صفحه اصلی خانه کتاب و ادبیات ایران

این رمان کلاسیک، تصویری از زندگی در یکی از محله های نزدیک به ساحل غربی ایالات متحده را در دوره ی پس از رکود اقتصادی بزرگ ترسیم می کند. مک، سردسته ی گروهی از جوانان محلی، تصمیم می گیرد که برای دکتر، همسایه ی نابغه اش، کاری انجام دهد و به همین خاطر، مهمانی ای در آزمایشگاه دکتر برای او ترتیب می دهد. زمانی که دکتر دیروقت به خانه بازمی گردد، مهمانی تمام شده و آزمایشگاهش نیز حسابی به هم ریخته است. مک و دوستانش که به خاطر به هم ریختن آزمایشگاه احساس شرمندگی می کنند، یک بار دیگر تلاش می کنند که برای دکتر کاری انجام دهند و این بار، بهتر از بار قبل از عهده ی این کار برمی آیند.

  • این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد.
  • شاهکار مری شلی در واقع این بود که برای نخستین‌بار علم را با داستان‌های ترسناک آشتی داد.
  • همچنین امکانسفارش ترجمه مقالات علمی به همراه قیمت دهی آنلاین، برای اولین بار در کشور امکانپذیر شده است.
  • زمانی که دکتر دیروقت به خانه بازمی گردد، مهمانی تمام شده و آزمایشگاهش نیز حسابی به هم ریخته است.

ایران‌کتاب، رسالت خود را ارائه‌ی اطلسی جامع از برترین کتاب‌ها و معتبرترین جوایز ادبی سراسر دنیا می‌داند و بر آن است تا با خلق آرمان‌شهری ادبی، بهترین‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. در ایران، قطعِ رحلی، وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های کتاب است. کوچک‌ترین کتاب دنیا یک انجیل است که در موزهٔ کلیسای وانک اصفهان نگهداری می‌شود.

کتاب آن سوی مرگ اثر جمال صادقی

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم. اگر شما فرصت کافی برای جستجوی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب الکترونیک را ندارید، این مطلب را دنبال کنید. این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد. یکی از بهترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از سایت های دانلود رایگان کتاب است که در این مقاله 10 تا از بهترین سایت های دانلود کتاب به شما معرفی شده است .

سلام – خیلی خوشحالیم که تونستیم در شما انگیزه ایجاد کنیم و در انتخاب کتاب به شما کمک کنیم. سلام – خیلی خوشحالیم که در انتخاب کتاب به شما کمک می کنیم. تو بخش زندگی نامه کتاب سینوهه پزشک مخصوص فرعونم میتونین اضافه کنین. کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود. فقط لطفاً کتاب را تحت همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بسته‌بندی مناسب برای کتابچی ارسال کنید.

دانلود کتاب رمان شهرزاد قصه‌گوی من

همچنین امکان سرچ و دانلود بر اساس ژانر، عنوان، نویسنده و زبان نیز فراهم است. در این وبگاه، دانلود کتاب آنلاین به‌صورت کاملاً سازمان‌یافته و در موضوعاتی مانند هنر، کلاسیک، ماجراجویانه، درام، فانتزی، دانلود کتاب رستاخيز مردگان فارسي بدون سانسور کامپیوتر و … در دسترس قرار دارند. همچنین، می‌توانید از طریق ایمیل عضو سایت شده و کتاب های الکترونیک رایگان را در ایمیل خود دریافت کنید. علاوه بر این، آپلود کتب توسط کاربران و بدین ترتیب ارتقاء مجموعه وبگاه نیز امکان‌پذیر است.

دانلود کتاب صوتی راز

صفحه اصلی خانه کتاب و ادبیات ایران

کاغذ اولین بار ۲۰۰ سال قبل از میلاد در چین یا مصر ساخته شد. مسلمانان آن را به سرزمین خود برده و کاغذ را کامل کردند. سپس از طریق داد و ستد، استفاده از کاغذ گسترش یافت و واردِ اروپا شد و از میان مرزهای مسلمانان به اروپا راه یافت.