طراحی در دسترس، یک انبار سانفرانسیسکو را به یک پرچمدار معتبر و باحال تبدیل کرد و اعضای دایرکتوری AD PRO اولین نگاهی به داخل کردند

اگرچه نشانی‌های نمایشگاه‌ها به طور خلاصه تغییر می‌کنند، اما هیچ چیز فرمولی در مورد پرچم‌دار Design Within Reach که اخیراً در سانفرانسیسکو افتتاح شده است وجود ندارد. اواخر ماه گذشته، نیروگاه مبلمان مدرن متعلق به MillerKnoll از مکان خیابان کانزاس خود به انباری متعلق به دوران دهه 1920 که عمیق‌تر در منطقه پوتررو هیل تعبیه شده بود، نقل مکان کرد. با حفاری های جدید، این شرکت به صورت آزمایشی رویکرد تجربی تری را برای محیط های خرده فروشی به کار می گیرد. عصر چهارشنبه، اعضای Bay Area دایرکتوری AD PRO و مهمانان ویژه با یک تور اختصاصی از طریق استودیوی جدید DWR San Francisco پذیرایی شدند.

مهمانان تجاری در فضای 15000 فوت مربعی مورد استقبال قرار گرفتند آگهی مایر روس، سردبیر ساحل غربی، دبی پراپست، رئیس خرده‌فروشی جهانی MillerKnoll، و عمر نوبیل، معاون طراحی محصول و برند خلاق DWR. فضای صنعتی – که قبلاً محل شرکت کالیفرنیا کستر و کامیون دستی بود – نشان دهنده اولین ساخت کامل نوبیل از زمان پیوستن او به شرکت در اکتبر 2022 است. بیش از 60 عضو دایرکتوری AD PRO – طراحان مایکل هلال، نوز نوزاوا و کلویی ردموند وارنر در میان آنها و همچنین امی استلی، آگهی مدیر تحریریه جهانی و سردبیر آگهی ایالات متحده، برای اولین نگاه حضور داشتند.

تصویر ممکن است حاوی میکروفون لباس کفش کفش دستگاه برقی میکروفون کت و صندلی گیاهی باشد

آگهیMayer Rus از اعضای دایرکتوری AD PRO و مهمانان ویژه برای اولین نگاه به پرچمدار DWR در کنار دبی پراپست، رئیس خرده فروشی جهانی MillerKnoll و عمر نوبیل، معاون طراحی محصول و خلاق برند DWR استقبال می کند.

عکس: کارلی هاکبارث

معمار تایلر ولتن، شریک شرکت دایرکتوری AD PRO مستقر در اوکلند، Ike Baker Velten، در مورد بازسازی روده می گوید: «حساسیت زیادی به آثار چوبی تاریخی داده شد، اما همچنین یک چشم انداز کاملاً معاصر که مبلمان را تکمیل می کند. . کارل بیکر، همکار Velten و همنام IBV، می افزاید: «من فضای سخاوتمندانه ای را برای مشاهده آیتم ها احساس کردم. فقط کالاهای زیادی به فروشگاه منتقل نمی شد

طراح AD100 Lauren Geremia، که در این رویداد نیز حضور داشت، اظهار داشت که وسعت استودیو به اندازه مسیر خلاقانه آن مورد استقبال قرار گرفته است. طراح اصلی Geremia Design مستقر در سانفرانسیسکو می‌گوید: «اندازه فروشگاه غیرعادی به نظر می‌رسد، و من فکر می‌کنم برای افرادی که پروژه‌های بزرگی را آغاز می‌کنند و می‌خواهند خود را آموزش دهند، مفید خواهد بود». “این در شهر نادر است. من معمولا باید به لس آنجلس بروم تا یک محصول و جایگزین های آن را در سه بعدی آزمایش کنم.â€

تصویر ممکن است حاوی برانچ غذای داخلی باشد طراحی داخلی میز ناهارخوری مبلمان چراغ رومیزی غذا و معماری

هنرمند گل، تایسون لی از طرح های مستر لی، نمایشگاه را با گل های بومی و سبزه ها در چیدمان های فیگوراتیو جسورتر کرد.

