خرید طیفی گسترده از پرده اداری امکان مشاوره و استعلام قیمت پرده تجاری

گروه پرده وراتی با گردهم آوری کالکشنی از برترین و با کیفیت ترین انواع پرده تجاری تلاش دارد تا فرآیند خرید پرده اداری را برای شما آسان تر کند. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و یا استعلام قیمت پرده اداری با کارشناسان ما در وراتی در تماس باشید. انتخاب جزئیات مربوط به دکوراسیون داخلی در محیط اداری متفاوت از دیگر فضاهاست. پرده نیز به عنوان عضوی از دکوراسیون نقش موثری در بهبود کارکرد این فضاها دارد.

  • در حقیقت رنگ و طرح پرده باید با دیگر لوازم و کاربری اتاق سنخیت داشته باشد.
  • با توجه به ابعاد و ارتفاع پنجره حداکثر ارتفاع پرده زبرا ۳۰۰ سانتیمتر می باشد ،و می تواند در عرض حداکثر ۲۵۰سانتیمتر نصب گردد.
  • محصول کشور ترکیه و کاملا وارداتی امکان تنظیم نور و دید به صورت افقی توسط باتومی امکان جمع نمودن کامل پرده به صورت عمودی (بالا رونده) امکان نصب به صورت سقفی و دیواری حتی در عمق کم امکان نصب در تهران و حومه و…
  • پرده­های کرکره در 2 دسته کرکره فلزی اداری و کرکره چوبی ویستاپرده اداری تولید می­شوند.

از جمله فاکتور هایی که این پرده را محبوب ساخته میتوان به سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن آن به نسبت دیگر پرده های موجود در بازار اشاره کرد. این پرده علاوه بر نوآوری، زیباست و همین مسئله موجب داشتن طرفداران بسیاری شده است. برای استفاده از نور طبیعی می­توان این پرده را طوری تنظیم نمود که نور از آن عبور کند. هنگامی که پارچه و تور روی هم قرار می­گیرد، نور وارد اتاق می‌­شود. پرده­‌های اداری جدید که در واقع نوع دیگری از پرده‌­های معرفی شده در قسمت بالا هستند به سبب قابلیت‌­های منحصر به فردی که نسبت به پرده‌های ساده دارند بیشتر مورد استقبال ادارات، شرکت­ها، مراکز تجاری، بیمارستان و مطب ها قرار گرفته اند.

همچنین باید بتوانیم قابلیت کنترل و تنظیم نور را به میزان مورد نیاز داشته باشیم. پرده های اداری برقی برای انواع مختلف پرده با ریل برقی شیدرول بالا رو، ریل پرده رومن برقی و کنار رو، در ابعاد مختلف با قدرت موتورهای مختلف، قابل تولید هستند. با توجه به ابعاد و ارتفاع پنجره حداکثر ارتفاع پرده زبرا ۳۰۰ سانتیمتر می باشد ،و می تواند در عرض حداکثر ۲۵۰سانتیمتر نصب گردد.

سایزهای پرده کرکره

این پرده ها سبک بوده و قابلیت موتورایز شدن را نیز دارند؛ بنابراین شما می توانید با کنترل از راه دور نیز آن را باز و بسته کنید. آقای پرده با ارائه مشاوره رایگان و آلبومی کامل از نمونه های مختلف به شما در خرید پرده کمک می کند. استفاده از تم‌های رنگی گرم و نسبتاً تیره قدرت و انرژی زیادی به فضای اتاق مدیریت می‌بخشد. البته هنگام انتخاب پرده برای اتاق مدیریت، رنگ سایر عناصر دکوراسیون را نیز در نظر داشته باشید.

از این رو انتخاب یک پرده مناسب برای محل کار، بهترین اقدامی ‌است که می‌توانید انجام دهید. در این صفحه از پرده بازار می‌توانید انواع پرده‌های اداری را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف مشاهده کرده و بهترین آنها را سفارش دهید. محصول کاملا وارداتی و مونتاژ داخلی دارای رنگ بندی متنوع و دوام بالا نصب به صورت دیواری و سقفی سفارش به صورت قیطونی و نواری مناسب به عنوان پرده اداری و پرده منزل امکان جمع نمودن پرده به صورت عمودی و سایه روشن ارسال…

پرده شید زبرا

علاوه بر زمینه‌ی کاری یا تجاری سازمان، فرهنگ سازمانی، برند و … از مهمترین عوامل تعریف هویت و شخصیت سازمان هستند. اما می‌توان انسان‌ها را مهم‌ترین عامل کارآمدی یک سازمان در نظر گرفت؛ از یک سو پویایی و کارایی منابع انسانی و از سوی دیگر جلب توجه مشتریان یا مراجعان آن سازمان. لذا فضای اداری که افراد در آن کار کرده و لازم است مراجعان خود را راضی نگه دارد به دکوراسیونی زیبا و پرانرژی نیاز دارد تا محیطی پویا، خلاق و در عین حال جذاب ایجاد کند. قبل از خرید پرده های اداری از سایت ادریس می توانید با توجه به دکوراسیون موجود در محیط اداری خود از مشاوران ما به صورت رایگان راهنمایی بخواهید. در کنار زیبایی و تناسب پرده با محیط کاری خویش، کنترل میزان روشنایی ورودی به فضا، حفظ حریم خصوصی و قابلیت و امکان‌هایی همانند راحتی تمیز کردن پرده‌ها را در نظر داشته باشید. از مطلوب‌ترین پرده های جدید اداری می‌توان به پرده‌های مدرنی همانند پرده زبرا، پرده شید، پرده دو مکانیزم اشاره نمود.

خرید طیفی گسترده از پرده اداری امکان مشاوره و استعلام قیمت پرده تجاری شما میتوانید طرح ها و لوگوهای اختصاصی خود را روی پرده زبرا چاپ کنید. پرده اداری زبرا تشکیل شده از دو اسلاید پارچه به صورت نوار افقی می باشد که به صورت غلتکی می توان نور داخل فضا را تنظیم نمود و یا فضایی کاملا خصوصی را برای خود ایجاد کرد. این نوع پرده کرکره برای پوشش مساحت وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. امکان نصب به صورت برقی با ریموت کنترل دارای جنس آلومینیومی مرغوب با لوازم عالی نصب آسان به صورت سقفی و دیواری دارای رنگ بندی متنوع و امکان ارسال نمونه امکان بازدید از محل جهت اندازه گیری امکان ارسال… امکان نصب به صورت برقی با ریموت کنترل نصب آسان به صورت سقفی و دیواری دارای جنس آلومینیومی مرغوب با لوازم عالی امکان بازدید از محل جهت اندازه گیری دارای رنگ بندی متنوع و امکان ارسال نمونه امکان ارسال به…

پرده کرکره های چوبی Wooden Blinds

جنس این پرده ها از پلی استر و تور می باشد و در رنگ های مختلف و حتی نگین دار نیز تولید می شود. این مدل پرده را نمی توان در دسته پرده های اداری قرار داد و دارای قیمت بالاتری نسبت به طرح های قبلی می باشد. در نظر گرفتن پرده کرکره هایی متناسب با رنگ دکور موجود، زیبایی خاصی را در فضا ایجاد می کند. به طور کلی پرده اداری در دکوراسیون اداری و دکوراسیون منزل عنصر متحرک شمرده شده وبا توجه به کاربری مورد انتظار، حالات و کاربرد های متفاوتی به فضا می بخشد.