نگاهی به طراحی ویلای شمال و آشنایی با ویژگیهای آن

توجه و دقت به میزان رطوبت و جنس خاک به منظور استفاده از مصالح مناسب از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی ساخت ویلا می باشد. ساخت ویلای تریپلکس مخصوصا روی زمین های با شیب زیاد پیچیدگیها و جزییات فراوانی دارد. ساخت مرحله به مرحله ویلا از جمله کار های موثر در کاهش هزینه های ساخت ویلا میباشد که شاید محسوس به نظر نیاید اما روش مناسبی است تا شما را به رویایتان با توجه به بودجه تان نزدیک کند. جدا از این مسئله، با افزایش نرخ ارزهای بین المللی، قیمت بعضی از محصولات وارداتی ( اعم از مواد اولیه و یا خود محصول) افزایش پیدا می کند که این مسئله نیز در قیمت پایانی طراحی داخلی موثر می باشد. با افزایش قیمت ارز میزان تورم بیشتر می شود، با بالا رفتن میزان تورم طبیعی است که ستمزدها هم افزایش پیدا کنند. اما انتخاب مصالح سازگار با اقلیم در طراحی به صورت غیر مستقیم هم باعث کاهش هزینه های ساخت میشود.

این محدودیت واردات اگر منجر به کم شدن محصول و مصالح مختلف گردد، می تواند باعث افزایش قیمت آن ها بشود. اگر میخواهید در رستوران آرکا تولد بگیرید، هم میتوانید کیک را همراه خود بیاورید، هم این که از قبل با رستوران هماهنگ کنید و کیک و تمام تزئینات را به آنها بسپارید. در این صورت میتوان با یک بازسازی تخصصی و طراحی حرفه ای ضمن حفظ خاطرات خانه ای نو با امکاناتی جدید داشت. مراحی که برای طراحی و ساخت ویلا طی می شود هم از جانب شما به عنوان کارفرما و هم از جانب معمار بررسی می شود و نشان می دهد هر یک نسبت به دیگری چه وظایفی برعهده خواهند داشت. در کل ساختمان های ویلایی به علت مواردی که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم قابلیت کاهش هزینه های ساخت ویلا به کمک طراحی را دارند. طراح و معمار شما میتواند فضای شما را طوری طراحی کند که بعدا قابلیت اضافه شدن به فضا را داشته باشد.

طراحی داخلی در آمل میتواند زیرشاخههای مختلفی را شامل شود. مهم ترین نکات طراحی داخلی ویلا شامل نورپردازی ، استفاده مناسب از رنگ و … کلیه موارد ذکر شده از نکات مهم و اساسی در طراحی معماری ویلا است که با مشورت با گروه معماری بام به عنوان بهترین گروه ساخت ویلا می توانید بهترین و مناسب ترین ویلا را بسازید و از هزینه ساخت ویلا در کردان اطلاعات کاملی را کسب نماید. این پارامتر یکی از مهم ترین خصوصیات ویلای مدرن به حساب می آید. در این جا به انتهای بررسی نحوه محاسبه هزینه طراحی داخلی سال 99 می رسیم. طراحی داخلی نیز از این امر مستثنا نیست. همچنین به علت موجود بودن این مصالح در منطقه قیمت آن ها نیز عموما پایین تر و رقابتی تر از دیگر مصالح هست. یکی از سوال های مهمی که در رابطه با بازسازی ویلا باید به آن پاسخ داد این است که بازسازی ویلا بهتر است یا خرید یک ویلای نو ساز؟ چه زمانی ویلا نیاز به بازسازی دارد؟ شاید در نگاه اول به این فکر افتاده باشید که هر زمانی که سن ویلا بالا میرود ما نیاز به بازسازی ویلا داریم. این کار بر خلاف چیزی که فکر میکنید باعث کاهش کیفیت ویلای شما نمیشود.

