بازسازی اداری بازسازی ساختمان اداری 1401 هیرادانا | 3darchitecture

این فضای خالی نه تنها ورودی اصلی را تشکیل می دهد، بلکه نور و دید واحدهای مرکزی را نیز فراهم می کند. این مورفولوژی جدید سطح ساختمان در تماس با شهر را افزایش می دهد و افراد را از طریق ورودی خوشایند ایجاد شده به منطقه اداری متصل می کند. معیارهای اصلی این پروژه، ارزیابی مجدد مورفولوژی یک مجله خبری معماری سه بعدی معمولی برای بهبود کیفیت نور طبیعی و دید بدون تغییر مساحت ساخت بهینه ساختمان بود. آئین نامه استاندارد ساختمان های اداری در تهران حاکی از آن است که مساحت تصرف ساختمان نباید بیش از 60 درصد مساحت زمین + 2 متر باشد. طبق این قانون، معمولاً بخشی از زمین به عنوان چاه نور مرکزی برای تامین نور واحدهای مرکزی استفاده می شود. همچنین نسبت مجاز شیشه به سایر مصالح به کار رفته در نما 40 درصد است.

http://1biti.ir

این فضاها به صورت معمول و استاندارد بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کل فضاها را در بر می گیرند. در ساختمان های اداری به محض تاریک شدن هوا بایستی نورمخفی های نما روشن شوند. این نورپردازی نباید به گونه ای باشد که ساختمان را بی روح و کسالت بار نشان دهد و از طرفی هم نباید به گونه ای باشد که رنگ های تند و زننده در آن به کار رفته باشد تا چشم عابران را اذیت کند. نورپردازی در نمای ساختمان اداری باید یک نورپردازی حرفه ای و استاندارد باشد تا علاوه بر ایجاد جلوه ای زیبا و پویا، موجب درخشش هرچه بیشتر نمای ساختمان و شیک به نظر رسیدن آن شود. ساختمان های اداری که شرکت های مختلف در آن ها واقع شده اند مکانی برای کسب و کار فعالیت هستند.

به این نتیجه رسیده است که زمانی که یک ساختمان سبز در کوتاه مدت( مثلاً تا 10 سال) بازدهی خود را نشان ندهد و هزینه های صرف شده را جبران نکند. اصول طراحی یک ساختمان سبزی برای ساختمان ها تفاوت زیادی با هم نداشته اند. هر ساختمان سبز و پایدار که احداث می شود ویژگی هایی را با خود دارد که ناشی از موقعیت اقلیمی و مکانی آن می باشد.

طراحی داخلی دفتر اداری

گروه معماری راژه با درک این پیشتازی معماری و نقش بی بدیل هویتی اش گام در راهی نهاده که فردایی بس روشن در انتظار آن است . امروزه ساختمان ها با کاربردهای گوناگون ساخته میشوند و یک دسته از آنها به منظور انجام امور دفتری و اداری می باشد. جداره ای که مرز بین درون گرایی و برون گرایی ساختمان را به نوعی بتوان باز تعریف نماید. بعد از مطرح شدن سوالات کلان، در خصوص ارتباط یک تک دانه با شهر و توسعه کالبدی بافت در آینده ، نوبت به تعریف مفاهیمی اساسی و شکل دهی اصول طراحی شد. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با طراحی 15 ساختمان برجسته اداری آشنا کنیم با ما همراه باشید.

  • در طراحی نماها مهم ترین موردی که باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب می باشد.
  • به همین سبب در صورتی که پارتیشن ها از مرکز فروشی معتبر به تهیه پارتیشن بپردازند می توانند از کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت پارتیشن های خود نیز آسوده خاطر باشند.
  • فرقی ندارد که سازه شما جدید یا قدیمی باشد، در هر دو صورت بازسازی را می توانید برای سازه اجرا کنید.
  • انجام لوله کشی های جدید، سیم کشی و نور پردازی های متفاوت، تعیین کف پوش ها مراحل بعدی می باشند.
  • همیشه قبل از شروع هر کاری ایده پردازی ها و طراحی نقشه هایی که در سر داریم و قصد پیاده سازی آن ها را داریم باید انجام شود.
  • لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد.
لازم به ذکر است که گروه معماری آرکا تمامی کارهای پروژه را از صفر تا صد به عهده می گیرد و پروژه را به صورت تمام و کمال تحویل می دهد. یک ساختمان سبز و پایدار با محاسبات دقیق و کاهشی که در مصرف انرژی موجب می شود. اهمیت وجود خود را نه فقط برای یک ساختمان مسکونی بلکه در کاربری های دیگر نیز مانند یک ساختمان اداری نشان داده است.

طراحی ساختمان های اداری