مجتمع مسکونی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 3darchitecture

علاوه بر این، این رویکرد به ساخت آپارتمان ها در جهات مختلف نیز کمک شایانی خواهد کرد. اما اگر سوال برایتان مطرح شده است که ساخت آپارتمان در جهات مختلف چه فایده ای دارد، بایستی بگوییم ساده ترین فایده ی آن، کاهش دید مستقیم از سوی همسایگان مقابل است. کلیه مراحل اجرایی از جمله اسکلت ( شامل بتن و اسکلت ) و نظایر آن مطابق آیین نامه های اجرایی و مقررات ملی ساختمان و زیر نظر سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان انجام شده است. فراهم آوردن فضای باز باکیفیت و ایجاد ترکیب زیباشناسی بین توده ساختمانی و فضای شهری، می‌تواند یکی از عوامل مؤثر بر رضایت افراد باشد. پ) آشپزخانه که یک فضای کاربردی می‌باشد، بهتر است مساحت قابل‌توجهی جهت حفظ مثلث کار و همچنین رعایت فاصله بین اجزای اصلی آن رعایت گردد؛ این عمل باعث می‌شود روند کار در آن سریع و راحت پیش برود.

  • موقعت ورودی به یک منطقه مسکونی را می توان قابل مقایسه با آستانه در ورودی یک منزل مسکونی دانست.
  • تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتمع مسکونی پارس جم است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
  • برای طراحی مناسب معماری خانه های مسکونی بهتر است در مرحله اول سلیقه و انتظاری که از یک خانه دارید، را در نظر بگیرید.
  • معماری این مجتمع را ODA New York، بر عهده داشته و متراژ آن 7400 متر مربع است.
  • ما در یک مجموعه مسکونی زندگی می کنیم که دارای سه ساختمان مجزا از هم هستند و دور تا دور این مجموعه محصور شده است و دارای یک نگهبانی واحد می با …

طراحی این مجتمع توسط فرزاد دلیری انجام گرفته و با نام‌های نیاوران یک، دو و سه در تهران شناخته شده هستند. این سه ساختمان با طراحی یک پارچه در مجموع 54 واحد مسکونی دارند. به‌طور کلی مجتمع نیاوران یک ساختمان 9 طبقه است، اما فقط پنج طبقه آن مسکونی و چهار طبقه دیگه به پارکینگ، استخر، لابی و دیگر موارد اختصاص پیدا کرده است. این مجتمع در بهترین منطقه از شهر تهران قرار گرفته است و به‌دلیل موقعیت مکانی عالی دسترسی به دیگر نقاط شهر راحت خواهد بود. از جمله امکانات موجود در این مجموعه می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، عایق‌های صوتی و حرارتی، آنتن اصلی ماهواره و تلویزیون و سیستم خانه هوشمند BMS اشاره کرد.

تمامی حقوق متعلق به مجموعه آموزشی آرک پرو محفوظ است.

تمامی مجتمع های مسکونی تعاونی ساز در پردیس، همۀ امکانات اولیۀ لازم برای سکونت در یک آپارتمان از قبیل آب، گاز، برق، تلفن و… را دارند. تعداد واحد های مسکونی آپارتمان های شخصی ساز در شهر پردیس معمولا از 4 واحد بیشتر است. آپارتمان های شخصی ساز ممکن است به صورت تک یا به شکل مجتمع های آپارتمانی باشند. برج مسکونی آتی ساز از دیگر اسامی ساختمان های مسکونی معروف تهران می باشد.

مالک و سازنده: شرکت سرمایه گذاری توسعه و ساختمانی نیک برج آوران قشم

تعدادی از معماران بر این باورند که از هم گسستن و قطعه قطعه کردن یک توده ی ساختمانی می تواند راه را برای ایجاد چشم اندازهای بصری جدید هموار نماید! این گروه از معماران، ایجاد پیوستگی پایدار با محیط اطراف را نیز به عنوان یکی دیگر از مزایای این کار معرفی می کنند. ب) در وضعیت ایده آل فضاهای نشیمن و پذیرایی بهتر است از یکدیگر جدا باشد ولی بسته به متراژ که در بیشتر مواقع به دلیل متراژ کم نشیمن و پذیرایی باهم مشترک هستند. بهترین نور را برای این قسمت از خانه در نظر می‌گیرند که در ایران این نور، قسمت جنوب است.

علاوه بر این نمی بایست هیچ گاه ناآگاهانه بن بستی در میان یک شبکه راه های دسترسی ایجاد نمود. از طراحی معابر طولانی و مستقیم که امکان استفاده به عنوان زمین مسابقه را بدهد می بایست پرهیز نمود. در صورت نیاز به استفاده از معابر طولانی، به منظور پیشگیری مجله خبری معماری سه بعدی از وقوع فعالیت های غیر حرکتی در معبر می بایست از الگوی منحنی و یا از سرعت گیر های برجسته در سطح معبر استفاده نمود. با باریک تر شدن فضای خیابان ( قرار گرفتن بنا ها در دو طرف معبر) معبر ورودی، وضعیت دروازه را برای بیننده القا می نماید.

http://1biti.ir