تکنیک های پرپشت کردن ابرو در کمترین زمان مجله اینترنتی مو تن رو

بنابراین می‌توانید بلفارول را یک گزینه مناسب جهت انتخاب یک قطره برای پرپشت شدن ابرو های خود در نظر بگیرید. روغن کرچک یکی از موادی است که از گذشته تا به امروز برای درمان ریزش ابروها مورد استفاده قرار می گرفته است. روغن کرچک به لطف بهره مندی از مواد ضد باکتری و ضد قارچ، ویتامین ها، پروتئین ها و اسیدهای چرب مفید برای فولیکول مو، مواد مغذی مورد نیاز ابروها را تامین می کند و رشد ابروها را تسریع می نماید. تقویت ابرو و پرپشت کردن آن ها از آنجایی حائز اهمیت است که می تواند نقش بسزایی در زیبایی افراد داشته باشد. در واقع بخش زیادی از بانوان یکی از دغدغه های خود در حوزه زیبایی را داشتن ابروهای پرپشت و زیبا می دانند. به همین علت همواره به دنبال راهکارهای مختلفی برای تقویت ابرو و پرپشت کردن آن ها هستند.

بانوان همواره در جستجوی راهی موثر برای رشد سریع ابرو و پرپشت کردن ابروهای خود هستند؛ به‌طوری که بسیاری از آن‌ها حتی به روش‌هایی مانند کاشت ابرو نیز پناه برده‌اند. بهترین راه پرپشت شدن مژه استفاده از مواد و درمان‌های طبیعی است که به راحتی در دسترس شما هستند. یکی از عادات غلط که به مژه‌ها آسیب می‌رساند و پرپشت شدن آن‌ها را به تعویق می‌اندازد، مالیدن چشم‌هاست. با این کار مژه‌های شما از ریشه کنده می‌شوند و جایگزین شدن آن‌ها مدت زمان زیادی طول می‌کشد. توجه داشته باشید که کشیدن مژه‌ها هم می‌تواند باعث ریزش آن‌ها شود.

طبیعی است که داشتن ابروهای کم پشت و ضعیف می‌تواند بر ظاهر چشم های شما تاثیر فراوان بگذارد. اگر به این مشکل پایان ندهید و از راهکارهای اصولی برای تقویت ابرو و جلوگیری از ریزش آن ها کمک نگیرید، به میزان قابل توجهی زیبایی خود را از دست خواهید داد. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به کمک پروتئین‌های طبیعی موجود در موهای ابرو، از شکننده شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

یکی دیگر از روش‌های خانگی که در مبحث چگونگی پرپشت کردن ابرو حرفی برای گفتن دارد، استفاده از دانه شنبلیله است. این دانه‌ها باعث می‌شوند تارهای مو سالم‌تر و براق‌تر به نظر برسند. آلوئه ورا دارای آنزیم ها و خواص مرطوب کنندگی می باشد که موجب تغذیه فولیکول های مو می شود و موهای شما سریع تر رشد می کنند و کلفت تر می شوند. درواقع شما بغیر از یک قیچی، تیغ کوچک و یک فرچه ابرو به چیز دیگیری نیاز ندارید. با این تفکر به این نتیجه میرسیم که ابروی طبیعی و به اصطلاح برداشته نشده مناسب تمام صورت هاست و هرکسی با هر فرم صورتی میتواند از این قانون پیروی کند. شاید بگویید که اینطورها هم نیست و کسانی که چشم و ابروی نزدیکی دارند، ابروهای پهن و پرپشت آنقدرها هم بهشان نمی آید؛ اما اینطور نیست!

بنابراین شما بدون ابرو یا با ابروهای کم پشت یا نامناسب، چهره ناشناخته‌ای دارید! به مدت ۵ دقیقه ابروها را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا خودش خشک شود. دانه شنبلیله غنی از پروتئین، لسیتین و اسید نیکوتینیک است که به رشد مو و تقویت ابرو کمک می کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لیمو را برش دهید و روی ابروهای خود بمالید.

ترکیب نخود چرخ کرده و زرده تخم مرغ، موجب استحکام بخشیدن به تار ابروها شده و از ریزش آن ها به شکلی قابل توجه جلوگیری خواهد کرد. همین طور در صورتی که مقداری مازو به این ترکیب بیفزایید، میزان اثرگذاری آن بارها بالاتر بوده و ضمن جلوگیری از ریزش ابروها، به پرپشتی آن ها نیز منجر خواهد شد. تقویت ابرو اکسیلیا، ضمن آن که باعث پرپشتی ابروها خواهد شد، به تقویت رنگ دانه های آن ها نیز کمک می کند. به این شکل سفیدی تارهای ابروها، دیرتر اتفاق افتاده و عوارض مربوط به ریزش را نیز کمتر تجربه خواهید کرد. جالب است بدانید که تقویت ابرو اکسیلیا حتی در درمان ریزش موی ارثی نیز موثر است. این محلول ضمن آن که پرپشتی ابروها را تضمین می کند، موجب حجم دهی به تارهای نازک این ناحیه شده و باعث می شود که ابروهایی زیباتر داشته باشید.

این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر کرده و به تقویت ابرو کمک می کند.

این سرم با رطوبت رسانی به ابروها، علاوه بر تقویت ابروها، از خشکی و شکنندگی آنها نیز جلوگیری می کند. ویتامین ای دارای توکوترینول است که یک آنتی اکسیدان محرک رشد مو می باشد. همچنین گردش خون را بهبود بخشیده و فولیکولهایی که باعث رشد مو می شوند را تغذیه می کند. روغن آووکادو مملو از مواد معدنی، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدانهاست.

نخستین روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها استفاده از روغن نارگیل است. این روغن چه در آشپزی و چه به عنوان مکمل غذایی محبوب بوده و در محصولات مراقبت از مو نیز کارایی بسیاری دارد. روغن نارگیل دارای ویتامین‌های E، K و B4 است و به همین دلیل آبرسان، آنتی اکسیدان و افزایش دهنده جریان خون موضعی به حساب می‌آید.