خدمات شبکه های کامپیوتری خدمات شبکه نصب و راه اندازی شبکه انجام پروژه شبکه

نصب دوربین مداربسته و ایمن سازی دیتاسنتر ها , فضای عمومی , اتاق سرور یکی از دیگر خدمات ما به مشتریان می باشد . راهکارهای دوربین مداربسته در فروشگاه ها , مراکز خرید توسط تک دیتا به مشتریان عرضه می شود . امروزه باتوجه به افزایش تردد ها تمامی مراکز نیازمند دوربین مداربسته می باشند. پس از اجرای شبکه بستر شما توسط تک دیتا پشتیبانی می شود پشتیبانی شبکه تک دیتا شامل عیب یابی شبکه های کامپیوتری و مشاوره های تلفنی برای مشکلات پیش آمده می باشد شما میتوانید با انعقاد قرار داد اب تک دیتا دیگر نگران مشکلات کوچک و بزرگ شبکه خود نباشید.

SLA تضمینی است که یک شرکت پشتیبانی شبکه به صورت رسمی و مکتوب به مشتری خود عرضه میدارد و در آن متعهد می شود که کیفیت خدمات دهی از یک میزان مشخصی پایین تر نرود.پس به دنبال یک شرکت پشتیبانی شبکه باشید که SLA را برای شما تعیین کند . پس جستجوی خود را برای یافتن پیمانکاری که به شما تضمین کیفیت خدمات ارائه می دهد، متوقف نکنید ؛ و اگر هم با یک پیمانکار قرارداد دارید ، همین امروز خواستار اضافه کردن بند SLA به آن قرارداد پشتیبانی شبکه باشید. شرکت های پشتیبان شبکه، نهادهایی هستند که بسیاری از راه حل های پشتیبانی شبکه که در بالا ذکر شد، را ارائه می دهند. با توجه به افزایش تقاضا برای راه حل‌های پشتیبانی شبکه با کیفیت بالا، شرکت‌هایی مانند آن‌هایی که در این زمینه از مدیریت پشتیبانی فناوری اطلاعات تخصص دارند، رایج‌تر می‌شوند. شرکت پشتیبانی شبکه تکنویار با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماهر با 18 سال سابقه توانسته است راهگشای بسیاری از شرکت ها و سازمان های فناوری محور باشد.

همچنین نمایش نمودار مصرف کاربران و مانیتور لحظه ای ترافیک شبکه از مهم ترین ویژگی های این سرویس خدمات شبکه اتحادیه خدمات کامپیوتری است. پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شامل مجموعه خدماتی می باشد که جهت رفع اشکال و بهبود عملکرد تجهیزات شبکه به کاربران ارائه می گردد و در امر نگهداری با کنترل و تعمیرات پیش گیرانه از کاهش عمر تجهیزات جلوگیری می کند. هدف از بکارگیری سرور اچ پی،-همچون سایر سرورهای مورد استفاده- به اشترک گذاشتن منابع نرم افزاری و سخت افزاری با Client یا همان مشتری است.

  • درحالی که شرکت معتبر پشتیبانی شبکه با قرارداد رسمی قابل پیگیری، تعهد دارد به بهترین شکل ممکن از شبکه شما مراقبت و حفاظت نماید.
  • منظور از مشتری در اینجا رایانه‌ای است که درخواستی را به سرور ارسال می‌کند و سرور باید به آن پاسخ دهد.
  • بهین ارتباط هوشمند تیلا یکی از تخصصی ترین و بهترین شرکت ها در زمینه پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری تهران و خدمات سیستم شبکه است.
  • قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه مطابق با نوع کار و درخواست شما بسته می شود.