با همه اینها، باید بپذیریم، همه چیز با هنر صاحب ویلا تغییر میکند یعنی نحوه طراحی ویلا، حول سلیقه صاحب ویلا دوران میکند و همین تفاوتهایی را موجب میشود که خود خالق زیبایی است. معمار هم از لحاظ زیبایی در طراحی و هم کارایی در جزییات مصالح را بررسی میکند و با توجه به بودجه پروژه سعی میکند تا این موارد را به بهترین حالت کنار همدیگر به کار ببرد. ایجاد یک فضای با کیفیت نه تنها با مخارج بالا و تجملات صورت نمیکیرد بلکه این موارد خیلی اوقات اگر بدون برنامه ریزی انجام شوند میتوانند باعث پایید آمدن کیفیت نیز بشوند. مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است که با پا گذاشتن به یک خانه دچار احساسات ناخوشایند شده اید و انرژی های منفی مستقیم به روح و روان شما حمله ور شده اند. شرکت مهندسان مشاور سرور استودیو، یکی از خدمات اصلی این مجموعه انجام پروژه های طراحی آنلاین معماری، بازسازی، طراحی داخلی، طراحی ویلا و اجرای ساختمان ویلا با تیمی مجرب و به صورت تخصصی می باشد، امروزه با توجه به این که خانه ها بیشتر بسوی آپارتمان سازی پیش روی می کند، خانه های ویلایی برای افراد جامعه جزء بناهای با ارزش به حساب می آید، در حال حاضر داشتن خانه ویلایی برای بیشتر افراد جامعه، تحقق بخشیدن به رویاها می باشد.

ما بازسازی ویلا را به سه دسته از افراد پیشنهاد میکنیم. بازسازی ویلا را به چه افرادی پیشنهاد میکنیم؟ بازسازی ویلا به عنوان منبع در آمد! با توجه به آب و هوای عالی که این منطقه دارد گردشگران زیادی به این مناطق رفت و آمد دارند و کمتر کسی است که از مسافرت شمال خسته شود. برای بسیاری از افراد بازسازی ویلا منبعی جهت کسب در آمد می باشد . از این رو میتوان گفت تمام بخش های ویلا قابلیت آن را دارند که در بازسازی دست خوش تغییرات شوند اما این میزان فرسودگی بخش های مختلف ویلا و نیاز های جدید ما هست که این محدوده را مشخص میکند. این کار به دلیل سپردن کار به دست پیمانکارانی که سر رشته ای از معماری و طراحی ندارند، باعث کمبود طرح های چشم گیر در این محدوده شده است. به همین دلیل نسبت در طراحی ویلا و باغ ، باید توجه ویژه ای صرف نمود، چه در بخش طراحی فضای بیرونی و نمای و محوطه سازی و چه در قسمت طراحی فضای داخلی که نسبت به واحد های مسکونی متدوال تفاوتهای آشکاری دارند. اصول طراحی ویلا دوبلکس، تقریبا اصول ثابتی هستند اما تفاوتهای بزرگ و بارز در طراحی ویلای مدرن دوبلکسی که آرامش بخش و ایده آل باشد.

در بخش هایی از ساختمان که در معرض تابش نور مستقیم خورشید هستند، از پنجره های کف تا سقف و بزرگ استفاده کنید. از جمله عواملی که میتوان در طراحی داخلی ویلا و بازسازی ویلا مشترک دانست ; ارتفاع سقف بلند ، ویدهای داخلی ، ایجاد فضاسازی با پلان باز ، راه پله های دکوراتیو ، تقسیم عرصه های خصوصی نیمه خصوصی و عمومی ، ایجاد فضای سبز متنوع در جاهای مختلف ، ایجاد دید و منظر ولو ساختگی و منحصر به ویلا ، امکانات رفاهی متنوع که در آپارتمان به بخش مشاعات مربوط میشود. بازسازی ویلا یا ویلای نو ساز؟ استفاده از پایه ستونها به شکل ساده و یا به صورت تندیسها و مجسمههای زیبا و مجلل کاملا سلیقهای است. در زمان شروع طراحی با معمار خود کاملا راحت باشید و به او بگویید که چه میزان میخواهید برای ویلای خود هزینه کنید. توجه کنید که طراحی داخلی یک فضا یک مسئله ی کاملا تخصصی می باشد و برای انجام کارهای تخصصی باید به سراغ متخصص آن بروید. برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل نیز می توان از ترکیب بافت های خشن و نرم استفاده کرد . در طراحی این ویلا نه تنها چوب در نما بلکه به خوبی در محوطه سازی و حیاط ویلا نیز استفاده شده است .

