مبل تختخواب شو منسوخ شده است – در اینجا 10 جایگزین مورد تایید طراحان آورده شده است

صد و هفتاد و دو فوت مربع فضای زیادی برای در نظر گرفتن تمام عملکردهای یک استودیو نیست. معماران برای استفاده حداکثری از آن، هندسه منحنی طرح کف موجود را با خطوط مستقیم سه قطعه اصلی مبلمان سفارشی مقایسه کردند. در سمت راست، فضای کار توسط یک دیوار نازک احاطه شده است که ترکیبی از قفسه‌های کتاب، انبار و یک تخت دیواری جمع‌شونده است که بسته به زمان روز می‌توان آن را باز یا بسته کرد و وقتی باز شد می‌توان از آن به عنوان صندلی اداری استفاده کرد. دیوار نقطه برجسته پروژه است، اتاق رختکن سر تخت را تشکیل می دهد و واحدهای آن لحاف و لباس را ذخیره می کنند.

تخت در یک کمد لباس باز تعبیه شده است

می توانید از یک سیاهه بزرگ برای نمایش در خانه خود استفاده کنید

این مکان دارای یک تختخواب برای حداکثر استفاده در مساحت 140 فوت مربع است.

عکاسی توسط استودیو bcdf

معمار Nicolas Payet از Marne Deco می گوید: «این پروژه کوچک یک خانه کوچک در پاریس است، در خیابان پیرنه مانع اصلی مساحت 140 فوت مربع بود. به منظور جلوگیری از مبل تختخواب شو کلاسیک، مبلمان سفارشی دارای یک تخت دائمی باز مجهز به کوسن است راه را به سمت دیوار برای آزاد کردن فضا، و می توان قاب آن را به سمت عقب در شب جمع کرد تا یک تخت واقعی برای دو نفر ایجاد شود.

تخت نیم طبقه

با استفاده از ارتفاع سقف 13 فوتی ساختمان اصلی، معمار یک طبقه اضافی به مساحت 96 فوت مربع ایجاد کرد.

با استفاده از ارتفاع سقف 13 فوتی ساختمان اصلی، معمار یک طبقه اضافی به وسعت 96 فوت مربع برای قرار دادن اتاق خواب ها ایجاد کرد.

عکاسی توسط MOTRENKO

source: https://www.architecturaldigest.com/story/the-sofa-bed-is-dead-here-are-10-designer-approved-alternatives