تور وان + رزرو لیست قیمت کامل و به روز ارزان + لحظه آخری نهال گشت

با توجه به تحقیقات تیم تایسیز پرواز با توجه به نزدیکی و مسیر مناسب، مرز رازی به عنوان پر ترددترین گذرگاه تور وان می باشد . زمستان های سرد و پر برفی دارد ولی در تابستان هوای وان ترکیه خشک و گرم است و در فصل بهار و پاییز بیشترین بارش های شهر وان ترکیه ثبت شده است . بهترین زمان تور وان بصورت کلی به ترتیب فصل بهار و تابستان و پاییز می باشد. ولی اواخر فروردین تا مهر علاوه بر هوای خوب می توانید در مراکز خرید وان ترکیه از تخفیف های زمستانی و تابستانی بی نظیر هم استفاده کنید و تور وان خوبی تور وان ترکیه داشته باشید. فاصله تهران تا وان که نزدیک ترین شهر ترکیه به ایران است در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر است ککه اگر به طور زمینی طی شودد حدود ۱۱ طول می کشد اما به طور هوایی مدت زمان آن بستگی به شرایط متفاوتی دارد.

تور وان هتل 5 ستاره لوکس

در تور وان ترکیه شما به خیابان های زیبا، مراکز خرید و تجاری برند های ترک ، رستوران های سنتی، کافه های ترکی ومی روید . دریاچه بزرگ وان ترکیه، جزیره و کلیسای آکدامار، آبشارمرادیه از محل های توریستی، تفریحی تور وان ترکیه هستند. اولین روش سفر به وان ترکیه که شاید در میان ایرانیان خیلی رایج نباشد ولی میتواند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به مقصد برساند تور وان هوایی است. مدت زمانی که پرواز تهران به وان ترکیه در حدود یک ساعت خواهد بود اما در حال حاضر تور هوایی تهران وان برگزار نمی شود و اگر هم برگزار بشود تعداد آن امکان دارد بسیار کم باشد. خوب یکی از مزیت های تور هوایی وان این است که شما با سفر زمینی به وان نه تنها زمان بیشتری را در راه هستید، بلکه بعد از رسیدن به مقصد خستگی راه شما را کلافه میکند و عملا چند ساعتی از تفریح عقب می مانید.

تور وان از تهران با قطار تبریز

تور وان + رزرو لیست قیمت کامل و به روز ارزان + لحظه آخری نهال گشت

را هم دریافت کنید، بسیار در هزینه‌های توریستی خود صرفه‌جویی می‌کنید. جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید. در صورتی که مسافر دارای اضافه بار باشد، هزینه‌ی گمرکی را پس از محاسبه باید پرداخت نماید. برای این سفر باید حتما کارت واکسن داشته باشید (حتی یک دوز) و در کنار آن تست پی سی آر کمتر از 72 ساعت نیز نیاز است. در اطراف این شهر روستاهایی همچون شهباغ که به وجود باغ‌های فراوان معروف می‌باشد وجود دارد که امروزه اغلب این روستاها به شهر تبدیل شده‌اند. ساعات کاری مرز سرو بصورت 24 ساعته در حال فعالیت می باشد و هیچ تعطیلی در ایام تعطیل رسمی و جمعه ها را ندارد.

این روزها ایرانی‌های بسیاری هستند که دوست دارند از این شهر دیدنی بازدید کنند و به سراغ تورهای گردشگری شهر وان می‌روند. در اواخر شهریور ۱۴۰۰ بعد از کلی کش و قوس فراوان مرز رازی – کاپیکوی باز شد و مسافران توانستند از مرز رازی به عنوان توریست عبور کنند . باز شدن مرز رازی میتواند اتفاق خوبی برای مسافرت رفتن و سفر به وان ترکیه باشد .

حدودا در هر ماه به ‌صورت میانگین 2 الی 5 روز بارش برف و یا باران دیده می شود. با توجه به آب و هوا، پاییز از فصول خلوت گرشگری وان بوده، بنابراین قیمت هتل ‌ها و بلیط‌ های هواپیما کاهش می ‌یابد. کنسلی تور وان از تهران در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر است، امکان پذیر نیست. نکات مهمی در مورد این نوع تورها وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید! در هنگام بستن قرارداد می ‌بایستی به مفاد آن کاملا دقت کنید تا دچار مشکلی نشوید.

علاوه بر آن سفر به وان در فصل زمستان موجب می‌شود که از تخفیفات کریسمسی جا نمانید. به صورت کلی می‌توان گفت که هتل محل اسکان، خدمات تور، مدت زمان سفر و حتی تاریخ سفر تعیین‌کننده قیمت آن است. اینکه در چه ایامی به وان سفر می‌کنید نیز می‌تواند در تعیین نرخ آن اثرگذار باشد.