آیا مگان مارکل Soft-Launching یک برند الهه داخلی است؟

زندگی در قصر اکنون برای ساسکس ها به گذشته تبدیل شده است، زیرا مگان مارکل و خدمه پست های سلطنتی خود را رها کرده اند و مونتسیتو، کالیفرنیا را به خانه خود در سال های اخیر تبدیل کرده اند. در حالی که خانه ویندزور در میان تشخیص مرموز سرطان شاه چارلز و درام در حال انجام کیت میدلتون، غوغایی را تجربه می کند، کت و شلوار به نظر می رسد ستاره ادعای امپراتوری کاملاً جدید خود را دارد.

یک صفحه اینستاگرام به تازگی ایجاد شده با دسته @americanrivieraorchard به یک سرمایه گذاری جدید اشاره می کند: آیا دوشس می تواند یک خط خانه راه اندازی کند؟ در یک ایمیل به آگهی، سخنگوی مارکل تایید کرد که برند جدید قانونی است. مطابق ووگ، شایعاتی در اواخر سال گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه او به دنبال ورود مجدد به دنیای سبک زندگی است که پس از ساکت شدن وبلاگش The Tig در سال 2017 پشت سر گذاشته است. این رسانه همچنین گزارش می دهد که طبق اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، یک درخواست علامت تجاری برای American Riviera Orchard اوایل ماه گذشته بایگانی شد و شامل زبانی در مورد اقلام تزئینی خانه مانند ظروف و منسوجات، و همچنین ژله، مارمالاد، کنسرو میوه، و کتاب آشپزی است.

نه پست شبکه‌ای صفحه ترکیب می‌شود تا تاج طلای برجسته برند او، نام تجاری (American Riviera Orchard) و “MONTECITO” را در یک زیرشاخه آشکار کند. پیوند به این صفحه، وب‌سایت American Riviera Orchard است، که عمدتاً بدون استخوان است، اما شامل یک درخواست برای پیوستن به لیست انتظار است (که ممکن است روی آن کلیک کرده باشیم یا نداشته باشیم، احتمالاً در کنار 150000 فالوور صفحه اینستاگرام و در حال صعود).

شاید او خود را آماده می کند تا ادعای فضای الهه خانگی را داشته باشد، عرصه ای که توسط خانواده سلطنتی آمریکایی مارتا استوارت پیشگام بود. از ویدیوی دانه دار پست شده تا استوری اکانت امروز، مطمئناً به نظر می رسد. این آهنگ که با آهنگ 1959 نانسی ویلسون “I Wish You Love” نوازندگی کرد، تصویری از مارکل به عنوان خانه‌دار نهایی را به تصویر می‌کشد، با عکسی از دست‌هایی که شکوفه‌های صورتی و سفید را مرتب می‌کنند، و به دنبال آن کلیپی از مادر دو نفر در حال مخلوط کردن چیزی در یک کاسه در یک جزیره آشپزخانه بزرگ، با گلدان های مسی آویزان در بالا و پشت سرش با کاشی آبی زیبا.

American Riviera Orchard به نظر می رسد اشاره ای به نام مستعار شهرستان سانتا باربارا باشد، جایی که دوشس با همسرش، شاهزاده هری، و دو فرزندشان، آرچی و لیلیبت در آن زندگی می کنند. احتمالاً به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای آن که شبیه خط ساحلی شیک بین کن، فرانسه و لا اسپزیا، ایتالیا است، نام «ریویرای آمریکایی» را به خود اختصاص داده است. به نظر می رسد که مارکل هم به اروپا و هم به سوکال سر تکان می دهد – او یک دوشس آمریکایی است.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/is-meghan-markle-soft-launching-a-domestic-goddess-rebrand