آموزش اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقوقی سیراف حساب | تکس مپ

بنابراین همه فعالیت های مالی شرکت در این بازه زمانی مورد بررسی قرار می گیرند و اطلاعات به دست آمده، یک گزارش مالی کامل را با کمک حسابداری خدماتی در انتهای سال مالی ارائه می کند. کلیه اتباع غیر ایرانی (اعم از حقیقی یا حقوقی) که در ایران درآمد دارند، مشمول مالیات هستند. اطلاعاتی که در مرحله قبل ثبت کردید، توسط سازمان امور مالیاتی کشور به صورت الکترونیک اعتبارسنجی می‌شود. ﺗﺒﺼﺮﻩ ۱– ﺷﺮکت ﻫﺎیی که ﺗﻤﺎﻡ یا ﻗﺴﻤتی ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎیه ﺁﻥ ﻫﺎ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﻭﻣﺆﺳﺴﻪ ﻫﺎی ﻣﺬکوﺭ ﺩﺭ ﺑﻨﺪﻫﺎی ﻓﻮﻕ ﺑﺎﺷﺪ، ﺳﻬﻢ ﺩﺭﺁﻣﺪ یا ﺳﻮﺩ ﺁﻥ ﻫﺎ ﻣﺸﻤﻮﻝ حکم ﺍین ﻣﺎﺩﻩ (تنظیم اظهار نامه مالیاتی ) ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

شنبه ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمار معاملات زمستان ۱۴۰۱

آموزش اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقوقی سیراف حساب | تکس مپ

در این میان همه چشم ها به سیاست های مالی دولت ها دوخته شده است تا ببینند چه بسته اقتصادی را برای بهبود شرایط اقتصادی به اجرا در می آورند. مهلت ارسال اظهارنامه عملکرد سال 1401 اشخاص حقیقی (مشاغل و اصناف و …) تا 31 خرداد ماه 1402 تمدید گردید. مهلت ارسال اظهارنامه اشخاص حقوقی مهلت ارسال اظهارنامه عملکرد سال 1401 اشخاص حقوقی (شرکت ها) تا پایان 31 تیر 1402 می باشد.

  • لازم به ذکر است که ضمانت اجرای عدم ثبت نام به موقع و خودداری از پرداخت مالیات، علاوه بر اخذ مالیات و جریمه های مربوطه، اعمال مجازات‌ های مقرر در ماده 274 قانون مالیات‌ های مستقیم از جمله مجازات‌ های درجه 6 می باشد.
  • این در حالی است که اگر به صحبت های حسابداران خبره و حرفه ای در یک شرکت مالیاتی توجه کنید متوجه می شوید که همگی آن ها لفظ دیگری را برای نام بردن از اظهارنامه بکار می برند و آن استفاده از عدد سال مالی است که عملکرد آن سال مودی در اظهارنامه مالیاتی استفاده می شود.
  • پس از ثبت اصلاحات از طریق عملیات به‌روزرسانی، اطلاعات به‌روز شده مجدد بارگذاری می‌شود.
  • ورود اطلاعات هویتی مدیرعامل قانونی شرکت در زمان تنظیم اظهارنامه در سال مالیاتی مزبور، الزامی است.

اداره کل و واحد مالیاتی شما وقتی مشخص میشه که در اداره دارایی تشکیل پرونده داده باشید. تنها قسمتی از کد واحد مالیاتی نشاند داده می شود و در قسمت جای خالی الباقی کد را باید تکمیل نمایید. سمت راست تیک اظهارنامه اصلاحی را بزنید و وارد صفحات شوید و گزینه مورد نظر را اصلاح کنید. انشاالله موفق باشید و بتونیم در زمینه های حسابداری ، مالیاتی و بیمه ای کمکی در جهت پیشرفت به کاربران محترم بنماییم . استفاده کرده و در این بین شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره با سال ها تجربه در این خصوص و با در اختیار داشتن تیمی متبحر می تواند مشاوری امین و مطمئن برای مودیان عزیز باشد . همه این مقدمات برای این است که به صورت سهوی یا عمدی برگی از دفاتر کنده نشود و یا فاصله معنا داری بین عملیات های مالی و تاریخ های آنها وجود نداشته باشد .

با ثبت نام در سایت حسابدار اَپ، نوتیفیکیشن و پیامک ارسال میگردد. محاسبان تلاشگر با تولید محتوا در زمینه های حسابداری ، مالی و مالیاتی در تلاش است به تمامی پرسش های شما پاسخ دهد . بله مجاز به ادامه فعالیت هستید و کد اقتصادی مربوط به شماست و اعتبار دارد.

نرم‌افزار حسابداری اینتوئیت

من مدیرعامل یک شرکت کامپیوتری هستم که از سال ۱۳۹۲ فعالیت اقتصادی خود را متوقف کردم و امسال (۱۳۹۷) مجددا شروع به فعالیت کرده ام. محلی که کسب و کار در آن جاری می باشد چه به صورت اجاره ای یا ملک شخصی باشد باید اسناد آن ارائه گردد . کلیه بخش هایی که در فرم اینترنتی به صورت ستاره دار و قرمز است، الزامی خواهد بود.