آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی رایگان | آموزشگاه کاسپین تبریز

هم میتوانید وبسایت های حرفه ای با امکانات عالی راه اندازی کنید هم میتوانید درآمد خوبی داشته باشید فقط باید از راه صحیح و اصولی آموزش ببینینید. اگر میخواهید بجای پرداخت مبالغ هنگفت به شرکت های طراحی سایت، خودتان وبسایت تان را طراحی کنید. اگر شما هم صاحب یک سایت فروشگاهی بوده و یا به عنوان مدیر سایت، قصد کار کردن بر روی یک…

دانلود نرم افزار طراحی وب سایت بدون کد نویسی

آیا طراحی سایت بدون برنامه نویسی ممکن است؟ چطور می توانیم در کمترین زمان و بدون دانش فنی سایت بسازیم؟ در این مطلب می خواهیم بهترین روش ساخت سایت بدون برنامه نویسی را به صورت قدم به قدم به شما آموزش بدهیم. همچنین در ادامه منابع رایگان و بهترین نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی را نیز برای ساخت سایت به شما معرفی کرده ایم. وب‌سایت‌ها و برنامه‌های طراحی وب زیادی مانند Wix، Squarespace و سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس وجود دارند که طراحی سایت بدون کدنویسی را برای کاربران به راحت‌ترین شکل ممکن فراهم می‌کنند. دوره آموزش طراحی سایت که در بالا آن را معرفی کردیم برای این هدف تهیه و تدوین شده است. برای آموزش طراحی سایت بدون برنامه نویسی ابتدا باد با نرم افزار های طراحی سایت بدون کدنویسی آشنا شوید.

آیا کد نویسی هم آموزش میدین؟ مثلا برای سفارشی سازی قسمتی از سایت. ما در این دوره به صورت پروژه محور کار میکنیم که شما بعد از این بتوانید هر نوع طرح و سایتی را برای خودتان بدون قالب آماده ایجاد و طراحی کنید . ممنون از آموزش هاتون،مشکل صفحه سازها و بخصوص المنتور اینه که بیشتر به ظاهر و امکانات توجه کردن و متاسفانه کدهای سنگین ، طولانی و گاهی تکراری رو به سایت اضافه میکنن که خودش باعث کندی سایت و کاهش سئو میشه.

  • حالا بعد از اینکه قالب وردپرس خودتون رو انتخاب کردید دیگه باید نصب و سفارش سازیش کنید داخل وردپرس برای نصب و استفاده از قالب در وردپرس می تونید از آموزش نصب قالب در وردپرس استفاده کنید.
  • البته اگر می خواهید از افزونه های فارسی و با پشتیبانی استفاده کنید، می توانید از سایت های ژاکت یا راست چین کمک بگیرید.
  • وردپرس درواقع پلت فرمی منبع باز محسوب می‌شود، به این معنی که استفاده و سفارشی کردن آن رایگان است.
  • سیستم‌های مدیریت محتوا یا CMS، سیستمی هستند که از قبل طراحی شده و هسته‌ی مدیریت وب‌سایت شما را پیاده سازی می‌کنند.
  • بعد از شرکت در این دوره تمامی جلسات و فایل های استفاده شده بصورت کاملا منظم و ساماندهی شده در پنل کاربری شما قرار میگیرد و میتوانید جلسات را بدون هیچ محدودیت زمانی دانلود کنید یا آنلاین مشاهده کنید.

اپلیکیشن Webflowبا هزینه کم ثبت نام، این فرصت را به شما می دهد که بتوانید با کمترین هزینه با کیفیت ترین وبسایت ها را طراحی کنید. طراحان سایت webflow تمایل دارند از این اپلیکیشن به عنوان یک پلتفرم با حداقل کدنویسی استفاده کنند تا قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهند. فارغ از تجربه لذتبخش کار با این نرم افزار، جلوه های تصویری متنوع آن به هر کاربری اجازه می دهد تا ذهنیات خود را به راحتی تبدیل به یک محصول کارامد کند. مهم‌ترینمهمترین هدف در این دوره شروع سریع راه‌اندازیراه اندازی یک وب‌سایتوبسایت کامل هست که شما بدون داشتن دانش اولیه در طراحی سایت و با هر مدرک تحصیلی و سطح سوادی حتی بدون هیچ پیش‌نیازیپیش‌ نیازی بتوانید یک وب‌سایتوبسایت کامل و بدون نقص راه‌اندازیراه اندازی کنید. همچنین با گسترش روز افزون وب‌سایت‌ها، هیچ کسب‌وکار، پایگاه فرهنگیپایگاه‌فرهنگی و هنری، نهاد سیاسی و فروشگاهی را نمی‌توانیم پیدا کنیم که در زمینه ایجاد وب‌سایت سرمایه‌گذاری نکرده باشد. به همین دلیل اغراق نیست اگر بگوییم بخش بسیار بزرگی از تجارت‌ها، خریدوفروش‌هاخرید و فروش‌ها و مطالعات افراد در این زمان در دنیای اینترنت و در فضای وب‌سایت‌های گوناگون انجام می‌گیرد.

طراحی چه نوع سایت هایی را در این دوره یاد میگیرم؟

بله دوره هر روزه آپدیت می شود و اون هم بر اساس نیاز دانشجویان هم آپدیت میشه و هم بخش های جدید ارائه خواهد شد . زمانی کلی دوره حدود 40 ساعت می باشد اما با اضافه شدن آپدیت این زمان اضافه خواهد شد . واقعا پیشنهاد میکنم دوستانی که قصد دارند طراح سایت بشن تو این دوره شرکت کنن. خیلی ممنونیم از شما و منتظر طراحی های جدیدتون هستم و امیدوارم در قسمت پشتیبانی توانسته باشم تمام نیاز هاتون رو برطرف کنم. بله تمامی آموزش ها به صورت عملی و پروژه محور می باشد تا شما بهتر موضوعات را درک کنید .

پشتیبانی در حین آموزش

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی رایگان | آموزشگاه کاسپین تبریز