بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت 2022 برای تجربه حرفه ای بازی دیجی ول | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت 2022 برای تجربه حرفه ای بازی دیجی ول | behtarin-laptop

البته این قدرت به CPU و کارت گرافیک بستگی دارد، به همین دلیل سعی کنید از مدلهای مجهز به CPU خانواده Core i7 و کارتهای گرافیک قویتر انتخاب کنید. همچنین لپ تاپ‌های کوچک معمولا قابلیت ارتقای کمی دارند (در بخش رم و هارد دیسک). پردازنده مستقل گرافیکی با حافظه اختصاصی که نیازی به حافظه اصلی لپ تاپ ندارد. اندازه صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچ است و به چشم‌های شما آسیبی نمی‌رساند و کیفیت صفحه نمایش آن هم FULL HD|1920×۱۰۸۰ است. اگر نیاز به یک لپ تاپ میان‌رده خوب دارید، می‌توانید این لپ تاپ را انتخاب کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3-15IAH7-i7 16GB 512GB 4GB

این نمایشگر رزولوشن FHD دارد و از نرخ نوسازی 144 هرتزی استفاده می‌کند. این لپ تاپ نسخه دیگری از مدل بالا است و از پردازنده اینتل Core i7 مدل 11800H استفاده می‌کند. کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 هم روی این محصول دیده می‌شود که دلیل اصلی ما برای انتخاب این مدل همین موضوع است. 16 گیگابایت رم از نوع DDR و 512 گیگابایت SSD NVMe این مجموعه سخت افزاری را کامل می‌کنند. بسیاری از گیمرها تمایل زیادی به پردازنده های نسل جدید دارند؛ ولی در این زنج قیمتی پیدا کردن پردازنده های نسل جدید سخت است. خوشبختانه مدل 15IHU6 لنوو از پردازنده Core i5 ۱۱۳۰۰H بهره می برد که در میان رقبایش داشتن چنین پردازنده بسیار خوب است.

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون / 10 مدل قدرتمند و گیمینگ 2022 + لیست قیمت

علاوه بر این طراحی با شکوه این لپ تاپ در کنار رزولوشن Full-HD به این غول ۱۷.۵ اینچی برگ برنده دیگری داده است. زیرا که با نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز آن، تجربه‌ای فوق‌العاده از کارهای متنوع به خصوص گیمینگ را برای شما به ارمغان می‌آورد. شاید وزن ۲.۳۲ کیلوگرم برای شما زیاد به نظر برسد، اما در مقایسه با لپ‌‌تاپ‌های گیمینگ هم‌رده، وزن متعارفی دارد و حمل و نقل آن راحت‌تر است. خانواده‌ی لپ‌‌تاپ‌های برند نام‌آشنای لنوو، شاخ و برگ‌های متنوعی دارد که یکی از آنها، شاخه‌ی گیمینگ این برند به نام Legion است.

  • دو اسلات SODIMM برای ارتقای حافظه و همچنین یک اسلات M.2 PCIe x4 برای افزایش فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است.
  • چون برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ ، هم پردازنده ،هم سرعت رم ، هم حافظه و هم کارت گرافیک مهم است، اگر چه بسیاری دوست دارند که لپ تاپ RGB داشته باشند ، بنابراین این گزینه را هم باید در نظر بگیریم.
  • از تغییرات شاخص این مدل همچنین می‌توان به اضافه شدن پشتیبانی از رم DDR5، اضافه شدن سوییچ MUX و بهینه‌سازی سیستم خنک‌کننده دستگاه بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون اشاره کرد.
  • در بازه‌ی ۴۰ میلیون تومان، باز هم یک گزینه‌ از خانواده‌ی مک‌بوک‌های اپل داریم که می‌تواند به واسطه‌ی قدرت پردازشی و کیفیت فوق‌العاده‌اش، گزینه‌ای مناسب باشد.
  • در ضمن قدرت این محصول میتواند برای هر کاری و هر شخصی مناسب و عالی باشد.
  • نکته قابل توجه در مورد این لپ تاپ این است که، دارای یک هارد به مقدار ۱ ترابایت بوده و به راحتی و بدون نگرانی از پرشدن حافظه خود می‌توانید اطلاعات خود را ذخیره کرده و کار کنید.
پردازنده‌ای که سرعت و کیفیت آن از روز اول معرفی تا عرضه‌اش، همه را شگفت‌زده کرد. جالب است بدانید که شما امکان اضافه کردن رم و از آن مهم‌تر، حافظه‌ی SSD را دارید که باعث می‌شود سرعت لپ‌‌تاپ چندین‌ برابر بیشتر شود. معیارهای مهم ما در انتخاب لپ‌تاپ‌ها تکنولوژی پردازشگر، میزان رم، حافظه‌های SSD و HDD و صفحه نمایش در کنار قابلیت‌های دیگر است.