تلویزیون شهری مشخصات تلویزیون شهری | asilight

تلویزیون شهری مشخصات تلویزیون شهری | asilight

در تلویزیون های شهری یا تابلو روان ال ای دی، تصاویراز طریق ماژول ها به نمایش در می آیند و عملکرد آنها به این صورت است که ماژول ها برنامه های تبلیغاتی طراحی شده را دریافت می کنند و به عنوان خروجی نشان می دهند. در تلویزیون شهری آفلاین برای راه اندازی از بردهای کنترل استفاده می شود که تنها برای راه اندازی اولیه به کامپیوتر نیاز دارند و برای ادامه کار یعنی پخش فیلم ها و تصاویر نیازی به روشن بودن کامپیوتر ندارند. یکی از مواردی که در رابطه با تلویزیون‌های شهری ابهام برانگیز است و ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد، قیمت پنل تلویزیون شهری است.

نمایشگر اول با ارائه کلیه قطعات لازم جهت ساخت و مونتاژ انواع تابلوهای LED و تلویزیون شهری شامل انواع ماژول، برد کنترلر، پاور، قاب تابلو روان و قاب تلویزیون شهری، پیچ، سیم و … تمامی نیازهای شما را جهت ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری برآورده می سازد. تیم فنی و پشتیابی نمایشگر اول همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری و تابلو LED ثابت می باشد. گروه صنعتی SSCO نماینده رسمی شرکت MADRIX آلمان در منطقه خاورمیانه و شركت Formalighting ایتالیا در ایران است. این شرکت عرضه كننده محصولات تکنولوژی LED ، سیستم های هوشمند ساختمان و انرژی های تجدیدپذیر می باشد. گروه صنعتی SSCO با برخورداری از واحد تحقیق و توسعه، کارگاه های ساخت و تجهیزات آزمایشگاهی متنوع، قادر به پاسخگویی نیازمندی های شرکت های داخلی و خارجی می‌باشد.

برنامه تلویزیونی

تلویزیون ها و نمایشگر های تبلیغاتی در دو نوع داخل سالن و بیرون از سالن تولید و ساخته می تلویزیون شهری هوشمند شوند. فرایند قرار دادن ماژول‌ها در کنار یکدیگر به همین راحتی نیست و در مورد آن قواعد و قوانین خاصی وجود دارد. یک مورد از این قواعد، ابعاد تلویزیون شهری است که در بند قبلی آن را شرح دادیم. در واقع برای کنار هم چیدن ماژول‌ها، باید اصول اولیه رعایت شود تا بتواند یک نمایشگر با کیفیت به وجود بیاورد.

  • شهر تی وی به همت یک شرکت فناور راه اندازه شده و سعی دارد تا در حوزه معرفی شهر های ایران و توسعه صنعت و گردشگری فعالیت جدی داشته باشد.
  • مثلا نمایشگری با دات پیچ 2.5 از نمایشگری که دات پیچ 5 دارد با کیفیت‌تر و دارای رزولیشن دو برابری در همان سایز است.
  • تا به حال چیزی در مورد دمای رنگ لامپ ال ای دی چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی تا چه اندازه با دمای رنگ آش…
  • کیفیت تصاویر بالا، طبیعی بودن رنگ‌ها، درخشندگی ، شدت نور بالا، نرخ تجدید سازی بالای تصاویر ، مصرف برق کمتر و سبک بودن از ویژگی‌های ماژول‌های پیشرفته‌ی نسل جدید تلویزیون‌ شهری هوشمند است.
  • گاهی اوقات این دو رنگ با هم روشن می‌شوند و یک ترکیب رنگ جدید را می‌سازند.

شرکت ایده گستر کهکشان در سال 1385 با هدف تولید نمایشگرهای LED پا به عرصه رقابت نهاد. هدف از تاسیس شرکت ،طراحی و تولید محصولات با کیفیت و متناسب با نیاز بازار و از طریق به کار گیری فناوری روز دنیا بوده است. ما در نظر داریم تا از طریق مطالعه بازار و متناسب با سلیقه و نیاز مشتریان خود با ایجاد توسعه در محصولات و خدمات خود ، ضمن افزایش سطح رضایت مشتریان خود ،در جهت توسعه بازارهای جدید قدم برداریم. تلویزیون شهری خارجی نسبت به رطوبت و بارش‌های فصلی مقاومت بالایی دارند و حتی در برابر ضربه نیز مقاوم هستند.

آخرین وضعیت کرونا در ایران | آمار امروز جانباختگان کرونا

خصوصا استفاده از تلویزیون خارج سالن در فضای های صمیمی تری چون محوطه ی ویلا و باغ های خانوادگی ، دورهمی ما با عزیزانمان را( با وجود یک سینمای شخصی فضای باز ) سرگرم کننده تر خواهد کرد. LED lamp نوعی از لامپ‌های حالت جامد است که از تکنولوژی دیود نورافشان استفاده می‌کند و به عنوان منبع… نام ، ایمیل و وب سایت من را برای دفعه بعدی که نظر می دهم در این مرورگر ذخیره کنید. در معرض تابش مستقیم نور خورشید بهتر است از سایبان مخصوص استفاده شود تا کابینت‌های تلویزیون آسیب کمتری ببینند.

حدادعادل: امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد