بهترین لپ تاپ های 2021 بازار ایران از 10 تا 30 میلیون تومان زومیت

تراشه‌ی M1 اپل یک تراشه‌ی واقعا بی نظیر است که می‌توانید خیال شما را از بابت انجام هر کاری آسوده کند و زمانی که این سخت افزار را در کنار سیستم عامل اپل در نظر بگیریم عملکرد مک بوک ایر واقعا تحسین برانگیز خواهد بود. کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه، تنوع زیاد درگاه‌ها و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ از دیگر ویژگی‌های ویووبوک ایسوس است. این لپ‌تاپ ایسوس جزو معدود دستگاه‌های مجهز به پنل OLED در بازه‌ی ارزان‌تر از ۲۰ مییلون تومان است که باتوجه‌‌به نوسان‌های بازار و موجودی روز با قیمتی حدود ۱۸ تا ۱۹ میلیون تومان خرید. اگر در محدوده‌ی قیمتی ۲۵ میلیون تومان به‌دنبال لپ‌تاپ قدرتمندی برای کاربری مهندسی یا گیمینگ خود هستید، لپ تاپ اچ‌پی Pavilion Gaming 16 یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

حافظه داخلی این لپ تاپ نیز 1 ترابایتی می باشد که سبب می شود به راحتی بتوانید اطلاعات حجیم خود را ذخیره کنید. با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ و قطعات کامپیوتر نیز افزایش پیدا کرد. به صورتی که قیمت یک لپ تاپ متوسط 2 میلیون تومانی در سال 1393، به یک لپ تاپ 8 میلیون تومانی در سال 1398 و 20 میلیون تومانی در سال 1401 تبدیل شد.

۴. لپ تاپ Duet 5 Chromebook لنوو

به‌همین‌دلیل برای خرید لپ‌تاپ با هر بودجه‌ای، نکاتی مهم را ذکر می‌کنیم که با در‌نظرگرفتن آن‌ها، بهترین گزینه را برای کاربری خود می‌توانید انتخاب کنید؛ حتی گزینه‌ای که شاید در فهرست پایین وجود نداشته باشد. باید به پورت های USB، HDMI، اترنت و بلوتوث و ویژگی های اتصال WiFi مجهز باشد. این دستگاه با رم ۱۶ گیگابایتی، نمایشگر فوق‌العاده ۱۰۸۰ پیکسلی و طراحی جذابی که دارد، هرکسی را شیفته خود می‌کند.

  • رایااستور آبان‌ماه 1397 پا به دنیای فناوری گذاشته و تا امروز افتخار میزبانی از میلیون‌ها کاربر رو داشته و وظیفه خودش میدونه که جدیدترین اخبار و ناب‌ترین اطلاعات رو به شما هدیه بده.
  • همچنین لپ تاپ‌ V15-RE به دلیل بدنه محکم و کیبورد روان آن یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که نیازی به قدرت پردازشی چندان بالایی ندارند.
  • از طرفی برای نصب ویندوز بیت و ویندوز بیت روی لپ‌تاپ خود حداقل به پردازندۀ زیر نیاز دارید.
  • برای خرید و مقایسه لپ تاپ‌های مخصوص طراحی به بخش فروشگاه اینترنتی آداک مراجعه نمائید.
  • جدیدترین لپ تاپ های ایسوس مدل M433UA-EB406 با ظاهری خیره کننده و زیبا به بازار عرضه شدند.
تقریباً هرکسی می‌داند که عمر باتری یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خوب بودن یک لپ‌تاپ به شمار می‌رود. اگر شما به‌واسطه شغل خود مجبور هستید که دائماً در سفر باشید و از نقطه‌به‌نقطه دیگری حرکت کنید، بهتر است دستگاهی خریداری نمایید که عمر باتری خوبی داشته باشد. تقریباً تمام بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 از عمر باتری خوبی برخوردار هستند. پس می‌توانید بدون نگرانی از این مورد، لپ‌تاپ ایسوس را خریداری کنید.

