خرید فرش 1200 شانه گل برجسته با بهترین قیمت بازار ⭐️ گروه تجاری فرش کاشان-فرش شادرخ

قیمت فرش 1200 شانه کاشان نسبت به شهرهای دیگر تولیدکننده فرش از قیمت پایین تری برخوردار است. برای اطلاع از قیمت روز فرش ۱۲۰۰ شانه می توانید به صفحه خرید فرش ماشینی و قیمت فرش مراجعه کنید و از قیمت فرش به صورت روزانه با خبر شوید. فرش‌های 1200 شانه یکی از محصولات شرکت نگین مشهد هلال می‌باشد که در نوع برجسته بافت می‌شود و دارای طرح و نقشه‌های متنوع و زیادی است.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ماشینی جدید مدرن و کلاسیک هستید بدون شک طرح یاقوت می تواند بهترین انتخاب ها برای شما باشد…. از طریق منو میتوانید شرایط خرید به صورت عمده و صادراتی را مشاهده کنید. این کارخانه هر ساله در شهرهای مختلف، نمایشگاه فرش ایجاد می کند و از فرش های کلاسیک گل برجسته، ساده، وینتیج و طرح کهنه نما رونمایی می کند. تمامی فرش های 1200 شانه کاشان در این مرکز با قیمت تولیدی و عمده به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد و شما در خرید فرش 1200 شانه با تولید کننده به صورت مستقیم در تماس هستید. داشتن خدمات پس از فروش یکی از مزیت های خرید از این کارخانه است و محصولات خریداری شده ضمانت نامه 36 ماهه دارند.

می‌توان هم به نوعی این محصول را معرفی نمود و هم اینکه به طور کلی با آن آشنایی مختصری پیدا نمود. فرش ۱۲۰۰شانه گل برجسته در واقع جزو پرفروش ترین مدل های فرش 1200 شانه است که به صورت نقش برجسته تولید و ارائه شده است. این محصولات از همان ظرافت و زیبایی مدل‌های ساده اما نقوش زیبای فرش را با جلوه بسیار بیشتر نمایان ساخته که جذابیت طرح را چندین برابر ساخته است.

  • اما اگر علاوه بر قیمت فرش ضخامت و ارتفاع خاب فرش نیز تا حدودی برای شما اهمیت دارد اما همچنان میخواهید فرش ریزبافت داشته باشید، شما می توانید با صرف هزینه کمتر فرش 1000 شانه کاشان را از مجموعه قالی کاشان برای خرید انتخاب نمایید کنید.
  • با این توضیحات پی بردن به شانه فرش برای ما بسیار ساده خواهد بود.
  • رنگ‌ها در دکوراسیون بسیار موثر هستند و این روزها که اهمیت طراحی داخلی نزد افراد بسیار افزایش داشته، نمی‌توان از این مورد مهم و اثر گذار غافل شد.
  • از طرح های مهم و مشتری پسند می توان به طرح آرشیا،حوض نقره،برلیان ، ماهنور اشاره کرد .

فرش گل برجسته 1200 شانه نقره ای نیز رنگی است خنثی و در عین حال روشن‌تر از طوسی و فیلی که برای دلبازی فضاهای بسته و تاریک بسیار مناسب و کاربردی است. همچنین با استفاده از این رنگ می‌توانید دکوراسیونی لوکس و جذاب را ایجاد نمایید که برخلاف طلایی، خسته کننده نخواهد بود و از از آن دلزده نخواهید شد. هارمونی این رنگ با دیگر رنگها بسیار بالا است و به عنوان رنگی مکمل برای ست کردن دیگر رنگ‌ها در کنار هم و هماهنگ ساختن آن‌ها می‌توان مورد استفاده قرار داد. قیمت فرش 1200 شانه همانطور که برایتان گفتیم تابع مشخصات دیگر آن و یا طرح بخصوص فروش فرش ۱۲۰۰ شانه آن است. همچنین فرش داریوش با داشتن تیمی از استادان و متخصصان جوان طراحی فرش از بهترین طراحی های روز ایرانی و جهانی بهره می برد و از طرح های آماده و یا کپی شده استفاده نمیشود.

فرش 1200 شانه گل برجسته کد 12467

نخ‌های هیت ست شده، براقیت بیشتری دارند و بعد از بافت دانه دانه هستند. ج-هیت ست شدن موجب تثبیت رنگ فرش می شود .به عبارت دیگر در برابر نور، یا استفاده از فرش یا حتی شستشو، رنگ فرش تغییر نمی کند. ب- هیت ست شدن باعث می شود مقاومت فرش در برابر گرما بالا برود به شکلی که اگر در حد چند ثانیه اتو یا قابلمه داغ روی فرش قرار بگیرد، فرش دچار آسیب جدی نمی شود.

