عمارت الهام گرفته از فرانک لوید رایت اثر ویلت چمبرلین به قیمت 9.7 میلیون دلار فروخته شد.

با توجه به قد هفت فوتی او، جای تعجب نیست که ویلت چمبرلین، اسطوره فقید لیکرز، زمانی که عمارت بل ایر خود را به صورت سفارشی در سال 1971 ساخت، به چند مشخصات منحصر به فرد نیاز داشت. مطمئناً کانترهای بسیار بلندی وجود داشت، اما چهار تا رقصنده MVP زمان همچنین خانه 9395 فوت مربعی را با ویژگی‌های زیادی برای بالا بردن ابروها با در نظر گرفتن سبک زندگی نسبتا بدنام مجردی خود تجهیز کرد (این ورزشکار در خاطرات خود در سال 1991 ادعا کرد که با 20000 زن خوابیده است). طبق گزارش راب ریپورت، پس از سال‌ها حضور در بازار و خارج شدن از آن، ملک عجیب و غریب 2.5 هکتاری بالای تپه، بی‌سروصدا به قیمت حدود 9.7 میلیون دلار فروخته شد.

نمای بیرونی ویلت چمبرلین فرانک لوید رایت با الهام از خانه ساختاری زاویه‌دار با دیواری از پنجره‌هایی که به بیرون منتهی می‌شوند...

استخر خانه ویلت چمبرلین.

عکس: رایان لاهیف

این خانه پنج اتاق خوابه و هشت حمام – که از آن زمان به بعد مدرن شده و به شکلی کمتر سفارشی بازسازی شده است – از سال 2018 چندین بار با حداکثر قیمت درخواستی حدود 19 میلیون دلار فهرست شده و از فهرست خارج شده است. اخیراً در ماه سپتامبر وارد بازار شد و تنها به دلیل ارزش زمین آن با قیمت کمتر از 10 میلیون دلار، به ازای هر Realtor.com فهرست شده است. طبق گزارش راب، خریدار Erik Voorhees، مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال ShapeShift است.

در دهه 70، چمبرلین 150000 دلار برای این بسته پرداخت و با معمار دیوید ریچ برای ایجاد یک خانه مثلثی با الهام از آثار فرانک لوید رایت همکاری کرد. این عمارت که از چوب قرمز و سنگ‌هایی که از نزدیکی Bouquet Canyon تهیه شده بود، یک میلیون دلار هزینه داشت (حدود 7.5 میلیون دلار با توجه به تورم). به افتخار نام مستعار چمبرلین، «دب اعظم»، «Ursa Major» نامگذاری شد. این ورزشکار در سال 1999 در محل درگذشت.

عضو شوید

امروز به AD PRO بپیوندید و جای خود را در کارگاه Outdoor Trend رزرو کنید

فلش

بسیاری از ویژگی‌های اصلی خانه هنوز دست نخورده هستند، از جمله یک مسیر سنگی که از روی آبنما می‌گذرد تا به درب ورودی 14 فوتی (که وزن واقعی یک تن وزن دارد)، یک استخر شنای سرپوشیده و روباز که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. اخیراً یک اتاق بزرگ پنج طبقه به سبک کلیسای جامع را دیده‌ایم که در اطراف یک گودال گفتگوی مجهز به شومینه متمرکز شده است.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/wilt-chamberlains-frank-lloyd-wright-inspired-mansion-sells