راکت بازرسی موبایل یاب سی تاچ مدل MD-300A️شرکت تصمیم سبز | zoomfing

این دستگاه گزینه مناسبی برای کنترل امنیت و نظم در اماکن پرترددی همچون دانشگاه، کنکور، مدارس ، دادگاه، فرودگاه و سازمان‌ها خواهد بود. چرا که با گرفتن راکت بازرسی یا دستگاه موبایل یاب در مقابل هر قسمت از بدن ، دستگاه به صدا در میاد و مشخص می شه گوشی همراه یا اشیای دیگه در کدوم قسمت پنهان شده اند. یکی از این تجهیزات متال دیتکتور یا فلز یاب یا به اصطلاح موبایل یاب میباشد. وسایلی از قبیل موبایل ، هنز فری ، بسته سیگار ، اشیاء فلزی ، تبلت و هر چیزی که در آن فلز بکار برده شده باشد.

واکس کفش

راکت بازرسی موبایل یاب سی تاچ مدل MD-300A️شرکت تصمیم سبز | zoomfing دستگاه اسکناس شمار کیسان مدل K2 دارای سرعت شمارش ۱۰۰۰ برگ در دقیقه میباشد و از آن در صرافی ها، بانک ها، هتل ها وبسایت زوم فینگ و…. پیشنهاد می شود از سایرمطالب آموزنده و کمیابموجود در سایت بهره ببرید تا بتوانید زندگی با کیفیت و با دانش بالاتری داشته باشید . تمامی متال دکتورها دارای باطری 9 ولت قابل شارژ بوده که در کمترین زمان ممکن شارژ شده و نیز مدت زمان زیادی دستگاه را روشن نگه میدارند.

  • عمده تفاوت راکت های بازرسی در میزان حساسیت و دقت یافتن فلزات می باشد.
  • دستگاه گوشی یاب ابزاری برای بازرسی بدنی افراد با حفظ شان و منزلت آنان خواهد بود.
  • در صورتی که یک قطعه الکترونیکی در محدوده میدان مغناطیسی راکت بازرسی قرار بگیرد،فلزیاب به این مورد عکس العمل نشان داده و آلارم به صدا در می آید.

این دستگاه دارای یکسال گارانتی بوده و بهمراه یک عدد باطری معمولی غیر قابل شارژ ارائه می‌گردد. لیبل زن یا لیبل پرینتر وین کد مدل ال پی ۴۲۳آ یکی از جدیدترین و کامل‌ترین تولیدات این شرکت است که قابلیت‌های بالا، کاربری آسان و قیمت مقرون به‌ صرفه‌ … نگارش ساده نرم افزار پارسیان Simple version of Parsian software،کلیه عملیاتهای خریدوفروش حسابداری و انبارداری به صورت کاملا اتوماتیک،عملکرد هوشمند در …

قیمت دستگاه موبایل یاب مدارس در چه رنجی است ؟

بهتر است در نظرات تجربه عملی کار خود با محصول را بیان کنید و به نکات فنی ان با دقت بپردازید. بیان مزایا و معایب محصول میتواند بسیار کمک کننده باشد برای سایر خریداران و از ارسال نظرات چند کلمه ای و کوتاه خودداری کنید. آموزش خصوصی تعمیر گوشی موبایل در محل تعمیرات در تعمیر گوشی موبایل حرفه ای شوید و بعد از دوره مغازه خود را راه اندازی… فیار یک شبکه خرید و فروش اینترنتی که بازاریابی دیجیتال را برای شرکت ها و متصل کردن مشتری به شرکت ها به صورت کاملا رایگان فراهم می کند. فیار همچنین با مقالات کاملا حرفه ای جهت خرید کالاهای صنعتی متناسب با نیاز خریدار خرید مطمئن را فراهم میکند.