طراحی داخلی ساختمان اداری و دفتر کار معماری اداری آرل | 3darchitecture

نمای ساختمان اداری می تواند بیانگر هویت کسب و کار شما و شان آن باشد. نمای اداری ساختمان باید به شکلی خلاقانه طراحی شود تا بتواند ارتباطی مناسب و موثر میان داخل و خارج ساختمان ایجاد کند. در طراحی نمای اداری به ویژگی‌های سازمان و اداره و شاغلان در آن نیز توجه می‌شود. هماهنگی نما با اندیشه و رویکرد حاکم بر اداره و سازمان و ویژگی‌های عمده پرسنل آن، می‌تواند محیطی راحت برای کارکنان فراهم کند و در یک نگاه، نمایشی از فرهنگ و رویکرد سازمانی باشد. طراحی ساختمان اداری کوچک از “معماری خانه چوبی”با هدف نمایش خلاقیت گروه طراحی و ارائه نمونه اجرایی ملموس برای مراجعه کنندگان انجام گردید.

http://1biti.ir

این کار را با توجه به اندازه استاندارد میزهای کار، فضای استاندارد مورد نیاز برای هر فرد و راحتی تردد آن ها انجام دهید. ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه برد-برد بین ساختمان و شهر بسیار مهم است. رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است. در پروژه کهن سرام، ماموریت ما ایجاد حداقل مزاحمت رسمی برای شهر بود. در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند.

هزینه نمای ساختمان اداری

طبقات نهم و شانزدهم شامل دو دستگاه هوارسان و طبقه شانزدهم با توجه به وجود آمفی تئاتر 850-MB شامل چهار دستگاه هوارسان می باشد. سیستم سرمایش و گرمایش طبقات اول تا نهم ، از موتورخانه کوچک مستقل دیگری تغذیه می شود که توسط فن کوئل های زمینی است. ساختمان در مجموع شامل هفت دستگاه آسانسور و مجهز به سیستم های شبکه کامپیوتر و مرکز کامپیوتر ، مرکز مخابرات ، اعلام و اطفای حریق می باشد. طبقات زیرزمین برای طبخ غذا شامل سیستم های سردخانه های زیر و بالای صفر ، پخت غذا و سایر تجهیزات لازم است. اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

در طراحی نمای ساختمان اداری باید از یک مفهوم خاص استفاده کرد

ساختمان های اداری باید ساختمان های بارزی باشند که در یک نگاه بتوان آن ها را تشخیص داد. در واقع این موضوع بستگی به مهارت و هنر طراحان و معماران دارد تا با استفاده از یک ترکیب بندی عالی در متریال و رنگ های مورد استفاده، نمای ساختمان اداری را به سبک اداری و رسمی نزدیک تر کنند. فراموش نکنید نمای ساختمان اداری می تواند گویای شخصیت و هویت کسب و کارهایی باشد که در این ساختمان مستقر هستند بنابراین نمای ساختمان اداری را باید با دقتی بالا اجرا کرد تا شان و منزلت کسب و کارها نیز حفظ شود.

  • در ادامه به معرفی انواع بخش های اداری و ظرفیت استاندارد آن ها پرداخته شده است.
  • یک ساختمان با دو فضای کار در هر طرف و مسیر گردش مرکزی دارای عمق ۱۵ تا ۱۸ متر است.
  • در نتیجه با اجرای بازسازی اداری از رخ دادن هر گونه خرابی جلوگیری می شود.
  • در واقع ما یا در این نوع ساختمان ها مشغول به کار هستیم، و یا برای انجام کاری به این ساختمان ها سر زده ایم.

این ساختمان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند. این سیستم ها شامل یک بام سبز وسیع و سیستم جمع آوری آب باران مجله خبری معماری سه بعدی است که می تواند ساختمان را برای تامین آب، پایدار سازد. ساختمان پیکسل یک نمای کاملاً چشمگیر دارد که ترکیبی از کاربرد و عملکرد را به نمایش می گذارد.

قفسه بندی: