روش‌های نوین مقاوم سازی ساختمان+ فیلم مقاوم سازی افزیر | 3darchitecture

برای تأیید نقشه اولیه ای که در ذهن دارید، همیشه توصیه های معمارِ با دانش و تجربه در قوانین ساخت و ساز در وستو و کرالا را در نظر داشته باشید. معمار باید بتواند شما را با توجه به اصول، شرایط زمین و جدیدترین قوانین ساختمانی که در مورد نقشه زمین شما اعمال شده است، راهنمایی کند. خانه های بتونی را می توان از بتن ریخته گری، پانل های پیش ساخته یا اشکال عایق بندی شده بتونی ساخت که عایق بندی یکپارچه ای دارند.

بررسی مسائل و مشکلات پروژه اقدام ملی مهریز در جلسه شورای مسکن

با دوستان و همسایه های خود در مورد جوانب مثبت و منفی املاک خود و آنچه را که می خواهید توسعه دهید، مشورت کنید و مراحل کار را یکبار از ابتدا تا انتها مرور کنید. نقشه خود را با دفتر مقامات محلی مانند شهرداری هماهنگ کنید تا هیچ گونه مشکلی متعاقبا در فرآیند ساخت خانه شما در آن منطقه خاص پیش نیاید. همچنین، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طرح شما نباید عوارض قانونی داشته باشد. چارچوب فولاد سبک، نسبت به چارچوب چوبی، دوام طولانی تر و نقایص کمتری دارد.

http://1biti.ir

صنعت ساختمان سازی پیوسته در حال تغییر و تحول است چرا که باید با توجه به ایجاد نمونه های جدید سبک معماری ساختمان و متریال های جدید و استانداردهایی که برای مناطق و اقلیم های خاص بروزرسانی می شوند خود را وفق دهد. به همین منظور تکنولوژی جدید ساختمان سازی که تعداد کمی هم ندارند و سالانه به تعداد آنها افزوده می شود برای کمک به این مورد ایجاد شده اند. هدف از ایجاد این نوع تکنولوژی ها این است که هم سرعت ساخت و ساز را با توجه به افزایش تقاضا بالا ببرند و هم ساختمان های با کیفیت تر و متنوع تری داشته باشیم. در ادامه به معرفی انواع تکنولوژی های جدید در ساختمان سازی می پردازیم.

آخرین اخبار از زلزله ۷.۸ ریشتری در ترکیه و سوریه / ۵۲۱ کشته تاکنون

روبنا – اعضای مختلف روبنا مانند ستون ها و تیرها، باید طبق برنامه طراحی شده، جهت پشتیبانی از استحکام لازم برای حمل بار مرده و بار زنده که انتظار می رود در قسمت های مختلف سازه بصورت ایمن و به خوبی توزیع شوند، ایجاد شود. یک قرن پیش، خانه های آجری از دو ردیف آجری تشکیل می شدند که توسط یک دیوار حفره دار جدا می شد. این دیوار حفره دار و یا دوجداره، از نفوذ هوا و آب جلوگیری می کرد و در واقع به عنوان یک فضای عایق و ضد آب عمل می کرد. امروزه خانه های آجری به ندرت به این صورت ساخته می شوند و به طور معمول شامل یک دیوار داخلی بلوک و یک دیوار آجری و یا روکش سنگی می باشند. در بعضی موارد، روکش آجری و یا سنگی به سادگی با استفاده از ملات به دیواره داخلی چارچوب متصل می شود؛ در حالی که در برخی دیگر، از طریق بست آجری و یا فلزی انجام می شود. سایه بان، نوعی دال می باشد که در بالای پنجره ها و درها ساخته می شود و از آن ها در برابر باران و تابش شدید نور خورشید محافظت می کند.

  • به طور کلی، فوندانسیون های سطحی در عمق ۳ فوت (۱ متر) و فوندانسیون های عمیق در عمق ۶۰-۲۰۰ فوت (۲۰-۶۵ متر) ساخته می شوند.
  • به ساختمان های بسیار بلند نیز اصطلاحاً آسمان خراش یا برج گفته می شود.
  • این روش که بیش تر در ساختمان های بتنی و بنایی مورد استفاده قرار می گیرد تاثیر زیادی بر مقاوم سازی ساختمان دارد.

در صورتی که فعال در صنعت مجله خبری معماری سه بعدی هستید و میخواهید به اطلاعات ساختمان های در حال ساخت تهران و در مورد وضعیت مرحله ساخت آنها اطلاعات کسب کنید، می توانید از بانک اطلاعات ساختمان پرشین استفاده کنید. فوندانسیون – فوندانسیون، قسمت پایینی ساختمان است که وزن کل سازه را به زمین منتقل می کند. اندازه، عمق، طول و عرض و نوع فوندانسیون (آواربرداری آجر و سنگ و تیرها) باید مطابق با نقشه معمار طرح ریزی شود.

اسکلت بندی ساختمان