فروش تابلو روان در اصفهان

تابلو های سه رنگ در هر پیکسل دارای دو LED متفاوت می باشد و رنگ سوم با روش شدن هر دو LED ساخته می شود. این تابلوها شامل تابلوهای تک رنگ، چند رنگ و تابلو روان فول کالر (تلویزیون شهری) می شود. تابلو روان تمام رنگ: از بهترین و کاملترین نوع تابلوها محسوب می شود. این تابلو ها با توجه به تعداد رنگ شامل چند دسته بندی می شوند. از لحاظ تعداد رنگ، تابلوهای روان به چهار دسته تک رنگ، سه رنگ، هفت رنگ و فول کالر دسته بندی می شوند. تابلو روان led تاثیر بسیار بیشتری در جذب مشتری دارند و به همین دلیل امروزه بهترین انتخاب کسب و کارها برای تبلیغات محیطی هستند. تابلو تک رنگ پیکسل آن فقط از LED های یک رنگ تشکیل شده است. تحویل فوری یک روزه توسط کارگاه شرکت نواندیشان در استان اصفهان صورت می گیرد. فروش انواع تابلو روان در اصفهان بصورت نو و دست دوم با تحویل فوری برای مشتریان عزیز در دسترس است . تابلو LED سه رنگ یا هفت رنگ؛ با استفاده از این تابلوها میتوانید متون تبلیغاتی خود را با ترکیب سه یا هفت رنگ در معرض عموم قرار دهید. با این تابلوها می توانید هر آنچه که دوست دارید (متون، عکس و تصاویر، فیلم و…) با هر رنگی به نمایش بگذارید.

در واقع تابلوهای ال ای دی از لامپ های LED تشکیل شده اند و از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی چون ماژول ها، پاور و یا منبع تغذیه، برد کنترل، واشر آب بندی و قاب تابلو ال ای دی ساخته و نصب می شوند. از تابلو روان در فضای باز به راحتی استفاده می شود و ضد آب است. در برابر ضربات مقاوم بوده و به آسانی نمی شکنند و ضد آب نیز هستند. این تابلوها ضد آب نیستند و باید در محیط داخلی استفاده شوند. تابلو ال ای دی روان: این تابلوها بر خلاف تابلوهای ثابت، دارای تصاویر و انیمیشن های حرکتی هستند یعنی متون و تصاویر می توانند در آنها حرکت کرده و باعث جذب بیننده شوند. تابلو ال ای دی ثابت: همانطور که از نامش پیداست در این نوع تابلوها، تصاویر و نوشته ها به صورت ثابت بوده و حرکتی ندارند که همچون تابلو نئون، شیشه ای می باشند و فقط از نور را ساطع کرده و ذهن بیننده را درگیر میکنند. در حفیقت امروزه تابلو روان و تلویزیون شهری نظر به قابلیت های بسیاری که دارند بخش بسزایی از صنعت تبلیغات را از آن خود کرده است و کونه های مختلفی از آن ها در بازار وجود دارد مثل تابلو روان تک رنگ (تابلو ال ای دی تک رنگ), تابلو روان فول کالر(تلویزیون شهری) و…

ماژول؛ قطعه ی الکترونیکی قابل تعمیر و یا تعویض است که ورودی های مورد نظر را دریافت نموده و آنها را بعد از پردازش به عنوان خروجی نمایش asilight میدهد. از اجزای اصلی آنها که وظیفه نمایش و به تصویر کشیدن کاراکترها و تصاویر مورد نظر را دارد، ماژول ها هستند. تابلو روان آماده در واقع یک نمایشگر ال ای دی دیجیتال است که المان های آن لامپ های LED می باشند.تابلو روان یکی از سودمندترین و موثر ترین ابزارهای تبلیغاتی در تمام دنیا به شمار می آید. تابلو روان تک رنگ: که در این نوع تابلوها فقط یک رنگ (معمولا رنگ سبز، قرمز و یا آبی) در معرض دید قرار میگیرد. از مزایای کاربردی این تابلوها میتوان طول عمر مفید، محکم و با دوام بودن، مصرف برق پایین و ضد آب بودنشان را نام برد. تابلوهای روان در بازار به نام های تابلو led، تابلو تبلیغاتی یا تابلو دیجیتال هم شناخته می شود. از تابلوهای اوتدور به دلیل ضد آب بودن می توان در محیط بیرون هم استفاده کرد.

مصرف برق تابلو روان کم است و طول عمر مفید و بالایی دارند. پیش از انتخاب تابلو باید بدانید که قرار است تابلو را در چه محیطی و برای چه هدفی استفاده کنید. قیمت تابلو روان معمولا بصورت متر مربع محاسبه میشود. قاب تابلوهای روان نیز قطعه مهم دیگر آنها است که معمولا از نوع آلومینیومی سبک وزن با سه لایه ساخته می شوند. تابلو های فول کالر هر پیکسل سه LED قرمز ، سبز و آبی دار که تمام رنگ ها را می سازند. تابلو LED جذابیت بصری بیشتری نسبت به تابلو نئون دارند. بنابراین تابلوهای ال ای دی، می توانند ابزار تبلیغاتی مناسبی محسوب شوند که جایگزین بهتری نسبت به تابلوهای فلکسی، نئون و یا بنر بوده به دلیل جذابیت بصری بهتر آنها که می توانند تصاویر، انیمیشن ها و افکت های ویژه ای را با رنگ و نورپردازی های عالی و متفاوت به خوبی به نمایش بگذارند. مزیت این تابلوها در مقایسه با تابلوهای نئون در متحرک بودن این نوع تابلو است که باعث جذابیت بیشتر تابلوهای تبلیغاتی شده است. تابلوها به دو صورت outdoor یا indoor تولید میشوند. میتوان نور را در آنها به اندازه دلخواه تنظیم نمود. متن های نمایشی در آن به صورت متحرک بوده و از کیفیت نور بسیار عالی ای برخوردار است.