توصیه می کنیم که از بهترین تیم های طراحی ساختمان و ویلا برای این بخش از کار بهره گرفته و بهترین پلان اولیه را برای پیشبرد باقی مراحل ساخت و ساز ویلا، در نظر بگیرید. این کمک میکند تا چیدمان متقارن به شکل قابل توجه شکل گرفته و بتوانید با تقسیم فضا در محوطه های موازی و متقارن با هم یک نقطه کانونی ایجاد کرده و باقی المانها دور تا دور آن باید به نظم شکل بگیرد. اولین قدم تجهیز کارگاه مطابق با قراردادهای پیمانکاری بسته شده میباشد; کلیه پیمانکاران باید ملزم به رعایت اقدامات ایمنی مطابق با قانون اداره کار و تامین اجتماعی و همچنین مبحث ۱۲ مقررات ملی شوند; تا در طول مدت زمان ساخت بدون کوچکترین نگرانی این پروسه انجام شود. مشخص کردن هدف از طراحی ویلا و ساخت آن، مهمترین قدم پیش از هر اقدامی به شمار می رود.

چرا که قرار دادن گیاه در نزدیکی ساختمان در شمال باعث فرسایش سریع دیوار ها میشود. در بحث محوطه سازی مواردی مانند گل کاری در طرحها و روشهای مختلف، نصب آلاچیق، نصب و اجرای باربیکیو، ساخت استخر و نورپردازی محوطه و همچنین قرار دادن مجسمهها و نمادهای مختلف انجام میپذیرد. داشتن اطلاعات کافی در مورد اقلیم های مختلف و مصالح سازگار با آن اقلیم ها میتواند از هدر دادن بودجه برای مصالح با راندمان پایین در اقلیم های مختلف جلوگیری کند. خرید ویلا های قدیمی و باز طراحی فضا های آن و بازسازی تخصصی میتواند قیمت ویلا را به مقدار قابل توجهی بالا ببرد و سود مناسبی برای خریدار به عمل بیاورد.

ساخت و ساز ویلا با ال اس اف چگونه انجام می شود؟ به عنوان مثال افزایش تعداد افراد خانواده در طول سال ها و تغییر کاربری افراد از فضا ها از جمله کار هایی هستند که ما را وادار به بازسازی و نو سازی ویلا میکند. بازسازی ویلا همان مقدار که میتواند شغلی پر بازده باشد دارای ریسک مالی بالایی هم میباشد که میتوانید جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه های خود با متخصصین و مشاورین ما در بخش بازسازی و طراحی ویلا تماس گرفته تا اطلاعات کامل را برای بالا بردن سود مالی و کاهش ریسک در اختیار شما قرار دهند.

ویلا های متحرک یکی از نمونه های ساخت ویلا هستند که از قطعات کاملاً پیش ساخته طراحی ویلا استفاده می کنند. در صورتی که معمار با تجربه ای که در امر طراحی و ساخت ویلا دارد اول از همه میتواند نیاز های شما را به خوبی بشناسد و با کمترین هزینه و بهترین پاسخ را به آن بدهد و همچنین از پیش آمدن خطا های هزینه بر در روند کار جلوگیری کند. یکی از کار ها برای کاهش هزینه های ساخت ویلا به کمک طراحی شناسایی دقیق نیاز هایمان از یک ویلای ایده آل میباشد. اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش ها در ویلاهای بزرگ و کوچک محسوب می شود بنابراین بهتر است در این بخش از ویلا از مبلمان راحتی و مناسبی استفاده نمایید همچنین می توانید تلویزیون را در نقطه مقابل مبلمان قرار دهید و فضایی ایده آل را برای استراحت فراهم آورید. ما در دفتر معماری ایماژ ابتدا نیاز های شما را شنیده و سپس با توجه به آن ها بهترین راه کار و طراحی را در اختیارتان قرار میدهیم. چرا که طراحی، ساخت و یا خرید ویلا با روف گاردن می توانند شرایطی را فراهم کنند که افراد ساکن در ویلا، بر تمام طبیعت موجود اطراف ویلا مشرف باشند، بنابراین یک مهندس معمار خوب می تواند یک روف گاردن خوب را برای ویلای مورد نظرش طراحی کند و برای رفع مشکل باران های شدید شمال ایران، از راه حل های موجود کمک بگیرد.