گوشی موبایل شیائومی

همچنین جالب است بدانید که در کنار لنز دوربین سلفی گوشی یک چراغ LED کوچک هم نصب شده که نقش چراغ نوتیفیکیشن را ایفاء میکند و با چشمک زدن نشان میدهد که در گوشی اعلان های بررسی نشده وجود دارند. در سال ۱۹۸۸ اولین گوشی سامسونگ وارد بازار شد گوشی SH-100 همانند دیگر گوشیهایی بود که در دههی ۱۹۸۰، ظاهری زمخت با یک آنتن داشت. اما نکته ی مثبتی که در مورد رنگ سفید مرواریدی وجود دارد این است که پنل پشتی علاوه بر تغییر رنگ در هنگام تابش نور، مقاومت بالایی در برابر لکه چربی دست دارد؛ به طوری که در استفاده روز مره، شاهد لکه های انگشت به روی آن نخواهید بود.

گوشی ردمی نوت 8 پرو با وزن 200 گرمی دارای ابعاد 8.8 × 76.4 × 161.4 میلیمتر می باشد که ممکن است مقداری بزرگ و ضخیم به نظر برسد اما بکارگیری از گوشه های گرد و منحنی های ظریف باعث شده تا این تلفن همراه به راحتی در دست قرار گیرد و از حالت ارگونومی فونر بهترین فروشگاه اینترنتی بالایی برخوردار باشد. گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro در کنار ردمی نوت 8 در ماه آگوست 2019 معرفی شد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و با دوربین فوق العاده مورد استقبال علاقه مندان به تکنولوژی قرار می گیرد. ■ معمولا سنسور اثر انگشت سری A داخل نمایشگره ولی سری M به صورت فیزیکیه یعنی یا کنار گوشیه یا پشت گوشی .

خرید گوشی سامسونگ

ردمی نوت 8 پرو به نمایشگر 6.53 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده که شاهد ناچ قطره ای در بالای آن می باشیم. در زمینه کیفیت اما اسپیکر Redmi Note 8 Pro عملکرد راضی کننده ای دارد و از شفافیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این ماژول دارای لنز واید می باشد و دارای قابلیت عکاسی HDR و پانوراما می باشد و از فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه برخوردار است. نمایشگر گوشی نوت 8 پرو از کنتراست 1500:1 برخوردار می باشد که باعث شده تا این دستگاه از نمایشگر روشنی برخوردار باشد و میتوان گفت از استاندارد HDR نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه از جمله گوشی های دو سیم کارته می باشد که میتوان از جایگاه سیم کارت دوم به عنوان کارت حافظه جانبی نیز استفاده کرد. در آخر باید بگوییم که ردمی نوت 8 پرو همانند اکثر گوشی های شیائومی، از اسپیکر تک کاناله استفاده می کند که روی لبه پایینی قرار گرفته است.

موبایل سامسونگ

نمایشگر و قاب پشتی اسمارت فون Redmi Note 8 Pro همانند ردمی نوت 7 پرو با گوریلا گلس 5 محافظت می شود که مقاومت گوشی را دوچندان کرده است. گوشی شیائومی نوت 8 پرو همانند نوت 8 از جک 3.5 میلیمتری نیز بهره مند شده است. کمپانی شیائومی همیشه سعی دارد تا ظاهر گوشی های خودش را زیبا و جذاب طراحی کند که ردمی نوت 8 پرو نیز از این قاعده پیروی می کند. بر خلاف ردمی نوت 7 پرو که ظاهری کاملا مشابه با نسخه معمولی داشت، ردمی نوت 8 پرو در قسمت طراحی، تفاوت های نسبتا زیادی با نسخه معمولی دارد. بنابراین می توان گفت که تفاوت گوشی های سری S و سری A سامسونگ در همان نگاه اول مشخص است و اعضای خانواده S نظر بیننده را به سوی خود جلب می کنند. Galaxy A12 به لطفا استفاده از تراشه مدیاتک هلیو MT6765، تفاوت آشکاری با دیگر گوشیهای سامسونگ دارد.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

در ادامه به مقایسه شیائومی نوت 8 با گلکسی A12 از نظر نرم افزار میپردازیم با ما همراه باشید. اگر میخواهید به جای تماشای ویدیو آن را ضبط کنید، گوشی گلکسی A10s از یک دوربین بسیار خوب برای این کار بهره میبرد. عدهای که خیال همهچیزدانی دارند در صدد هستند گاه و بیگاه توصیههای صدمن یک غاز کنند و همین ندانمکاریهاست که منجر به خرابی وسیله ارزشمند شما میشود. چنین روندی در مورد گوشیهای سری A وجود ندارد و حداقل با پرداخت هزینه پایین، از نظر طراحی نیز میتوانید حس حمل یک گوشی گران قیمت را داشته باشید. همین امر در مورد لنزهای اولترا واید و واید نیز صدق میکند و در کل نمیتوانید کیفیت چندان زیادی از دوربین آن انتظار داشته باشید. باتری شیائومی 11T بسیار سریع شارژ میشود اما عمر باتری نسبت به رقبا آن چندان رضایت بخشی نیست و خیلی زود خالی خواهد شد. میانگین حجم صدای خروجی از این اسپیکر هنگام پخش موسیقی، به 68 دسی بل می رسد که رقم چندان زیادی نمی باشد و اگر در محیط های شلوغ قرار داشته باشید، امکان از دست دادن تماس ها و اعلان ها وجود دارد.

