سوال درباره مجتمع مسکونی سوال در مورد مجتمع مسکونی مشاوره حقوقی مجتمع مسکونی | 3darchitecture

مجتمع مسکونی زیتون اصفهان از بزرگترین ساختارهای مسکونی شهر اصفهان به شمار می آید. این مجتمع مسکونی شامل بیش از 500 آپارتمان است و در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع بنا شده است. ساخت مجتمع های مسکونی فاز ۱۱ پردیس به شرکت ترکیه ای کوزو واگذار شد. همۀ واحد های مسکونی موجود در فاز ۱۱ پردیس دارای یک نقشۀ واحد و یکسان با متراژ ۸۶ متر مربع و دارای 2 اتاق خواب هستند. این گروه از مجتمع های مسکونی در بین مجتمع های مسکونی پردیس به مجتمع های ویلایی معروف هستند و استقلال و رفاه بیشتری نسبت به مجتمع های مسکونی دیگر در این شهر دارند. هر طبقه از این واحد های مسکونی معمولا متراژی بین 120 تا 200 متر مربع دارند.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن می باشد. استوديو معماری شماره چهاريک استوديو جوان طراحي به حساب می‌آيد كه در سال مجله خبری معماری سه بعدی ٢٠١٦ در زمينه طراحی تاسيس شد. طراحی معماری و معماری داخلی، منظر، مبلمان و هر آنچه در ارتباط با آن باشد در اين استوديو انجام میشود.

با سلام ، ما هیئت مدیره یک برج مسکونی با 171 واحد هستیم ، آیا با توجه به اینکه حفظ نظافت برج بر عهده هیئت مدیره و مدیریت برج می باشد ، مسئولیت نظافت ز … سلام و عرض ادب مجتمع ما دارای 9 بلوک و در جمع 74 واحد میباشد و هیات مدیره فعلی حدود 7 سال است که اینجا را تحت سلطه دارند و مجمع برگزار نمیکنند – حسابر … سلام ما دریک مجتمع مسکونی 11واحدی زندگی میکنیم که 5واحد مخالف و 6 واحد موافق داشتن نگهبان هستند.با توجه به اینکه هزینه نگهبان بالا هست و بعضی از واحده … با سلام و عرض احترام بنده در مجتمع مسکونی با بیش از 1200 واحد که قریب به 900 واحد در حال حاضر دارای سکنه است زندگی میکنم در این مجتمع هیچ گونه فعالی … اگر سوالات حقوقی درباره مجتمع مسکونی دارید وارد صفحه درستی شده اید. دادراه این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با مرور سوالات حقوقی در مورد مجتمع مسکونی از مشاوره حقوقی در مورد مجتمع مسکونی به صورت رایگان بهره مند شوید.

  • این گروه از معماران، ایجاد پیوستگی پایدار با محیط اطراف را نیز به عنوان یکی دیگر از مزایای این کار معرفی می کنند.
  • مجتمع مسکونی کوهساران پردیس در 8 طبقه و 135 واحد در فاز 11 شهر جدید پردیس در دست ساخت است.
  • دارای امکانات حمل‌ونقل خوبی مانند راه‌آهن، اتوبوس، برای رفتن به اداره، دانشگاه، بازار و غیره وجود داشته باشد.
  • عرصه عمومی شامل (ورودی شاخص، پذیرایی، آشپزخانه، تراس، سرویس بهداشتی) عرصه خصوصی (اتاق‌های خواب، حمام، لاندری روم) و همچنین در یکسری از خانه‌ها فضایی به‌عنوان اتاق بازی در نظر می‌گیرند.

در این مجتمع یک پارک نیمه عمومی و پارکینگ ها و یک مرکز تجمع و یک مرکز خرده فروشی وجود دارد. نام این مجتمع مسکونی از موقعیت مکانی سایت این پروژه گرفته شده است. شرکت معماری باهاراش از طرف گروه خانه های اکو سیستم دبی انتخاب شدند. امکانات اجتماعی و رفاهی متعددی در این پروژه وجود دارد که تمامی نیازهای زندگی مدرن خانواده ها را به بهترین نحو برآورده می کند. این پروژه توسط تعداد قابل توجهی مدارس، مراکز آموزشی، بیمارستان، مراکز بهداشتی، بازار، مراکز خرید، رستوران، کافه، پارک و امکانات توریستی و خدماتی احاطه شده است.

