ماشین اصلاح موی سر براون نمایندگی رسمی براون | takdoo-تکدو

همچنین در این بخش از سایت برندهای مطرحی از جمله امسیگ، زیکلاس مد، بارمان، پاک سمن، کاوه، پین مد، نات سور، شهرام طب، رزمکس، تینور، کماکل، پنبه ریز، نیکلایف، باریج اسانس، مداکس، سیتی زن، سولواریس، هابدیک، آل فاین و … انواع لوازم آرایش مثل لاک، رنگ مو، لوازم آرایش لب، چشم، صورت و… با وجود نمونه های تقلبی این دستگاه، بهتر است به موارد زیر دقت کنید تا از اصل و با کیفیت بودن موزر خود اطمینان حاصل کنید. در موزر درجه 1 در زیر تیغه ها مارک ساخت آلمان به صورت حک شده وجود دارد درحالیکه در موزرهای درجه 2 یا ساخت آلمان وجود ندارد یاه به صورت حک شده نیست.

این محصول با برق خانگی قابل استفاده می باشد و جنس بدنه دستگاه از جنس استیل می باشد. این ریش تراش دارای تیغ اصلاح است، از ویژگی های منحصر به فرد آن قابل شستشو بودن آن است، ریش تراش Yandou مدل sv-w301u با کیفیت بالا طراحی شده است، این ریش تراش ​​ضد زنگ است و در برابر آب بسیار مقاوم و با دوام است. استفاده از ریش تراش Yandou آسان است و هیچ گونه ناراحتی برای صورت ایجاد نمی کند و دارای تیغ اصلاح خط ریش است. این ماشین اصطلاح دارای یک منبع تغذیه باتری قابل شارژ 2500 میلی آمپر (بی سیم) است که شارژ کامل 3 ساعت زمان می بردد و 300 دقیقه کارکرد دارد. همچنین دارای نمایشگر LED، نشانگر لزوم روغن کاری، طراحی ارگونومیک، قابلیت USB شارژ به وسیله محصولات شارژ است.

ویژگی های استفاده از ماشین اصلاح موی سر

از آنجایی که آراستگی صورت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای هر خانم و آقایی ‌است، با خرید ماشین اصلاح مناسب می‌توانید به این دغدغه پایان دهید. چنانچه قصد خرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت را دارید پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به صفحه مخصوص این کالا در سایت این‌چند بی‌اندازید، تا از یکی از متنوع‌ترین گروه‌های کالایی این سایت دیدن کرده و از تخفیفات ویژه آن بهرمند شوید. در حال حاضر مارک هایی مثل وال ، پاناسونیک ، فیلیپس ، جیمی ، کیمی ، وی جی آر ، موزر ، پرومکس و رمینگتون از بهترین مارک های ماشین اصلاح در بازار هستند. بعد از اینکه انتخاب کردید چه نوع دستگاهی برای شما بهتر است، می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که دارید، بهترین مدل را که با بودجه‌تان همخوانی دارد انتخاب کنید. اگر قصد ندارید هزینه زیادی را صرف خرید ریش تراش برقی کنید، مدلی در رده متوسط را بخرید تا هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم تجربه آن بتواند به شما در خریدهای بعدیتان کمک کند.

  • در ژینال شما می توانید پرداخت های خود را به صورت آنلاین از طریق امن ترین درگاه های پرداخت سطح کشور انجام دهید.
  • در واقع وزن موزر به دلیل کیفیت موتور داخلی، جنس اصل تیغه ها و همچنین بدنه مقاوم و تا حدودی ضد ضربه آن است.
  • لیسته فروشگاه نیست و تنها بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت را از سایر فروشگاه ها به شما معرفی می کند.

برای تغییر این فاصله یک اهرم چرخان در پشت تیغه کار گذاشته شده است که با حرکت آن، طول اصلاح از 0.5 تا 2.5 میلی‌متر تغییر می‌کند. از آنجایی که این ماشین اصلاح برای اصلاح موهای سر نیز می‌باشد، به اندازه‌هایی بیشتر از 2.5 میلی‌متر نیاز است. برای این منظور می‌توان یکی از 5 شانه‌ای که همراه دستگاه ارائه شده است را استفاده کرد.

چنانچه تیغه‌ها برای تمیزکردن یا تعویض باز شوند، مجددا باید تنظیم شوند. ماشین اصلاح کلیپر به خاطر داشتن تیغه ­های درشت معمولا برای کوتاه کردن موهای بلند و ضخیم سر استفاده می­شود و به دلیل اینکه مو را خیلی نزدیک به پوست برش نمی­زند در نتیجه موها را خیلی کوتاه نمی­کند. همچنین محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی مانند انواع شامپو، کرم، ماسک صورت، ضد تعریق، ماسک مو و… مناسب انواع پوستهای چرب، خشک و معمولی مناسب آقایان و بانوان گرامی فراهم می باشد.

ماشین اصلاح جیمی Gemei GM-6025

ماشین اصلاح موی سر براون نمایندگی رسمی براون | takdoo-تکدو