صفحه نمایش ردمی نوت 8 پرو با تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ ارائه شده و دارای نسبت ابعاد 19.5:9 می باشد. دوربیندر سمت مقابل دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0، سایز سنسور 1/3 اینچ و سایز پیکسل 0.9 میکرومتر وجود دارد. ردمی نوت 8 پرو از نمایشگر 6.53 اینچی استفاده می کند که حدود 85 درصد مساحت قسمت جلو را به خود اختصاص داده و 0.2 اینچ بزرگتر از نمایشگر بکار رفته در ردمی نوت 8 می باشد. قیمت شیائومی ردمی نوت 8 پرو در مقایسه با بسیاری از گوشی های هم رده خودش به مراتب مقرون به صرفه تر می باشد که از اصلی ترین ویژگی های مثبت دستگاه محسوب می شود. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب میشود که میتوان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. لنز ماکروی شیائومی 12 عملکرد بسیار خوبی در ثبت جزئیات بالا از سوژه مورد نظر شما دارد و قطعا یکی از ویژگیهای مثبت این دستگاه محسوب میشود.

در این قسمت از وب سایت دیجی 2030 ما قابلیت خرید گوشی سامسونگ را فراهم کردیم که میتوانید قیمت لحظه ای آنها را مشاهده و خریداری نمایید. پنل پشت و جلوی این گوشی موبایل از جنس شیشه می باشد که جلوه منحصر به فردی به دستگاه می بخشد. آداپتور شارژ (شارژر)، کابل شارژ و انتقال داده، باتری، هندزفری، محافظ صفحه نمایش (گلس) از جمله محصولاتی هستند که نیاز گوشیهای موبایل هوشمند بوده و دقت در انتخاب آنها از نظر کیفیت، راهکاری مناسب برای محافظت از تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها در برابر آسیبهای مختلف میباشد. از آنجا که تلفنهای همراه سامسونگ در همه جا حضور دارند، تهیه آن، یافتن سرویسکار و پیدا کردن قطعات مورد نیاز برای آن به تلاش بسیار کمی نیاز دارد.

بیشتر سازندگان تلفنهای هوشمند، محصولات خود را با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده، برای شما ارسال میکنند. گفتنی است که محصولات برند آنکر در ۳۰ کشور جهان فروخته میشوند! نبود نمایشگر OLED به این معناست که حسگر اثرانگشت نمیتواند زیر لایه نمایشگر قرار بگیرد و بهناچار در پشت دستگاه جای دارد. و به همین دلیل، انجام بیشتر کار های روزانهی خود را به آنها سپردهایم. صفحه نمایش 6.53 اینچی 84.9 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است که با گوریلا گلاس 5 محافظت می شود. دو گوشی می میکس فولد و زد فولد 3 شباهت خاصی به یکدیگر دارند و این شباهت چیزی است که مردم هم به آن اشاره میکنند. البته تحت هر شرایط برای دستیابی به بهترین بازده سعی کنید تا از پر شدن حافظه گوشی جلوگیری نمایید. Redmi Note 8 Pro در سه رنگ خاکستری، سبز و سفید روانه بازار شده است که خوشبختانه هر سه رنگ آن جلوه بسیار زیبایی دارند.

موبایل شیائومی اگر هم بهدنبال گوشی شیائومی کمی ارزانتر ولی همچنان قدرتمند هستید، سری Mi Note گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد میدهیم. به همین دلیل اگر شما جزو افرادی هستید که به صورت حرفه ای عکاسی می کنید یا به این کار علاقه مند هستید، تلفن های همراه مدل اس Samsung گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهند بود. شیائومی در این رابط کاربری بخش App Drawer یا منوی اپلیکیشن ها را کاملا حذف می کند و آیکون اپلیکیشن ها را به صورت پیش فرض روی اسکرین تلفن همراه قرار می دهد و حالتی شبیه به سیستم عامل iOS گوشی های اپل به وجود می آورد. صفحهنمایش ارائه شده برای گوشی نوت ۸ پرو در هنگام بازی، دیدن فیلم و استفاده از برنامههای رسانه اجتماعی به صورت کاملاً حرفهای عمل میکند. همانطور که در تصویر بالا مشخص است احتمالا سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا مجهز به سه عدد لنز با رزولوشن های 108،12،12 مگاپیکسلی برای عکاسی و فیلم برداری تعبیه شده است ، و البته همانطور که می بینید این سری از گوشی دارای بدنه ای صاف و لبه های تیز تری نسبت به مدل های هم سل خود می باشند.