مجتمع مسکونی ارتش طراحی توسط هوتانپی در تهران | 3darchitecture

این پروژه واقع در شمال تهران جنب هتل اوین و غرب بزرگراه شهید چمران میباشد. این پروژه در 210 روز ساخته شده است یعنی هر ۱۰ روز یک طبقه ساخته شده است. برج دو قلوی سامان از اولین برج‌های مسکونی تهران به می باشد.

پروژه طراحی مجتمع مسکونی در سایتی به وسعت متر مربع در دو بلوک مجزا طراحی شده است. قسمت دوم این فایل به بررسی مجتمع مسکونی پیروزی در اهواز اختصاص یافته است. از ویژگی های مجتمع مسکونی پیروزی اهواز می توان به تقارن منحصربه فرد آن اشاره کرد.

ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی یکی از راهکار های موثر در زمینه تبلیغات و ارائه کالاهای فروشگاهی و نمایش … در اینجا با 8 پروژه مسکونی دنیا که مورد توجه معماران معروف بوده اند آشنا خواهیم شد. ، Condo)، یک سازه ساختمانی است که به چندین واحد تقسیم می‌شود که هر یک به‌طور جداگانه دارای مالکیت هستند و پیرامون آن توسط مناطق مشترک که دارای مالکیت مشاع هستند احاطه شده‌است. مثلا اگر ساکنی از مجتمع نسبت به اطلاعیه های هیات مدیره … آیا من و مستاجرم هر دو این حق را نداریم که در گروه مجازی مجتمع عضو باشیم؟ و از مسائل و تصمیمات منزل مطلع باشیم؟ مدیرمجتمع دوسال است که مرا از گر … سلام،ما در مجتمع 34واحدی هستیم وهر وقت جلسه داریم حداکثر 10واحد حضور دارن والباقی نمیان مخصوصا الان که تعمیرات اساسی آسانسور پیش اومده، آیا قانونگذار …

  • موضوع پروژه مجتمع مسکونی دریا گوشه، طراحی آپارتمان های هم مساحت و در چهار طبقه، و مجموعا 8 واحد بود.
  • با درود در یک مجتمع مسکونی 133 واحدی ساکن هستم و اساسنامه مجتمع تنها با امضاء چند نفر عضو قدیمی به تصویب رسیده است و ثبت قانونی نگردیده است 2 سوال دار …
  • دسترسی‌های سواره و پیاده و نحوه تفکیک آن‌ها از هم در مجتمع‌های مسکونی، یکی از عوامل مؤثر در جذاب جلوه دادن مجتمع مسکونی بشمار می‌رود.
  • این پروژه در سال 2007 تکمیل شد و دارای 56 آپارتمان ارزان قیمت است.
  • به دلیل استفاده از نور مناسب و هوای فراوان و همچنین برای جلوگیری از تسلط بیش‌ازحد ساختمان‌های مجاور، جهت حفظ حریم ساکنین انتخاب سایت بزرگ تا حدود بسیاری این‌چنین مشکلات را حل می‌نماید.

در این مطلب با دانلود 9 پروژه تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی داخلی در خدمت شما خواهیم بود. این برج در شمال تهران در منطقه پارک مهر نیاوران قرار دارد. طراحی این برج 18 طبقه توسط مهندس منصور وکیلی انجام گرفته که دارای 60 واحد مسکونی است. پنت‌هاوس این مجتمع در طبقه‌های بالایی برج قرار دارد که به صورت دوبلکس و تریبلکس است و امکانات آلتون کورت برای زندگی در سطح بسیار ایده‌آلی قرار دارد. از جمله امکاناتی که در این برج قرار دارد می‌توان به مجموعه‌های ورزشی مانند استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، سالن بیلیارد و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

مجتمع مسکونی پولیانه – ماریبور، اسلوونی

متاسفانه یکسالی است که هیئت مدیره سابق استعفا و مدیریت هم برکنا … با سلام و احترام یک مجتمع مسکونی که 105 واحد آپارتمانی مشتمل بر 35 بلوک سه طبقه با آب و گاز و برق مجزا که هر مالک دارای سند ششدانگ با مشاعات میباشد (ع … ما در یک مجموعه مسکونی زندگی می کنیم که دارای سه ساختمان مجزا از هم هستند و دور تا دور این مجموعه محصور شده است و دارای یک نگهبانی واحد می با … با سلام ما یک مجتمع مسکونی در گرمدره هستیم سه برج محصور در یک محوطه ی حیاط و پارکینگ هر برج دارای 7 طبقه و 56 واحد با 7 نفر اعضای …

تحلیل مجتمع های مسکونی ازنظر معماری

آپارتمان های فروشی در پروژه اکسلنس بخش آسیایی استانبول بصورت اقساطی و با بهترین قیمت از شرکت امتلاک… در این پروژه آپارتمان های لوکس دو خوابه (2 + 1) و سه خوابه (3 + 1)، با طراحی معماری مدرن و نماکاریهای داخلی و خارجی جذاب ارائه می شود. در ساخت این پروژه از بهترین سیستم های سازه ای معاصر و مرغوبترین مصالح ساختمانی استفاده شده است. با عرض سلام و خسته نباشید به شما عزیزان میخواستم بدونم چنانچه دو تا مجله خبری معماری سه بعدی بخواهند برای یک ه‍یئت مدیره واحد با هم ادغام شوند شرایط رٱی گیری … سلام- بنده در یک مجتمع 400 واحدی ساکنیم و گروه واتس اپی برای مدیران بلوکها تشکیل و اعلام کردیم که در جلسه ای برای تشکیل هیات امنا و ….

برج بین‌المللی تهران

این پروژه در دل طبیعت سرسبز و در مجاورت جنگلهای جذاب آیدوس در منطقه کارتال قرار دارد که یکی از زیباترین مناطق بخش آسیایی استانبول محسوب می شود. با درود در یک مجتمع مسکونی 133 واحدی ساکن هستم و اساسنامه مجتمع تنها با امضاء چند نفر عضو قدیمی به تصویب رسیده است و ثبت قانونی نگردیده است 2 سوال دار … الف) ابعاد ورودی هر خانه باید متناسب با مساحت خانه، به‌طوری طراحی شود که بتوان در فضای آن جاکفشی را جای داد. به تحلیل سایت می‌پردازیم؛ به این دلیل که شناخت کامل نسبت به سایت خود، ازنظر جهت تابش خورشید، بادهای غالب، آلودگی‌های صوتی، دسترسی پیاده و سواره، باعث طراحی بهتر سایت پلان و پلان طبقات خود می‌شود.

http://1biti.ir