طراحی مجتمع مسکونی

فضای سبز موجود در مجتمع‌های مسکونی حس پویایی و شادابی را به ساکنین القا می‌کند و همچنین فضایی برای تفریح ایجاد می‌نماید. مجتمع‌های مسکونی ساختمان‌های بزرگی هستند که شامل خانه‌های جداگانه برای خانواده‌های مختلف می‌باشند. محیط مسکونی که با هدف ایجاد فضایی قابل دفاع طراحی شده است، به وضوح به صورت فضاهای عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی مشخص می شود، در این حالت، معین می گردد که چه کسی مجاز است در کدام فضا باشد.

از امکانات موجود در هر واحد می‌توان به تجهیزات آشپزخانه از بهترین برندها اشاره کرد. از طرفی درب‌های ورودی این مجتمع به سیستم خاصی مجهز هستند که شماره پلاک مالکان را شناسایی می‌کند، از این رو امنیت بسیار بالایی برای ساکنان فراهم است. معماری این مجتمع را ODA New York، بر عهده داشته و متراژ آن 7400 متر مربع است. این ساختمان با نام st street 251، در شهر نیویورک، سبکی پلکانی دارد که از نظر نما و کاربرد، پویایی بی نظیری در این سبک از طراحی قرار دارد. از جمله موارد قابل توجه در رابطه با این مجتمع پلان واحدهاست، در واقع در این مجتمع تیپ پلان‌ها متفاوت است و هرچه بالاتر می‌رویم متراژ واحدها نیز کوچکتر می‌شود.

مجتمع مسکونی شن زار در تهران و 40 کیلومتری جاده تهران – گرمسار واقع شده است. از جمله ویژگی های اصلی این مجتمع می توان به سادگی، رعایت تناسبات انسانی، تطابق ساختار کالبدی، رعایت سلسله مراتب و پرسپکتیوهای متفاوت اشاره کرد. بیا پردیس اولین و بزرگترین پلتفرم تخصصی برای خرید و فروش املاک از جمله واحد های شخصی ساز، مسکن مهر، واحدهای تجاری، واحدهای ویلایی و زمین با کاربری های متفاوت در شهر پردیس است. مجتمع مسکونی شقایق پردیس توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در سال 1389 به بهره برداری رسیده است. در کل باید گفت که اصطلاح ویلایی در شهر پردیس به مجتمع های مسکونی گفته می شود که دارای زمینی مجزا با حداکثر 3 طبقه تک واحدی هستند. این مجتمع های مسکونی بیشتر در مناطق چهار گانۀ شهر پردیس یعنی فاز های 1 تا 4 این شهر موجود هستند.

مالک و سازنده: شرکت سرمایه گذاری توسعه و ساختمانی نیک برج آوران قشم

طراحی برج مسکونی نوآورانه Belvedere (واژه ایتالیایی به معنی نمایش زیبا) یک کانسپ با تاثیرپذیری از الگوی چلیپایی است که با محدودیت های سایت، و تجزیه و تحلیل محله های شهر تعریف می شود. موقعیت ساختمان مسکونی Belvedere در محله ای با ساختمان های سازمانی 4 طبقه از دوران پساجنگ واقع شده است که با توجه به طراحی و ارتفاعی که نسبت به ساختمان های اطراف خود دارد، نقطه شاخص منطقه محسوب می شود. ایده کلی نمای بیرونی مبتنی بر کرکره های متحرک است که زاویه نور را کنترل می کنند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. در این پروژه معماری سبز مورد نظربوده است و تراسهای سبز روی سقف ساختمان پنج طبقه نمای خوبی از بالای آن دارند. این باغ های پشت بام به مناطق عمومی ، خصوصی و نیمه خصوصی تقسیم می شوند.در کل ، ایده اصلی این طرح استفاده از منابع طبیعی و معماری سازگار با محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی است.

نخستین شهرک مسکونی پرینتی در جهان

تمام این واحدها دارای چشم اندازهای زیبا و نور طبیعی مناسب می باشند. تا یک مجتمع در لیوا واقع در از نواحی جنوبی امارات متحده ی عربی، طراحی کنند. در طرح توسعه ی جدید شهر بوردو که قصد راه اندازی ایستگاه جدید مترو دارند. وقتی خانه ای در شمال ایران را در ذهن متصور می شود، مفهوم فضای خانه، عموما و از دیر باز، از چهارچوب دیوارهای محیطی فراتر می رود و بخشی از طبیعت و فضای پیرامون را در بر می گیرد. مدیر پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم از راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی در… این پروژه در زیتون بورنو واقع شده و یکی از مراکز استانبول در بخش اروپایی است.

http://1biti.ir