مجتمع مسکونی آساما یک خانه ی همه چیز تمام | 3darchitecture

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن می باشد. استوديو معماری شماره چهاريک استوديو جوان طراحي به حساب می‌آيد كه در سال ٢٠١٦ در زمينه طراحی تاسيس شد. طراحی معماری و معماری داخلی، منظر، مبلمان و هر آنچه در ارتباط با آن باشد در اين استوديو انجام میشود.

  • این برج در زمینی به مساحت نزدیک به ۵۵۰۰ متر مربع ساخته شد.
  • امکانات اجتماعی و رفاهی متعددی در این پروژه وجود دارد که تمامی نیازهای زندگی مدرن خانواده ها را به بهترین نحو برآورده می کند.
  • این مجتمع در منطقه یک تهران و در خوش آب و هوا ترین نقشه این شهر بنا شده است.
  • ابن ساختمان در زمان خود بلندترین ساختمان مسکونی در تهران به شمار می‌رفت.
  • هر محله مسکونی که اندازه قابل توجهی داشته باشد، باید همواره بیش از یک ورودی و خروجی به محله داشته باشد.

علاوه بر این نمی بایست هیچ گاه ناآگاهانه بن بستی در میان یک شبکه راه های دسترسی ایجاد نمود. از طراحی معابر طولانی و مستقیم که امکان استفاده به عنوان زمین مسابقه را بدهد می بایست پرهیز نمود. در صورت نیاز به استفاده از معابر طولانی، به منظور پیشگیری از وقوع فعالیت های غیر حرکتی در معبر می بایست از الگوی منحنی و یا از سرعت گیر های برجسته در سطح معبر استفاده نمود. با باریک تر شدن فضای خیابان ( قرار گرفتن بنا ها در دو طرف معبر) معبر ورودی، وضعیت دروازه را برای بیننده القا می نماید.

مراسم تودیع و معارفه رؤسای آموزش و ورزش مجتمع مسکونی پارس جم برگزار گردید.

مجتمع مسکونی زیتون اصفهان از بزرگترین ساختارهای مسکونی شهر اصفهان به شمار می آید. این مجتمع مسکونی شامل بیش از 500 آپارتمان است و در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع بنا شده است. ساخت مجتمع های مسکونی فاز ۱۱ پردیس به شرکت ترکیه ای کوزو واگذار شد. همۀ واحد های مسکونی موجود در فاز ۱۱ پردیس دارای یک نقشۀ واحد و یکسان با متراژ ۸۶ متر مربع و دارای 2 اتاق خواب هستند. این گروه از مجتمع های مسکونی در بین مجتمع های مسکونی پردیس به مجتمع های ویلایی معروف هستند و استقلال و رفاه بیشتری نسبت به مجتمع های مسکونی دیگر در این شهر دارند. هر طبقه از این واحد های مسکونی معمولا متراژی بین 120 تا 200 متر مربع دارند.

برج مسکونی بین‌المللی تهران

علاوه بر این، این رویکرد به ساخت آپارتمان ها در جهات مختلف نیز کمک شایانی خواهد کرد. اما اگر سوال برایتان مطرح شده است که ساخت آپارتمان در جهات مختلف چه فایده ای دارد، بایستی بگوییم ساده ترین فایده ی آن، کاهش دید مستقیم از سوی همسایگان مقابل است. کلیه مراحل اجرایی از جمله اسکلت ( شامل بتن و اسکلت ) و نظایر آن مطابق آیین نامه های اجرایی و مقررات ملی ساختمان و زیر نظر سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان انجام شده است. فراهم آوردن فضای باز باکیفیت و ایجاد ترکیب زیباشناسی بین توده ساختمانی و فضای شهری، می‌تواند یکی از عوامل مؤثر بر رضایت افراد باشد. پ) آشپزخانه که یک فضای کاربردی می‌باشد، بهتر است مساحت قابل‌توجهی جهت حفظ مثلث کار و همچنین رعایت فاصله بین اجزای اصلی آن رعایت گردد؛ این عمل باعث می‌شود روند کار در آن سریع و راحت پیش برود.