یکی از سوالاتی که در رابطه با پشتیبانی شبکه برای مدیران کسب و کارها به وجود می آید این است که کار پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری چیست. پشتیبانی از کلیه سرویس های راه اندازی شده در شبکه و بازدید دوره ای و قرارداد نگهداری شبکه از جمله خدمات پشتیبانی شبکه ما می باشد . پشتیبانی از راه دورکارشناسان فنی شرکت روی سیستم مشتری ریموت می زنند و علاوه بر بررسی وضعیت سیستم ها، مشکلات بوجود آمده را برطرف می کنند.

ما راه حل های مدونی را برای ارتقا و مدیریت شبکه شما در سال 1401 داریم. در صورت نیاز به حضور متخصص، به سرعت کارشناس شبکه به محل مشتری اعزام می شود. همچنین بازدید دوره ای و بررسی مداوم باعث ارتقای کیفیت شبکه شما می شود. با دریافت چک لیست بازدید دوره ای، مدیریت شبکه و بررسی آن مدون می شود.

خدمات شبکه های کامپیوتری | انواع خدمات شبکه

خدمات شبکه های کامپیوتری خدمات شبکه نصب و راه اندازی شبکه انجام پروژه شبکه

عدم نیاز به خرید سخت افزارهای فیزیکی به دلیل خراب نشدن آنها ، سبب کاهش هزینه ها می شود. خدمات پسیو ، نوعی از خدمات شبکه است که در حوزه ی کابل کشی ها و نصب تجهیزات گوناگون شبکه می باشد. ارائه بهتر و با کیفیت تر این خدمات ، سبب افزایش سرعت عملکرد Network سازمان می گردد. راه اندازی router های نرم افزار و سخت افزاری برای ارتباط میان دو شبکه lan. شرکت‌ها همچنین می‌توانند از کیفیت صدای بهتر، مسیریابی تماس کارآمدتر و مدیریت شبکه بهبودیافته با کیفیت خدمات داخلی بهره‌مند شوند.

کیفیت بالای کابل های شبکه باعث می شود که شبکه قوی تری داشته باشید چرا که سرعت شبکه شدیدا وابسته به نوع کابل کشی آن است. خدمات شبکه مدیریت شده همچنین به شرکت ‌ها این امکان را می‌دهد که کارکنان بخش IT خود را برای تمرکز بر سایر وظایف آزاد کنند. این منجر به کارایی عملیاتی می شود زیرا متخصص خدمات شبکه خود به تنهایی می تواند خدمات مورد نیاز را نظارت کرده و در صورت نیاز عیب یابی کنند. خدمات شبکه نسبت به بزرگی و این که در چه موردی استفاده می شوند می توانند روی یک یا چندین سرور نصب شوند و همزمان می توانند مورد استفاده کاربران، مدیران و حتی سرویس های دیگر قرار بگیرند. هدف از ارائه این خدمات , پایدار کردن وضعیت سرویس های موجود در شبکه و افزایش کارایی آنها , بدون اینکه قطعی و یا وقفه ای در شبکه ایجاد شود , می باشد. علاوه بر این فایروال مزایا و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که بیان آنها از حوصله بحث خارج است.

اجرای پروژه‌های دوربین مداربسته

یک از مفاد قراردادهایی که میان ما و مشتریان به امضاء می رسد حفظ محرمانگی اطلاعات است. شبکه های کامپیوتری محدود به تعداد و اندازه خاصی نیست و قادر خواهید بود شبکه تان را به تعداد و اندازه دلخواه گسترش دهید. در زمان مناسب خرابی هایی که در شبکه کوچک هستند شناسایی میشود و این خرابی ها مشکلات بزرگتری را به وجود نمیآورد برای مثال ممکن است یک خرابی پاور اگر به موقع شناسایی نشود منجر به سوخت هارد و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات بسیار مهمی شود. قرار داده های پشتیبانی می تواند به صورت توافقی و با تعداد ماه های مورد نیاز باشد یا ماهیانه شش ماهه و سالیانه قابل ارائه است. اگر نیاز به پلن های ماهانه یا سالانه دارید یا موردی (ریموتی یا از راه دور) برای ما فرقی نمی‌کند.