عکس: کارلی هاکبارث

تصویر ممکن است شامل لوازم جانبی جام ساعت مچی برای بزرگسالان باشد، دستبند و حلقه جواهرات

منوی کوکتل مرکبات حاوی پیسکو پانچ، پالوما، Seedlip Smash غیر الکلی و شراب طبیعی از Vivanterre بود.

عکس: کارلی هاکبارث

برای عصرش با آگهیDWR فضا را با نوشیدنی‌های موسسات محلی تجهیز کرد. صدف‌های جزیره خوک با سس مینیونت سرکه‌ای و کمی لیمو، یک نان تازه از نانوایی تارتین با تخته‌ای منحط از کره پرورش‌داده شده با نمک دریا، پیازچه زنجبیلی که با تایلندی پخش شده است. ریحان، و سبزیجات فصلی از بازار کشاورزان قلب شهر. جرعه‌ها حباب‌دار و رنگ‌آمیزی با مرکبات داشتند، مانند Pisco Punch، یک معجون لیموی آناناسی که در دهه 1870 در سانفرانسیسکو ابداع شد. در همین حال، هنرمند گل، تایسون لی از مستر لی دیزاینز، از گل‌های بومی و فضای سبز برای ایجاد چیدمان‌های فیگوراتیو استفاده کرد، که هر کدام در گلدان‌های ارگانیک توسط Sin Ceramics، Muuto و 101 Copenhagen ApS به نمایش گذاشته شده‌اند که همگی از طریق DWR آنلاین در دسترس هستند.

علاوه بر سبک همه‌کاره و تناسبات راحت، این نمایشگاه تعهدی را برای آموزش طراحی مدرن به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد: تقریباً 2000 فوت مربع از فضای داخلی به دو ناحیه نمایش چرخشی اختصاص داده شده است که گالری و آپارتمان مطالعه موردی نامیده می‌شوند. نمایشگاه افتتاحیه گالری، ویترینی از آثار معمار فرانسوی ژان پرووو است که توسط ویترا مدیریت می‌شود، که شامل متن تاریخی، نمونه‌های مواد و یک اتاق مطالعه است. و برای اولین آپارتمان مطالعه موردی، USM پیکربندی‌های سیستم مبلمان نمادین مجموعه هالر خود را با انتخاب‌هایی از موجودی DWR ترکیب کرد.

تصویر ممکن است حاوی دستکش لباس صندلی مبلمان بزرگسالان چهره عکاسی سر جام پرتره و لوازم جانبی باشد

صدف‌های جزیره هوگ از گونه‌های محلی Hog Island Sweetwaters، Kumamotos، و Earthquake Bays استفاده می‌کردند.

عکس: کارلی هاکبارث

تصویر ممکن است حاوی کت لباس کت کفش لوازم جانبی کفش کیف دستی شلوار فرد بزرگسال و عروسی باشد

مهمانان توانستند پرچمدار تازه رونمایی شده 15000 فوت مربعی را کاوش کنند.

عکس: کارلی هاکبارث

سوزان ورک، طراح مستقر در سانفرانسیسکو، کیفیت آموزشی فراتر از نمایشگاه‌های دوار را احساس کرد. بنیانگذار شرکت AD PRO Directory Homework توضیح می‌دهد: «تصمیم به نمایش آثار کلاسیکی که همه ما آن‌ها را می‌شناسیم و دوستشان داریم در پیکربندی‌ها یا اثاثه یا لوازم داخلی متفاوت، برای من شگفت‌آور بود، و چیزی که می‌توانم با مشتریان به اشتراک بگذارم.» فکر کردن به خودش. وقت به عنوان یک کارمند فروش پاره وقت برای DWR در منهتن – شغلی که او در حین تحصیل در پارسونز داشت – ورک اضافه می کند، “DWR جواهری از یک نام تجاری است، تا حدی به این دلیل که مدام خود را دوباره اختراع می کند.”

source: https://www.architecturaldigest.com/story/ad-pro-directory-tours-dwr-san-francisco-flagship