لوکا دونچیچ کجا زندگی می کند؟

مفسران ورزشی درباره لوکا دونچیچ، گارد دالاس ماوریکس، سر و صدا می کنند، زیرا تیمش در فینال امسال NBA با بوستون سلتیکس رقابت می کند. اما لوکا دونچیچ کجا زندگی می کند؟ این بازیکن اسلوونیایی با نام مستعار لوکا مجیک، در سن 16 سالگی به جوانترین بازیکنی تبدیل شد که به تیم اصلی بالونسستوی رئال مادرید دعوت شده است. او که اکنون 25 سال سن دارد، از 19 سالگی در NBA حضور داشته و در اولین فصل خود به سرعت تبدیل به بازیکن تازه کار سال شد. او همچنین در پنج بازی متوالی ستاره‌های NBA انتخاب شده است، پنج انتخاب برای تیم اول All NBA کسب کرده است و ماوریکس را برای سومین بار در تاریخ تیم به فینال‌های امسال رساند.

شماره 77 ماوریکس بدون شک یکی از داغ ترین بازیکنان امروز NBA است. این توپ‌باز با قد شش فوت و هفت اینچ مدام می‌گوید که قلبش با دالاس است و در آینده‌ای قابل پیش‌بینی میزبان هیچ تیم دیگری نخواهد بود. در صحبت با رسانه ها در سال 2019، دونچیچ وفاداری خود را به ماوریکس به صراحت اعلام کرد: “من می خواهم اینجا بمانم. اگر آنها من را بخواهند، من اینجا خواهم بود.” دونچیچ در سال 2023 زمانی که به خبرنگار NBA به ریچل نیکولز گفت: «من اینجا احساس خوبی دارم، احساسات خود را تکرار کرد. آنها به من شکل دادند. من از روز اول احساس می کنم که در خانه هستم، بنابراین واقعا خوشحالم که اینجا هستم.”

در چیزی که می‌توان آن را نشانه تعهدش به تگزاسی‌ها تلقی کرد، دونچیچ حدود 3.3 میلیون دلار پرداخت کرد تا در محله مجلل پرستون هالو در دالاس شمالی در سال 2020 ریشه‌یابی کند. در فاصله کوتاهی از خانه رئیسش، دالاس ماوریکس، همکاری کرد. مالک مالک مارک کوبان، خانه آجری سفید، که دارای چهار اتاق خواب و شش حمام است، فضای کافی برای ستاره جوان بسکتبال، نامزدش و کودک شش ماهه آنها دارد. Zillow تخمین می زند که خانه در حال حاضر حدود 4.3 میلیون دلار ارزش دارد.

این خانه مدرن به سبک خانه‌های کشاورزی که در سال 1984 ساخته شد، در حدود سال 2017 تحت بازسازی گسترده‌ای قرار گرفت، اما مشخص نیست که آیا دانچیچ پس از نقل مکان به‌روزرسانی‌های بیشتری انجام داده است یا خیر. این خانه L شکل که در بیش از سه چهارم جریب زمین قرار دارد، دارای دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف و درهایی با نمای آجری سفید، چشم اندازهای قاب شده از فضای سرسبز بیرون از تقریباً هر اتاق است و فضای داخلی را پر می کند. نور طبیعی. در داخل، خطوط تمیز و ظریف و کف‌های چوبی بلوند غالب هستند که جریانی یکپارچه را در سراسر ایجاد می‌کنند.

اتاق نشیمن با شومینه به یک آشپزخانه اوپن با یک جزیره مرکزی بزرگ با یک میز خاکستری شیک سرازیر می شود. این با لوازم استیل ضد زنگ، که شامل یک یخچال شراب داخلی است، مطابقت دارد. به عنوان بخشی از بازسازی، سقف کمی افزایش یافت تا یک سالن استراحت با نوار مرطوب برای پذیرایی از مهمانان و رختکنی که از طریق یک راه پله در مجاورت آشپزخانه قابل دسترسی است ایجاد شود.

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

فقط برای یک عضو AD PRO شوید 25 دلار 20 دلار در ماه.

فلش

اتاق خواب اصلی با درهای کشویی که به یک پاسیو با یک گودال آتش مستطیل شکل طولانی بین اتاق خواب و اتاق نشیمن باز می شوند، نمایی مستقیم از استخر ارائه می دهد. حمام مجلل مجلل دارای یک وان سفید مستقل، دوش شیشه ای و روشویی دو نفره است. اطراف استخر یک باغ کاملاً آراسته است که فضای بیرونی را تقویت می کند و با دو آلاچیق و یک آلاچیق کامل می شود. این سوئیت مجهز به کباب پز و یخچال کوچک است که آن را به مکانی عالی برای سرگرمی در فضای باز در بعدازظهرها و شب های گرم تگزاس تبدیل می کند. دونچیچ که از علاقه مندان به ماشین است، جای چهار تا از اسباب بازی هایش را در گاراژ دارد.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/where-does-luka-doncic-live