یک آپارتمان 538 فوت مربعی زیر شیروانی با سبک دهه 1970 و چشم‌انداز نوتردام

داستان این که چگونه دوریس پرین و کارل هولمان در سال 2019 یک آپارتمان کوچک در محله لاتین پاریس پیدا کردند تقریباً قدیمی به نظر می رسد: با یک آگهی در یک روزنامه فرانسوی شروع می شود. از توضیحات، آنها حتی قبل از دیدن آپارتمان زیر شیروانی در یک ساختمان تاریخی نیمه چوبی متعلق به قرن چهاردهم می دانستند که مناظر خیره کننده ای از نوتردام دارد. با این حال، دوریس، بنیانگذار فروشگاه قدیمی Ohne Butter و یک کلکسیونر پرشور مبلمان، هرگز نمی توانست تصور کند که این آپارتمان همچنین گنجینه ای از قطعات اصلی دهه 1970 باشد. دوریس می‌گوید: «راستش را بخواهید، کارل عاشق آپارتمان و منظره نوتردام شد و من عاشق مبل چرمی نارنجی روشن، یک اصل از دهه ۷۰ که بخشی از موجودی آپارتمان بود، شدم.

فضای کوچک Wohnung Paris

به گفته دوریس پرین، امروزه پیدا کردن یک مبل اصلی زانوتا مانند مبل نارنجی که در اینجا دیده می شود تقریبا غیرممکن است.

توماس اسکروچ

زمانی که آنها در پاریس وقت نمی گذرانند، دوریس و کارل در وین و کارینتیا در جنوب اتریش زندگی می کنند. همچنین اتفاقاً جایی است که آنها کفپوش های چوبی جدید آپارتمان را تهیه کردند. برای هر چیز دیگری، آنها از تامین کنندگان محلی استفاده کردند. یک مبل از محله کاغذ دیواری پارچه ای معمولی پاریسی و پرده های همسان را نصب کرد.

چالش اصلی بازسازی، که سه سال طول کشید تا به دلیل همه‌گیری همه‌گیری به پایان برسد، این بود که آپارتمان به گونه‌ای که عناصر منحصربه‌فرد دهه 1970 آن حفظ شود، تخریب شود. «آپارتمان در ابتدا دارای فرش قرمز و دیوارهای قرمز بود. دوریس می‌گوید که روکش‌های چوبی سبز کم رنگ بود و دیوارهای آشپزخانه، از جمله کمدها، همه به رنگ بژ بودند. اقلام مورد علاقه او در دهه 70 که با خرید همراه بود، دو کمد توکار با آینه های شیشه ای دودی، کاشی های نارنجی گرد در آشپزخانه، و مبل چرمی و ست ناهارخوری از Zanotta بود. او همچنین با پوشش چوبی در قسمت نشیمن گرفته شد، که فقط به یک لایه رنگ جدید نیاز داشت.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/a-538-square-foot-attic-apartment-with-1970s-style-and-notre-dame-views