مجتمع مسکونی آجودانیه زیوان طراحی مجتمع مسکونی در آجودانیه تهران | 3darchitecture

این منطقه از سمت شمال به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و محله زیبای خرگوش دره ختم می شود و از سمت جنوب نیز به بزرگراه شهید لشکری می رسد. از مهم ترین بخش های این محله حضور کارخانه ارج در این شهرک می باشد. ابن ساختمان در زمان خود بلندترین ساختمان مسکونی در تهران به شمار می‌رفت.

  • از سوی دیگر، با داشتن استخر، باشگاه، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات و … نیز تا حد بسیاری به نیازهای ویژه کاربرین توجه کرده‌ایم.
  • ساکن مجتمع 100 واحدی هستم که فعلا سند کل مجتمع بنام 5 نفر میباشد (فعلا سند مالکین آماده نیست).
  • الزامات سایت برای ساختمان‌هایی با اشغال‌های مختلف متفاوت است.
  • در ادامه برای طراحی مناسب معماری خانه های مسکونی بهتر است از افراد متخصص این حوزه استفاده کنید.
  • تعدادی از معماران بر این باورند که از هم گسستن و قطعه قطعه کردن یک توده ی ساختمانی می تواند راه را برای ایجاد چشم اندازهای بصری جدید هموار نماید!

داشتن فضاهایی ویژه در یک مجتمع ، به نوعی که ساکنین بتوانند اوقاتی خاص را در این فضاها بگذرانند، از مواردی است که می‌تواند تفاوت میان یک مجله خبری معماری سه بعدی فوق العاده و پیش پا افتاده را برساند. این طراحی‌ها می‌توانند در محوطه لحاظ شوند و یا در فضاهای داخلی. برای مثال برای برج‌های ساحلی سرخرود و یا یک برج مسکونی در مازندران، می‌توان با داشتن یک لابی زیبا با یک کافی‌شاپ رو به دریا، بخشی از این نیاز را برآورده کرد. داشتن مسیر دوچرخه سواری و پیاده‌روی در محوطه و یا زمین بازی کودک و بزرگسال نیز بر ارزش مجتمع‌های مسکونی می‌افزاید.

مجتمع چناران پارک رزیدنس

متراز زیربنای کل مجتمع مسکونی حدود شصت هزار متر مربع در دوبلوک روبرو به هم در پنج طبقه می باشد. وجود فاصله کافی بین مجتمع ها، استفاده از سطوح شکسته و منحنی دار از مهم ترین نکات این شهرک به شمار می رود. بخشی از این فایل به ارائه پلان های این شهرک مسکونی اختصاص یافته است.

ساختمان مسكونی سدروس / علیرضا تغابنی

این گروه از مجتمع های مسکونی یا منازل ویلایی از سایر واحدهای مسکونی این شهر شیک تر هستند و از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به آنها برخوردارند. اشخاص با خرید زمین ویلایی در شهر پردیس اقدام به ساخت این مجتمع های مسکونی کرده اند. قبل از پرداختن به معرفی شهرک‌های مسکونی معروف پایتخت، ابتدا اجازه دهید به شما بگوییم این شهرک‌های معروف بیشتر در کدام مناطق تهران قرار گرفته‌اند.

تحلیل معماری موزه هنرهای معاصر تهران

به دلیل استفاده از نور مناسب و هوای فراوان و همچنین برای جلوگیری از تسلط بیش‌ازحد ساختمان‌های مجاور، جهت حفظ حریم ساکنین انتخاب سایت بزرگ تا حدود بسیاری این‌چنین مشکلات را حل می‌نماید. یکی از قدیمی ترین محله های تهران که قدمت آن به اواخر دوره پهلوی می رسد. این منطقه که پیش از این بخشی از منطقه 5 به حساب می آمد هم اکنون مرز بین منطقه 22 و 21 می باشد و جزء اراضی منطقه 21 محسوب می شود.

http://1biti.ir