بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان ساختمان هوشمند

هوشمند سازی خانه خود را را به ما بسپارید تا با بهره گیری از پکیج های متنوع هوشمند سازی خانه، از خدمات بی نظیر خانه های هوشمند بهره ببرید. بعلاوه بیان این نکته نیز ضروری است که اتصال اینترنت، مودم و روتر اگرچه ممکن است از نظر فنی بخشی از سیستم اتوماسیون خانه نباشد اما نقش مهمی را ایفا می‌کند. یک اتصال اینترنت با سرعت بالا از اتصال روان و قابل اعتماد بین دستگاه‌های مجهز به وای فای اطمینان حاصل می‌کند. شرکت جنیوس ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش سیستم های هوشمند ساختمان می باشد. اگر قصد خرید خانه هوشمند در تهران را دارید، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. کلیدهای لمسی آیریک در سه مدل الماس، یاقوت و کریستال در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و شکیل، طراحی و اجرا می‌شوند؛ همچنین طرح و رنگ بندی کلیدهای هوشمند آیریک متناسب با پروژه شما قابل سفارشی سازی هستند.

حالا ما هم می‏توانیم با برقراری این سیستم در خانه ‏هایمان رویاهای گذشته را به واقعیت پیوند بزنیم و مانند بازیگران فیلم‏های علمی- تخیلی عمل کنیم. خانه هوشمند این امکان را فراهم می‌کند که اطلاعاتی از قبیل روشن یا خاموش بودن چراغ، گاز و حتی بالا یا پایین بودن گرمایش و سرمایش خانه را از راه دور بگیرد و در صورت نیاز بتوانند به راحتی آن‌ها را تنظیم کند. شما با کمک این نوع از سیستم‌های خانه هوشمند bms می‌توانید پیش از ورود به خانه، دمای خانه را در فصل زمستان و تابستان که بسیار سرد یا گرم است، متعادل سازید. تمام سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی نظیر گرمایش از کف، شومینه هوشمند و اسپیلت‌ها به صورت مرتبط و یکپارچه در جهت رفع نیاز افراد عمل می‌کنند.

به عنوان مثال می توان این ماژول را پشت پریز نصب کرد و پریز سنتی را به هوشمند تبدیل کرد. با اینکار هر دستگاهی که به پریز متصل شود، قابلیت کنترل از طریق تلفن همراه را خواهد داشت. تنوع کلیدهای هوشمند علاوه بر عملکرد و کارایی، در ظاهر کلیدها نیز به فراوانی دیده می شود. در این کلیدها از تکنولوژی صفحات لمسی برای کنترل محلی استفاده شده است.

مرکز هوشمند سازی آرات به عنوان مشاور و تامین کننده تمامی محصولات هوشمند سازی اعم از ایرانی و خارجی و تحت هر پروتکلی در کنار شماست. کنترل سیستم اعلام سرقت از طریق ریموت کنترل، کلید سناریو، پنل اصلی و سایر تجهیزات ارتباطی. هزینه خانه هوشمند چگونه محاسبه میشود؟ خانه هوشمند یک مجموعه خانگی ا… ⇐ سرمایش و گرمایش را کنترل کنید و قبل از رسیدن به منزل دمای منزلتان را به دمای مطلوب خود برسانید.

مرکز هوشمند قطعه‌ای است که دستگاه‌های جداگانه را به یکدیگر متصل می‌کند و به آنها امکان می‌دهد با یکدیگر مرتبط شوند؛ در واقع یک پد کنترل قابل حمل است که به شما امکان می‌دهد با هر کدام از دستگاه‌های متصل خود ارتباط برقرار کرده یا آنها را کنترل کنید. برخی از سیستم‌ها دارای مرکز هوشمندی هستند که تنها با دستگاه‌هایی از همان برند و سازنده کار می‌کنند اما برخی دیگر مانند آمازون اکو قابلیت سازگاری با دستگاه‌های بیشمار را دارند. اگر فقط از یک یا دو دستگاه هوشمند استفاده می‌کنید احتمالا نیازی به هاب نخواهید داشت اما اگر به دنبال یک سیستم امنیتی جامع‌تر در خانه هوشمند خود یا تدارک یک ساختمان هوشمند هستید، باید مرکز هوشمند مناسبی را تهیه کنید. تکنولوژی خانه هوشمند isee ، یک تکنولوژی منحصربفرد در میان دیگر برندهای هوشمند سازی ساختمان محسوب می شود که در نوع خود بی رقیب و بی نظیر بوده و جز یکی از برترین برند ها میباشد.

