دانستنی هایی جالب و خواندنی درباره ما انسان ها و بدن ما

حتما این موضوع را شنیده اید که بعضی از افراد هرگز اثر انگشتی از خود به جا نمی گذارند و در واقع اثر انگشتی ندارند . پروتئین ها معمولا در یک جا جمع نمی شوند و به این معنا که می توانید آن ها را در میوه ها، سبزیجات، غلات و گوشت پیدا کنید . اگر بخواهیم به سادگی موضوع انرژی بخش بودن پروتئین ها را توضیح دهیم، می توانیم این گونه بگوییم که پروتئین ها در درون خود یک حافظه دارند .

در سال 1915، سیسیل چاب میلیونر یک هدیه بسیار عجیب برای همسرش تدارک دید، او استون هنج را به همسرش داد با این حال همسرش که مفهوم و ارزش این هدیه را نمی دانست، آن را به مردم بریتانیا بخشید. ضربان ساز قلب، دستگاهی که جان میلیون ها نفر در جهان را نجات داده توسط مهندس جان هاپس به طور تصادفی اختراع شد.

در این قسمت تعدادی دانستنی و نکات جالب علمی با موضوعات مختلف را گردآوری کرده ایم. این مطالب و نکات علمی بسیار عجیب و خفن هستند و حتما از خواندن آنها لذت خواهید برد. طبق گفته هاي پزشک الن وایتلی، این رفتار تعداد زیادی از گربه ها غریزی اسـت. اگر بـه نحوه ي بازی کردن انها با شکارشان و گرفتن آن «مثلاً یک موش یا مارمولک» دقت کنید، متوجه می‌شوید کـه این رفتار همیشگی آنها اسـت. وقتی یک گربه جسم بی حرکتی را هل میدهد، اینکار را فقط بر حسب غریزه انجام میدهد.

تعداد پشه ها بـه قد و وزن قربانی و میزان گرسنگی پشه ها بستگی دارد. با تزریق بوتاکس عضلات صورت فلج شده، در نتیجه چین و چروک هاي پوست ناپدید می‌شوند. با این حال، دانشمندان اخیراً پی برده اند تزریق بوتاکس باعث میشود نتوانید احساسات تان را در چهره بروز دهید. احساسات کسانی کـه بدلیل تزریق بوتاکس نمیتوانند حس شان را در چهره ي خود بروز دهند بـه اندازه احساسات کسانی کـه از بوتاکس استفاده نکرده اند پر رنگ نیست. حدس ها حاکی بر آن است که این قسمت دیده نشده دارای ساختمان های سنگی است که بین دو قله کوه قرار گرفته است .

انتخاب روغن گیربکس مناسب برای گیربکس های اتوماتیک و دستی

دانستنی هایی جالب و خواندنی درباره ما انسان ها و بدن ما

درون این سلول ها هسته یا هسته هایی وجود دارد که 23 جفت DNA دو رشته ای در آن قرار دارند. اطلاعات ژنتیکی هر کس درون ساختاری به نام DNA کد نویسی شده است. بله، همچنین چیزی امکان دارد؛ اما نه در روی زمین، بلکه در سیاره هایی با اتمسفر بسیار غلیظ با فشار اتمسفر بالا، مثل سیاره مشتری، زحل، اورانوس و نپتون.

سلول‌های خورشیدی شفاف با طول عمر ۳۰ ساله!

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از سایت برفانک تقدیم تان کردیم بهره کافی را برده باشید. او در عرض فقط 3 ثانيه 100 كيلومتر در ساعت سرعت مي‌گيرد. ركوردي كه حتي سريع‌ترين خودروهاي فراري هم نتوانسته‌اند بشكنند. 103- شانس شبيه بودن دو اثر انگشت، يك به 64 ميليارد است.

تمام قوهای کشور انگلیس جزو دارایی های ملکه انگلیس می دانستنیها باشد. تمامی پستانداران به استثایی انسان و میمون کور رنگ هستند. پیاده روی ممکن است تنها فعالیت ورزشی باشد که به آن علاقمندند.

  • زعفران دارای خواص دارویی بسیار زیادی است و می‌توان از آن برای درمان افسردگی، آسم و بهبود علائم دوره‌های دردناک قاعدگی استفاده کرد.
  • همچنین فواید سلامتی بسیاری نیز برای بچه‌ها دارد که با مصرف این ادویه همراه هستند.
  • علت این مسأله ماده ي آلیسین اسـت کـه حین تخریب مکانیکی سیر ازآن تولید می‌شود.
  • مردانی که گوشواره به گوش داشتند به دماغه هورن یکی از خطرناک ترین مکان های روی زمین تبعید می شدند، مکانی که همیشه بارانی است و توسط کوه های یخی احاطه شده است.
  • 3.آیا می دانید سرعت تولید مثل در چین آنقدر زیاد است کارگر آنها مقابل شما حرکت کنند هیچ گاه به پایان نمی رسد.