ساختمان اداری ایرانشهر شرکت مهندسی تکناب | 3darchitecture

اتاق ضبط ویدیو و صدا این روزها ساخت پادکست، ویدیو یا گرفتن عکس های حرفه ای از جمله کارهایی است که در داخل شرکت انجام می شود و بهتر است هنگام طراحی مجله خبری معماری سه بعدی به این نیاز توجه شود. اتاق ضبط ویدیو و صدا باید عایق صدا باشد، نور مناسب داشته باشد و در صورت لزوم به تجهیزات خاص ضبط مجهز شده باشد. اصول طراحی ساختمان اداری کوچک خیلی متفاوت از یک ساختمان بزرگ نیست، با این تفاوت که فضاهای اختصاص یافته در یک واحد اداری کوچک محدودتر و کوچک تر از یک ساختمان اداری بزرگ است. پروژة اداري- تجاري زرافشان با مساحتي در حدود ۱۵۰۰ مترمربع در تقاطع خيابانهاي زرافشان و فلامک در شهرک قدس واقع شده است.

ساختمان اداری با نمای شیشه‌ای

انتخاب شیشه دوجداره و عایق صدا می تواند تا حد زیادی به کاربردی بودن فضای یک شرکت کمک کند. عدم وجود درز در دیوارها و پنجره ها مانع هدر رفتن انرژی و یا گرما و سرمای داخل یک محیط اداری می شود. بنابراین در فصول گرم و سرد سال همیشه هوای متعادلی در داخل یک ساختمان اداری در جریان خواهد بود. در ادامه با آرل با لیستی از عوامل در طراحی داخلی دفاتر کار اداری برای ایجاد محیطی شاد و راحت همراه باشید….. ساختمان اداری مدرن سفیراناز “مهسا مجیدی” در طبقه ششم یک ساختمان 24 واحدی، از یک جعبه شیشه ای ساده تشکیل شده که حتی جزئیات ساده curtain wall در نمای آن حل نشده است.

بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان

طراحی ساختمان اداری آبورزان به معماری “محمدرضا قدوسی و پارسا اقدم” با توجه به معماری مدرن بومی تهران شکل گرفته و با نگرش به نمای نامرئی شهری خلق شده است. این پوسته بر اساس هندسه ای متحرک و با سایه های مثلثی، شکل امروزی ساختمان های اداری در تهران را به خود گرفته است و توانسته رتبه دوم جایزه معمار سال 1393را از آن خود کند. انبار یا بایگانی در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، برای نگهداری مدارک و پرونده ها و مانند آن مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این فضا نیز با توجه به ظرفیت ساختمان و نوع فعالیت ها تعیین می شود. فضاهای مشاعات در طراحی ساختمان اداری کارخانه شامل راهرو ها، فضاهای ارتباطی بین بخش های مختلف و … است.

ساختمان اداری با نمای سنگ

برخی از واحدهای اداری بدون اتاق طراحی می شوند و فضای اختصاص یافته برای هر بخش با دکوراسیون آن محیط مشخص می گردد. استفاده های متمایز در ساختمان نیاز به انواع سیستم خنک کننده و گرمایشی را ضروری کرده است. با این پیش فرض و پس از مشاوره با متخصصان مربوطه ، سیستم خنک کننده این مجموعه با ترکیبی از چیلرهای هوای فشرده سازی و سیستم گرمایشی توسط یک موتور گرمایشی مرکزی مشخص شده است. این حائل ها می توانند امکان ایجاد قفسه بندی، کابل کشی را برای سیستم روشنایی و برق را فراهم نمایند.

  • سبک‌ مدرن، کلاسیک و سنتی از مواردی هستند که در طراحی نمای ساختمان اداری استفاده می‌شوند.
  • نمود تکنولوژی در این جداره از طریق باز و بسته شدن هوشمندجداره بر اساس تغییر زاویه نور خورشید انجام می پذیرد.
  • عدم وجود درز در دیوارها و پنجره ها مانع هدر رفتن انرژی و یا گرما و سرمای داخل یک محیط اداری می شود.
  • نه تنها آنها سالم تر هستند بلکه ادعا می کنند که حس تندرستی و شادابی بالایی دارند.
پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. جداره می بایست در حد یک پوسته باقی نماند و در سازماندهی درونی فضاهای کار و شکل دهی فضاهای سبز تاثیر گذار باشد. فضاهای سبزی که از بیرون به داخل نفوذ می نمایند و در سازماندهی درونی فضاها نیز نقش دارند.این موضوع به عنوان یک اصل در ترکیب فضای کار و فضای سبز دیده شده. طراحی مرکز LKKER Jingdezhen به گونه ای است که جریان آبی نیز از داخل آن عبور می‌کند. در طراحی این بنا هدف آن بوده است که طبیعت اطراف بنا الهام بخش طراحان مشغول به کار در این فضا شود و در عین حال ارتباط عمیقی بین این محیط طبیعی و هنر سرامیک ایجاد گردد.

http://1biti.ir