداری را خود در اختیار دارند، همچنین با راههای کاهش هزینه هم آشنا هستند.
  • شرکت های معتبری که در این زمینه کار می کنند برای هر فیلدی متخصصین مربوط به همان فیلد را دارند.
طراحی دفتر شما چیزهای زیادی را در مورد کسب و کار شما می گوید، اگر هنوز طرح قدیمی خاکستری سفید خسته کننده را دارید، وقت آن است که به دفتر خود تغییر دکوراسیون دهید و بازسازی و نوسازی جدیدی در محل کارتان شکل بدهید. اصلاح طراحی دفتر شما، محیطی خلاقانه و سازنده برای کارمندان شما ایجاد می کند. طراحی و بازسازی ساختمان اداری شما رابطه مستقیم به روحیه کارمندان شما دارد. اولین گام در طراحی ساختمان اداری کارخانه (بعد از تعیین سایت و آنالیز) تهیه برنامه فیزیکی می باشد.

هزینه نمای ساختمان اداری

بر این اساس، CH2 موفق به کسب برآورد فراتر از سیستم رتبه بندی انرژی 6 ستاره در استرالیا شده است. همیشه قبل از شروع هر کاری ایده پردازی ها و طراحی نقشه هایی که در سر داریم و قصد پیاده سازی آن ها را داریم باید انجام شود. این کار باعث می شود تا متخصصین بازسازی بتوانند مسیر خود را مشخص بدانند، همین موضوع که اکثریت تصمیم ها قبل از شروع کار گرفته شود می تواند بسیار بر روی کوتاه کردن زمان بازسازی ساختمان اداری تاثیرگذار باشد.

http://1biti.ir

برای طراحی ساختمان اداری کارخانه به صورت درست و اصولی لازم است مراحل طراحی به ترتیب و با دقت به پیش روند. بخش های تاسیساتی در ضلع جنوبی پروژه تعبیه شده است و به عنوان حائلی برای کاهش حرارت ساختمان در مقابل آب و هوای گرم رایج در شهر Chennai عمل می کند. بد نیست بدانید با توجه به جهت تابش خورشید در نیمکره ی جنوبی، دمای این شهر در اغلب روزهای سال بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد است! در نتیجه ی جهت گیری صحیحِ فضاهای اداری به سمت شمال و بهره گیری از سیستم های تاسیساتی در جنوب پروژه، با فضایی آرام و لذتبخش مواجه هستیم که از نظر بهره وری انرژی نیز بسیار کارآمد ظاهر شده است.

بررسی تخصصی استانداردها و اصول طراحی سینما

فرقی ندارد که سازه شما جدید یا قدیمی باشد، در هر دو صورت بازسازی را می توانید برای سازه اجرا کنید. در نتیجه راهکارهای معماری پایدار برای یک اداره سبز تأثیر خود را در چند بعد اقلیمی، اقتصادی، اجتماعی و روانی نشان می دهد. چنین بنایی نشان دهنده تجمع ایده ها بوده و مجله خبری معماری سه بعدی تصویری از تفکرات روشن سازندگان و نیروی کاری ماهر مشغول به کار در آن می باشد. در دوره های سرد سال از انرژی گرمای زمین برای گرمایش استفاده می شود. هسته بتنی فعال مرکزی و آب کف و یا گرمای زمین تنها برای تولید درجه حرارت پایین تا 12 درجه سانتیگراد پاسخگو می باشد.