از امکانات موجود در هر واحد می‌توان به تجهیزات آشپزخانه از بهترین برندها اشاره کرد. از طرفی درب‌های ورودی این مجتمع به سیستم خاصی مجهز هستند که شماره پلاک مالکان را شناسایی می‌کند، از این رو امنیت بسیار بالایی برای ساکنان فراهم است. معماری این مجتمع را ODA New York، بر عهده داشته و متراژ آن 7400 متر مربع است. این ساختمان با نام st street 251، در شهر نیویورک، سبکی پلکانی دارد که از نظر نما و کاربرد، پویایی بی نظیری در این سبک از طراحی قرار دارد. از جمله موارد قابل توجه در رابطه با این مجتمع پلان واحدهاست، در واقع در این مجتمع تیپ پلان‌ها متفاوت است و هرچه بالاتر می‌رویم متراژ واحدها نیز کوچکتر می‌شود.

تمام این واحدها دارای چشم اندازهای زیبا و نور طبیعی مناسب می باشند. تا یک مجتمع در لیوا واقع در از نواحی جنوبی امارات متحده ی عربی، طراحی کنند. در طرح توسعه ی جدید شهر بوردو که قصد راه اندازی ایستگاه جدید مترو دارند. وقتی خانه ای در شمال ایران را در ذهن متصور می شود، مفهوم فضای خانه، عموما و از دیر باز، از چهارچوب دیوارهای محیطی فراتر می رود و بخشی از طبیعت و فضای پیرامون را در بر می گیرد. مدیر پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم از راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی در… این پروژه در زیتون بورنو واقع شده و یکی از مراکز استانبول در بخش اروپایی است.

شهرک اکباتان

با سلام ، ما هیئت مدیره یک برج مسکونی با 171 واحد هستیم ، آیا با توجه به اینکه حفظ نظافت برج بر عهده هیئت مدیره و مدیریت برج می باشد ، مسئولیت نظافت ز … سلام و عرض ادب مجتمع ما دارای 9 بلوک و در جمع 74 واحد میباشد و هیات مدیره فعلی حدود 7 سال است که اینجا را تحت سلطه دارند و مجمع برگزار نمیکنند – حسابر … سلام ما دریک مجتمع مسکونی 11واحدی زندگی میکنیم که 5واحد مخالف و 6 واحد موافق داشتن نگهبان هستند.با توجه به اینکه هزینه نگهبان بالا هست و بعضی از واحده … با سلام و عرض احترام بنده در مجتمع مسکونی با بیش از 1200 واحد که قریب به 900 واحد در حال حاضر دارای سکنه است زندگی میکنم در این مجتمع هیچ گونه فعالی … اگر سوالات حقوقی درباره مجتمع مسکونی دارید وارد صفحه درستی شده اید. دادراه این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با مرور سوالات حقوقی در مورد مجتمع مسکونی از مشاوره حقوقی در مورد مجتمع مسکونی به صورت رایگان بهره مند شوید.

مجله خبری معماری سه بعدی شن زار در تهران و 40 کیلومتری جاده تهران – گرمسار واقع شده است. از جمله ویژگی های اصلی این مجتمع می توان به سادگی، رعایت تناسبات انسانی، تطابق ساختار کالبدی، رعایت سلسله مراتب و پرسپکتیوهای متفاوت اشاره کرد. بیا پردیس اولین و بزرگترین پلتفرم تخصصی برای خرید و فروش املاک از جمله واحد های شخصی ساز، مسکن مهر، واحدهای تجاری، واحدهای ویلایی و زمین با کاربری های متفاوت در شهر پردیس است. مجتمع مسکونی شقایق پردیس توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در سال 1389 به بهره برداری رسیده است. در کل باید گفت که اصطلاح ویلایی در شهر پردیس به مجتمع های مسکونی گفته می شود که دارای زمینی مجزا با حداکثر 3 طبقه تک واحدی هستند. این مجتمع های مسکونی بیشتر در مناطق چهار گانۀ شهر پردیس یعنی فاز های 1 تا 4 این شهر موجود هستند.

تمامی مجتمع های مسکونی تعاونی ساز در پردیس، همۀ امکانات اولیۀ لازم برای سکونت در یک آپارتمان از قبیل آب، گاز، برق، تلفن و… را دارند. تعداد واحد های مسکونی آپارتمان های شخصی ساز در شهر پردیس معمولا از 4 واحد بیشتر است. آپارتمان های شخصی ساز ممکن است به صورت تک یا به شکل مجتمع های آپارتمانی باشند. برج مسکونی آتی ساز از دیگر اسامی ساختمان های مسکونی معروف تهران می باشد.

http://1biti.ir