ضخامت فرش های 1200 شانه به دلیل شانه 1200 (تعداد گره های 1200 در یک متر از عرض) و تراکم 3600 (تعداد گره های زده شده در یک متر از طول) در حدود 6 میلیمتر است و ضخامت فرش 1200 شانه بسیار کمتر از 700 شانه و 500 شانه است. عملیات هیت ست شدن سبب یکدست شدن الیاف و گرفتن پرزهای آن می شود و مقاومت الیاف را بالا می برد. این مدل فرش وقتی با الیاف هیت ست شده آکریلیک بافته شوند، بعد از شست و شو تغییر ماهیت نمی دهند و ثبات رنگی دارند. تراکم بالا در فرش 1200 شانه، سبب استحکام و دوام بالای آن می شود؛ چون تعداد گره های بالا در یک متر از طول این بافته ها، ویژگی انسجام و توپری بین ریشه ها را به وجود می آورد. استفاده از مواد اولیه ممتاز و باکیفیت و نیز تراکم بالا در فرش 1200 شانه سبب افزایش عمر این نوع فرش می شود. این به معنای آن است که سال ها پس از خرید چنین فرشی، این فرش به همان زیبایی که در هنگام خرید شما را جذب کرده بود، همچنان در خانه شما خودنمایی خواهد کرد.

در این باره باید بگوییم این نوع فرش به علت دارا بودن الیاف ظریف و نازک نیازمند نگهداری مناسب است. از این رو می توان نتیجه گرفت که این فرش کمی به دقت در استفاده نیاز دارد. البته بهتر بگوییم که بهتر است فرش را در قسمت های پر رفت و آمد مثل آشپزخانه پهن نشود.

اما با توجه به جنس فرش ها که نخ اکریلیک هیت ست شده است دوام فرش ها بسیار بالا می باشد. وقتی که فرش های 1200 شانه و 700 شانه را باهم مقایشه کنیم به این نتیجه می رسیم که در فرش های 1200 شانه از نخ نازکتر و درعین حال محکمتری همراه با تعداد گره های بیشتر استفاده شده است که البته این ظرافت نخ در فرش باعث نازکتر شدن و خاب کمتر فرش شده است. الف-بر اساسی طراحی صورت گرفته توسط طراحان فرش های ماشینی، برخی از نخ های استفاده شده در فرش در اثر حرارت، کوتاه می شوند و باعث می شودفرش های گل برجستهپدید بیایند. همچنین دکتر فرش تلاش کرده است که تا جای ممکن بهترین قیمت فرش های ماشینی را به کاربران گرامی خود ارائه دهد. طبیعتا هرکسی دوست دارد که کالایی با کیفیت مطلوب و در عین حال با قیمت مناسب تهیه نماید و تناسب قیمت کالا با بودجه مشتری یکی از اساسی ترین موضوعات است.

خرید فرش 1200 شانه گل برجسته با بهترین قیمت بازار ⭐️ گروه تجاری فرش کاشان-فرش شادرخ

اما انتخاب این فرش می‌تواند مزایا و معایبی هم داشته باشد که باید به آن توجه کنید. توصیه می‌کنیم که قبل از خرید فرش‌های کاشان، در مورد ویژگی‌های مربوط به آن اطلاعات به دست آورید. شما می‌توانید بهترین و بی‌نظیرترین انواع این محصولات را به‌راحتی از فروشگاه ما تهیه کنید. فرش یلدای کویر کاشان با تولید بیش از 100 طرح و رنگ متنوع از این نوع فرش برای هر سلیقه ای طرح مناسبی را دارا می باشد. از طرح های مهم و مشتری پسند می توان به طرح آرشیا،حوض نقره،برلیان ، ماهنور اشاره کرد .

فرش های 1200 شانه طوسی رنگ افشان و خشتی برای دکوراسیون های مدرنیته امروزی بسیار خریداری می شود. استفاده از رنگ طوسی، تمایل به سازش و سازگاری را ایجاد می کند از این رو امروزه در دکوراسیون کودک از فرش طوسی رنگ ماشینی استفاده می شود. قیمت فرش یکی از موضوع های مهم در هنگام خرید است و افراد می خواهند فرش زیبای ماشینی با قیمت مناسب خریداری کنند. فرش های طرح خشتی به صورت خشتی افشان، خشتی ترنج دار، خشتی اسلیمی، بته جقه، گلدانی، پرنده ها و حیوانات است که این طرح وقتی به صورت فرش 1200 شانه با تراکم 3600 بافته شود بسیار ریز نقش و ظریف بافت می شود.

تفاوت قیمت فرش 1200 شانه با 700 شانه