پریز هوشمند TUYA مدل RGB

بنابراین در این نوشته از وب سایت رسمی شرکت مهندسین هوشمند‌سازی کارن قصد داریم تا در رابطه با تمام جزئیات و جوانب خانه هوشمند و موارد مربوط به آن صحبت کرده و اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید. پلتفرم جدید خانه هوشمند Control4، دستیار صوتی گوگل را به سیستم خودش اضافه کرد، اینترکام را به روی سایر برندها باز کرد و کنترل کننده مرکزی CA-10 را معرفی کرد. مشتری می تواند از تمام پتانسیل های سیستم هوشمند براساس نیاز و سلیقه خودش استفاده کند و تمام امکانات پروژه در این بخش بر اساس سلیقه کارفرما و کاربری پروژه راه اندازی و تحویل می شود. Control4 در سال ۲۰۰۳ توسط اریک اسمیت ، ویل وست و مارک مورگان تأسیس شد و با شرکت در نمایشگاه تکنولوژی های خانه CEDIA Expo شروع به کار کرد.

بهترین راه برای طراحی خانه هوشمند، در ایده پردازان این کار با تماس شما با یکی از مشاورین ما صورت می گیرد، که با تکمیل آن مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم در ارتباط با خانه هوشمند شما را در هوشمند سازی ساختمان آکو اختیارتان خواهند گذاشت. یکی دیگر از مزایای این سیستم حذف کلیدهای قدرت از محیط استخر به جهت پیشگیری از خطر برق گرفتگی است. کنترل روشنایی ها و پمپ جکوزی و هر نوع وسیله دیگر در فضای استخر بوسیله کلیدهای فرمان صورت می پذیرند که فاقد برق 220 یا 110ولت بوده و توسط برق 24 ولت باطری و بدون خطر برق گرفتگی انجام می شود. این کلید ها حتی در صورت شست و شو توسط شلنگ آب، فاقد هرگونه خطر و یاخرابی می باشند.

  • دفتر مرکزی خانه هوشمند Control4 در سالت لیک سیتی، ایالت یوتا، کشور امریکا مستقر است و از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۹ ، هنگامی که با SnapAV ادغام شد، یک شرکت بازرگانی عمومی بود.
  • این قابلیت برای سیستم های مبتنی بر کنترل کننده مرکزی قابل بررسی است.
  • علاوه بر نکات بیان شده در این مقاله، شناخت دقیق نیازهای پروژه و توانمندی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • در یک ساختمان هوشمند، مجموعه ای از سنسورها وجود دارد که اطلاعات مختلفی نظیر میزان روشنایی ناشی از نور روز، دمای اتاق، حضور افراد در اتاق، آتش سوزی، وقوع سرقت و … را می توانند دریافت کنند.
  • در عمل، تقریبا هر وسیله‌ی الکترونیکی می‌تواند به سیستم هوشمند خانه بپیوند؛ اما سؤال مهم این نیست که چه وسیله‌ای می‌تواند، بلکه چه وسیله‌ایباید به سیستم هوشمند متصل شود.

در مورد پروتکل های بی سیم نیز افزایش متراژ عملی مهم در افزایش هزینه می باشد چرا که نیاز به قدرت بیشتری در وایفای جهت یکپارچه سازی سیستم ها و ارتباط آن ها از راه دور به هم وجود خواهد داشت. با این حال تاثیر افزایش قیمت در سیستم های هوشمند بی سیم کمتر می باشد. آشپزخانه های هوشمند ویژگی ها و قابلیت های بساری دارند که امروزه به راحتی قابل اجراء هستند شما میتوانید این ویژگی ها را در قسمت وبلاگ سایت بخش اشپز خانه هوشمند و کاربرد آن مشاهده کنید.

قیمت سیستم خانه هوشمند

بزرگترین گروه هوشمندسازی ساختمان ساختمان هوشمند فاکتور‌ها و دسته‌بندی‌های مشخصی برای انواع کلید لمسی وجود دارد که شما عزیزان می‌توانید بر اساس نیاز به خود و همچنین توپولوژی کلی خانه هوشمندی که قصد پیاده‌سازی آن را دارید اقدام به انتخاب یک مورد کنید. تکنولوژی بسیار پیشرفته این ماژول صوتی قابلیت استفاده به عنوان یک سرور واحد را دارا می‌باشد و این امر باعث شده تا بتوان از یک سیستم برای چند اتاق و حتی کل خانه استفاده نمود که هزینه‌ها و همینطور مصرف انرژی را بسیار کاهش می‌دهد. ماژول سیستم صوتی خانه هوشمند knx دارای بهترین کیفیت صدا و همچنین وسعت صدای چشمگیر می‌باشد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تشکیل مولتی مدیا خانه هوشمند به شمار می‌رود و برای استفاده بسیار توصیه می‌شود. اما در یک خانه هوشمند علاوه بر اینکه تمام این مشکلات وجود ندارد بلکه قابلیت‌های مختلف و بسیار کاربردی نیز به سیستم روشنایی اضافه شده است.

خانه هوشمند در تهران