گروه صنعتی دمیرچی تجهیزات و ماشین آلات خط تولید لبنیات خط تولید شیر خط تولید پنیر | کسری ساران

طی برگزاری جلسات مشاوره تلفنی و حضوری ابتدا نیازسنجی طرف قرارداد، میزان بودجه در نظر گرفته شده، ابعاد زمین و محصولات هدف بررسی می گردد. برای انتقال مواد به صورت عمودی از تجهیزاتی به نام الواتور استفاده می شود. اگر شیر پاستوریزه در معرض هر نوع نوری اعم از آفتاب یا نور مصنوعی قرار بگیرد اسید آمینه متیونین آن تجزیه شده و موجب بد طعم شدن و از دست دادن ویتامین ها آن می شود. معروف ترین برندهای این دستگاه ها وستفالیا، آلفا، ای پی وی، اسمیچکا و مولینیا می باشند و اغلب با دو نوع کاربری برای تفکیک شیر گرم و سرد ساخته می شوند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و محصولات آن هستید، فروشگاه های آنلاین مختلفی که شیرآلات صنعتی فیشر شیر را حمل می کنند را مرور کنید. این شرکت نام و شهرت خود را بر اساس توسعه محصولات پیشرو در صنعت که به مشتریان در حل مشکلات حیاتی کمک می کند، بنا کرده است. اختراع Blowout Preventer که توسط جیمز ابرکرومبی و هری کامرون توسعه یافته است، استانداردهای ایمنی نفت و گاز را متحول کرد. Blowout Preventer پایه و اساس این شرکت نمادین شد که به Cameron International تغییر نام داد و به ایجاد جامع ترین مجموعه تجهیزات کنترل فشار موجود اختصاص داشت.

تجهیزات خط تولید شیر:

گروه صنعتی دمیرچی تجهیزات و ماشین آلات خط تولید لبنیات خط تولید شیر خط تولید پنیر | کسری ساران

این شیر با استفاده از تجهیزات استریل تجاری گرم می شود اما استریل در نظر گرفته نمی شود. زیرا به صورت کاملا نفوذناپذیر مهر و موم نشده است در نتیجه باید با ماندگاری متوسط 30 تا 90 روز در یخچال نگهداری شود. شیر به مدت حداقل دو ثانیه تا دمای 138 درجه سلسیوس گرم می شود و سپس به سرعت آن را خنک می کنند.

طرز تهیه انواع بورانی با ماست

هدف نهایی همه فناوری های تولید شیر پاستوریزه افزایش مدت زمان ماندگاری و طول عمر قابل مصرف شیر با حذف باکتری های مضر همچون باسیل سل است به طوری که تمام خصیصه های طعمی، ظاهری و میکروبیولوژی خود را حفظ نماید. در راهنمای جامع ما در مورد دریچه های دریچه محرک پنوماتیک، تعاریف، انواع، اصول کار و ویژگی های کلیدی آنها را بررسی کنید. از میان راه حل های باکیفیت Xintai Valves برای نیازهای کاربردی خاص خود انتخاب کنید. چنانچه پس از مطالعه این مقاله سوال یا ابهامی در رابطه با خط تولید شیر دارید میتوانید بصورت رایگان از مشاوره متخصصین سپیانی کمک بگیرید. این کار شیر را در یک غشاء تحت فشار متوسط حرکت می‌دهد، که پروتئین، گلبول‌های چربی و مقدار زیادی کمپلکس کلسیم را نگه می‌دارد. آب و لاکتوز (قند موجود در شیر) از آن عبور می‌کنند و محصولی سرشار از پروتئین و کلسیم بجا می‌گذارند.

  • آنچه گروه صنعتی رادفر را از دیگر فعالان در حوزه تجهیزات لبنی متمایز می کند رویکردی است که با مشتریان خود در پیش گرفته ایم و گواه آن پروژه های موفق بسیار ما در داخل و خارج از کشور می باشد.
  • کاسه‌ها و سیلوها هم زده می‌شوند تا مطمئن شوند که کل حجم سرد بماند و چربی شیر از شیر جدا نشود.
  • این نوع شیرها نیز افت فشار بسیار کمی را تولید کرده و در حداقل زمان ممکن می توان با حرکت شیر، سرعت جریان سیال را به حداکثر خود رساند، ضمن اینکه در مخازن یا برج های تحت فشار نیز کارایی خود را از دست نمی­دهند.
  • به همین دلیل سیال با چرخش کمتری از این شیر عبور کرده و در نتیجه افت فشار کمتری متحمل می شود.
  • شیر دروازه ای با توجه به مکانیزم طراحی و ساخت ساده و همچنین عملکرد آسان در باز و بسته شدن، بیشترین مصرف را در بین شیرهای خطی قطع و وصل دارد.

انواع شیرآلات صنعتی یا ولو ها از نظر نوع ساخت و مکانیزم عملکرد به 21 دسته بندی تقسیم می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هرکدام از انواع شیرآلات صنعتی زیر به صفحه اختصاصی آن محصول در سایت پایپینگمال مراجعه نموده یا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. فرآورده های شیر پاستوریزه محصولات مایعی هستند که از شیر و خامه تهیه می شوند و مستقیماً توسط مصرف کنندگان استفاده می شود. این گروه از محصولات شامل شیر کامل، شیر بدون چربی، شیر استاندارد و انواع خامه می شیر صنعتی باشد. ‌شیر از بالانس تانک به پاستوریزاتور پمپ می­‌شود و پس از انتقال حرارت با محصول خروجی، در مرحله اول تا 70 درجه گرم می­‌شود و سپس در مرحله دوم توسط آب داغ به 90 درجه رسانده می­‌شود. شیر خروجی از مرحله دوم به مخزن خلا هدایت شده و در این مرحله 10 تا 20 درصد آب آن جدا می‌شود و دمایش نیز تا 70 درجه کاهش می­‌یابد.

درباره شرکت هیمورا