سازه 90 درباره دکتر سازه | 3darchitecture

مجموعه اعضای سازۀ یک ساختمان شامل سقف ، تیر، ستون و شالود ه می باشد. تیم فنی آب سازه متشکل از تکنسین های تخصصی و طراحان سیستم، در تمامی مراحل با ارائه آموزش های بهره برداری و همچنین تدوین دستورالعمل های نگهداری، در کنار شما قرار دارد. در گرایش سازه ، مهندسین سعی می کنند تا ابتدا تمام اطلاعات و ویژگی های سازه زمین و محل مورد نظر را بررسی کرده و سپس با توجه به نوع و ویژگی های ساختمان و یا حتی پروژه غیر ساختمانی ، میزان بار و انرژی را به یک سازه و تکیه گاه ایمن انتقال دهند. به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می گویند. سازه بخشی از حجم است که بارهای وارده را تحمل و به محیط اطراف منتقل می سازد.

http://1biti.ir

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم. همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم.

قالب وافل اسکای دام ابعاد 20*30*90

همه ی این قطعات آماده هستند و به راحتی می توان آن ها را به هم پیچ و مهره نمود. این نوع از ساخت، محدود به کارگاه ها، گاراژها، انبارها، آویزها و مانند این ها نیست. شما می توانید خانه ی خود را به صورت پیش ساخته طراحی نمایید، به طوری که با همه ی خواسته های شما تطابق داشته باشد.

همانطور که در مقاله «انواع سازه فلزی» هم بحث شد، سازه‌هایی چون سوله کارخانه‌ها، سالن‌های بزرگ وسایل صنعتی، کارگاه‌های صنعتی، سوله دپو و غیره از جمله کاربردهای سازه‌های فلزی هستند که به دلیل تفاوت در ساختار و نصب با ساختمان‌های مسکونی، به آن‌ها سازه‌های فلزی صنعتی می‌گویند. در این میان فلز مورد بحث همان فولاد، رایج‌ترین ماده مورد استفاده برای طراحی و ساخت ساختمان‌های صنعتی است. از مهمترین سازه های صنعتی می توان به انواع مخازن ذخیره سازی اشاره کرد.

  • بهره گيري از دستگاه رول فرمینگ اختصاصي با قابليت انواع خم ها و رول فرمینگ بر روي ورقها موجب گرديده تا تهيه انواع مقاطع رانر و استاد تا ابعاد 40 سانتیمتر و به ضخامت 3 میلیمتر با بهترين كيفيت و به آسانترين وجه در اختيار مشتريان گرامي قرار گيرد.
  • براساس آنچه بیان شد و به موازات تجربه موفقیت آمیز نرم افزار سازه90 برای ترسیم نقشه های سازه های بتن آرمه ، گروه نرم افزاری سازه ساخت مجموعه نرم افزار «دکترسازه» را به عنوان ابزاری کارآمد آغاز کرده است.
  • فرض کنید که می خواهید یک گاراژ جداگانه بسازید تا خودروهایی بیشتر، یک قایق و یک دستگاه چمن زنی را در آن جای دهید.
  • چنانچه تمایل دارید تا از یک روش سریع برای ساخت سازه های خود استفاده نمایید، می توانید از قطعات پیش ساخته بهره برید.

آب سازه با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تصفیه فاضلاب از جمله پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی، انواع چربی گیر و آشغالگیر، انواع بلوئر و دیفیوزر هوادهی و… یکی از تولید کنندگان مطرح این تجهیزات در ایران می باشد. انواع سازه‌های فولادی سنگین وجود دارد؛ مانند سازه فولادی تک دهانه، سازه فولادی دو دهانه و سازه فولادی چند دهانه. به طور خاص، سازه فولادی تک دهانه از دو ردیف ستون فولادی و سازه فولادی سنگین دو دهانه معمولاً از سه ردیف ستون فولادی تشکیل شده است. علاوه بر این، در همه نوع سازه فلزی سنگین می‌توان جرثقیل‌های سقفی نصب کرد. انواع سازه های صنعتی که در قالب سازه فلزی طراحی و اجرا می‌شود در صنایع مختلف می‌توانند کاربردهای زیادی داشته باشند.

ساختمان های بلند معمولاً با استفاده از این نوع ساخت، ساخته می شوند، زیرا امکان بالا بردن مواد با استفاده از جرثقیل ها و اجزایی که به سرعت به هم پیچ یا جوش می شوند، به آسانی وجود دارد. فولادها به آسانی در دسترس می باشند و عوامل استاندارد مورداستفاده برای ساخت وساز هستند. این عضوها به وفور برای بارها و پهنه های ستون های استاندارد، مهندسی و ساخته شده اند. مجله خبری معماری سه بعدی ی اصلی با استفاده از فولاد سنگین ساخته می شود و سازه های غیر پشتیبان نیز معمولاً از اجزای فولادی گیج سبک ساخته می شود. از مواد سنگین تر در تکه های سازه استفاده می شود و از آن ها به عنوان عضوهای تکیه گاهی بدون بار استفاده نمی شود.

رادیاتور پنلی ایران نوین