خرید کتاب کنکور و کمک آموزشی و درسی با تخفیف% بالا مدابوک مدابوک | ketabko

بانک کتاب مارکا در سال 1383 کار خود را با مدیریت آقای وحید نظری در قالب پخش و توزیع کتب درسی و کمک آموزشی، کتب دانشگاهی، کتابهای زبان خارجه، انواع CD سی دی و DVD دی وی دی شروع کرد.فروشگاه آنلاین کتاب مارکا در تاریخ 18 مرداد 94 کار خود را در فروش اینترنتی کتاب شروع کرد. انتشارات قلم چی با چاپ انواع کتاب‌های تمرین و درس‌نامه‌های مشخص برای دروس مختلف ازجمله ریاضی، فارسی, عربی، دین و زندگی و ارائه کتاب‌های نمونه سؤال شب امتحانی و سؤالات کنکور سال‌های گذشته مجموعه کاملی را برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آماده کرده تا آن‌ها برای تکرار و تمرین دروس خود مکمل جامعی در اختیار داشته باشند. تمامی کتاب های کمک درسی موجود در سایت شامل تخفیف می باشد و خبر خوش اینکه هر کتاب کمک درسی که قصد خرید دارید اگر تخفیف نداشت کافیست با شماره های بانک کتاب تماس بگیرید تا کد تخفیف دریافت نمایید. عشق کتاب مفتخر است که طی 15 سال فعالیت حرفه ای در زمینه ی فروش کتاب های کمک آموزشی با ناشران متعددی در این زمینه همکاری داشته است و همواره سعی داشته است تا اطلاعات جامعی از فعالان این حوزه در اختیار مخاطبان قرار دهد. دوست عشق کتابی عزیز در این صفحه شما می توانید فهرست همکاران گرامی مان را مشاهده نموده و با ورود به صفحه هر ناشر لیست کتابهای آن را ملاحظه فرمایید.

هم‌چنین این مجموعه برای شما با برگزاری جشنواره‌ها و تخفیف‌های فصلی در شبکه‌های اجتماعی خود شرایطی را ایجاد می‌کند که در هر روزی از سال امکان خرید کتاب به همراه تخفیف فراهم باشد. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. ممکن است برخی از دانش آموزان نیاز به تامین تمام این امکانات داشته باشند و برخی از خانواده‌ها توانایی تامین تمام این امکانات به بهترین نحوه را نداشته باشند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم راه حلی برای کاهش هزینه‌های سال کنکور به شما معرفی کنیم. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید…

هوش فرازمینی ET هشتم و نهم گامی تا فرزانگان

در یونی بوک با دنیایی از کتاب دست دوم کنکور تمام رشته‌ها روبه‌رو کتاب کمک درسی هستید. های بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتابفروشی های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با کتابفروشی های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین کتابفروشی اینترنتی ایران تبدیل شود. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

  • همچنین کتاب های نشرهای آموت، ثالث، افق، نگاه، نیماژ، برج، چترنگ، روزبهان، روشنگران، ستاک، ققنوس، مثلث، میلکان، اسم، نیلا، پریان، معین، علمی و فرهنگی، کارنامه، نون، نیلوفر، هوپا و … در میان ناشرین عمومی پوشش داده شده اند.
  • سایت مرسی کتاب با ارائه و معرفی جدید ترین و بروزترین کتاب های کمک درسی و کتاب های کنکور از انتشارات های معتبر مختلف از سراسر ایران امکان استفاده از این کتاب ها را برای کل دانش آموزان کل کشور فراهم کرده است.
  • بسیاری از برندهای معتبر در زمینه‌ی تولید کتاب کمک درسی، فعال بوده و دائما در حال تولید و چاپ جدید کتب خود هستند اما مرجعی که بتواند به صورت کامل و پویا این کتاب‌ها را در اختیار دانش آموزان بگذارد، کمتر مشاهده می‌شود.
  • یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذاب‌تر و آسان‌تر کند.
به جرئت می‌توان گفت که همه دانش آموزان با هر سطح علمی‌ای که دارند چه برای موفق شدن در امتحانات پایان ترم و چه برای کسب رتبه بالاتر در کنکور سراسری، خواه‌ناخواه به خرید آنلاین کتاب کمک درسی نیاز پیدا می‌کنند. علاوه بر دانش‌آموزانی که در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک تحصیل می‌کنند. دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای هنرستان‌ها و کاردانش‌های سراسر کشور نیز می‌توانند با خرید و به‌کارگیری کتاب‌های کمک‌درسی مخصوص به رشته تحصیلی خود از تمرین و تکرارهای جامع و طبقه‌بندی‌شده استفاده کنند. در فروشگاه اینترنتی یونی بوک به راحتی می‌توانید اقدام به خرید نسخه نو و نسخه دست دوم کتاب کنکوری) مدنظرتان کنید، یونی بوک برای آسانی بیشتر شما عزیزان شبکه‌ای جامع برای خرید و فروش کتاب دست دوم راه اندازی کرده است تا بتوانید علاوه بر خرید کتاب دست دوم کنکوری، اقدام به فروش کتاب دست دوم کنکورنیز بکنید.

بهترین کتاب های فیزیک و ریاضی کنکور

خرید کتاب کنکور و کمک آموزشی و درسی با تخفیف% بالا مدابوک مدابوک | ketabko