معمار پیت دیویدسون و کالین جوست برنامه های پروژه کشتی استاتن آیلند خود را فاش می کند

با عبور از پیت دیویدسون، کالین جوست، مالک باشگاه کمدی و معمار با کشتی استیتن آیلند، چه چیزی به دست می آورید؟ اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، یک هتل شناور به سبک قرن میانه و فضای رویداد. در ژانویه 2022، شنبه شب زنده ستاره ها وقتی فاش کردند که به همراه پل ایتالیا، مالک باشگاه کمدی منهتن The Stand، پشت خرید 280000 دلاری یک کشتی از کار افتاده استیتن آیلند فری ساخت 1965 به نام جان اف کندی.

برخلاف معدود ناراضی ها و شوخی های کمدین ها در مورد تصمیم به ظاهر مشکوک برای تامین مالی پروژه، مهار شده گزارش می دهد که این زوج همراه با ایتالیا، با رون کاستلانو، معمار پشت هتل بوتیک شهر نیویورک، ناین اورچارد، کار می کنند تا کشتی را به یک مقصد تفریحی تبدیل کنند. در مصاحبه با مهار شده، معمار فاش کرد که این چهار نفر جلسات منظمی برای بحث در مورد کشتی که 300 فوت طول و 65000 فوت مربع فضای داخلی دارد، برگزار می کنند. آنها ورودی دارند. کاستلانو در مورد دیویدسون و جوست که هر دو اهل استاتن آیلند هستند، گفت: آنها همه چیز را می بینند. (جاست حتی هر روز با کشتی به دبیرستان می رفت.)

“این چیزهای زیادی خواهد داشت. من فکر می کنم در حال حاضر، ما شش بار و دو سالن داریم که به طور جداگانه یا ترکیبی فعالیت می کنند. کاستلانو گفت: ما فضای رویداد در فضای باز داریم، دو رستوران داریم – علاوه بر 24 اتاق هتل. طبق وب سایت طراح، این پروژه 34 میلیون دلار بودجه دارد.

قابل ذکر است، تیم قصد دارد هویت سازه را در آغوش بگیرد. “بیرون همه چیز به همین شکل خواهد ماند. ما آنچه را که می‌توانیم حفظ می‌کنیم و فقط آن را تغییر می‌دهیم، مطمئن شوید که خوب است. دیویدسون در یک قسمت ژوئن 2023 از پادکست ست مایرز گفت، اما این کشتی استاتن آیلند خواهد بود. سفرهای خانوادگی با برادران مایرز.

در مورد فضای داخلی، نشانه‌های طراحی از زمانی که قایق در سال 1965 ساخته شد گرفته خواهد شد. یک اسنک بار، صندلی های نیمکتی زیبا داشت. کاستلانو گفت: فورمیکا آبی-ببی و صورتی زیادی وجود دارد مهار شده. «اما وقتی به موتورخانه می‌روید، آن حس موتورخانه را دارد» که می‌توانیم آن را به مکان تاریک‌تری تبدیل کنیم. ما را شگفت‌زده کرد.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/pete-davidson-colin-jost-architect-staten-island-ferry-project