این لپ تاپ با پردازنده Core i5 نسل 12 و گرافیک GTX 1650 برای کلیه امور پردازشی سنگین مناسب است. باتری این لپ تاپ نیز تا 3 ساعت هنگام انجام امور روزمره و سبک شما را همراهی خواهد کرد. که پردازنده نسل 11 اینتل Core i3 1115G4 دارد و از یک صفحه نمایش Full HD با پنل WideView بسیار با کیفیت بهره می‌برد. در بخش باتری که یکی از مهم ترین قسمت ها برای دانشجویان به خاطر حمل و نقل است شاهد یک باتری 37 وات ساعتی هستیم. این باتری هنگام انجام امور روزمره و سبک تا 4 ساعت به شما شارژدهی خواهد داد.

بهترین لپ تاپ های 2021 بازار ایران از 10 تا 30 میلیون تومان زومیت همیشه در بازار ایران بهترین لپ تاپ ایسوس به‌خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب طرف‌داران بسیار زیادی دارند. شرکت تایوانی ایسوس در خانواده محصولات لپ‌تاپ خود برای برطرف‌کردن انواع نیازهای کاربرانش در سری‌های مختلفی مانند ZenBook، VivoBook، ROG، TUF لپ‌تاپ تولید کرده است. سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است. این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 1165G7 بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i7 است و 12 مگابایت کش دارد. از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود. برای کارهای صنعتی ، بهترین لپ تاپ گیمینگ را می توانید در لیست قیمت تا 20 میلیون تومان مشاهده کنید.

بهترین لپ تاپ تا 65 میلیون

در لحظه نگارش این مقاله تقریبا تمام لپ‌تاپ‌های معرفی شده موجود بودند، ولی متاسفانه موجودی لپ تاپ به شدت در حال نوسان است و بعضی مدل‌ها ممکن است به صورت مقطعی ناموجود شوند. به همین دلیل اگر مدلی را انتخاب کردید که موجود نبود، این مقاله را بوکمارک کرده و چند روز بعد به آن سر بزنید (به محض موجود شدن لپ تاپ، به صورت اتوماتیک در مقاله آپدیت شده و دکمه خرید آن فعال خواهد شد). مک‌بوک ایر M2 را می‌توان به‌راحتی یکی از محبوب ترین لپ تاپ های بازار بهترین لپ تاپ میان رده دانست. این لپ‌تاپ هرآنچه که از یک نوت‌بوک بخواهید را در اختیار شما می‌گذارد. عملکرد بسیار عالی، نمایشگر فوق‌العاده، شارژدهی طولانی و همچنین طراحی زیبا. ایسر توی این مدل از یه نمایشگر 15.6 اینچی استفاده کرده که کیفیت تصویر فول‌اچ‌دی رو نشون میده.

به همین جهت، ما معتقدیم با کمی پرداخت پول بیشتر در این بازه می‌توان گزینه‌ای ایده‌آل‌تر را خریداری کرد. امروز در مهرماه سال ۱۴۰۱ که این مقاله را می‌خوانید، با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان می‌توانید یکی از بهترین لپ تاپ‌های پچمدار را به خانه ببرید. لپ تاپ‌های پرچمدار آخرین نسل از پردازده‌های اینتل و کارت گرافیک انویدیا را به همراه دارند. شما با مشاهده دسته بندی لپ تاپ گیمینگ ایسوس می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین لپ تاپ‌ها تا ۵۰ میلیون تومان را مشاهده کرده و خریداری کنید. این دستگاه همچنین به 512 گیگابایت هارد حالت جامد مجهز شده تا مشکلی از بابت ذخیره و پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد.

اپل در این مدل توانسته وزن لپ‌تاپ را تا 20 درصد نسبت به سال قبل کاهش دهد و همچنین ضخامت را نیز کمتر کند. با وجود وزن و ضخامت کمتر، پردازنده M2 این لپ‌تاپ از اکثر پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های ویندوزی عملکرد بهتری دارد و اگر نیاز به گرافیک قدرتمندتری هم داشته باشید، می‌توانید مدل 10 هسته‌ای را نیز خریداری کنید. من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسر، بهتون بهترین‌های ایسر رو معرفی کردم. حالا توی این مقاله میخوام یکی دو مدل از بهترین‌های این برند رو معرفی کنم.

بررسی تخصصی نوکیا G21 : رده‌پایین جدید فنلاندی‌ها چه در چنته دارد؟