رزرو لوکس ترین هتل های تهران سیتا

البته که اگر نمای هتل را از روبه‌رو نگاه کنید، یک سازه ۱۰ طبقه خواهید دید. نزدیکی این هتل به مسیرهای کوهنوردی تهران هم یکی از نکات قابل توجه آن است. اگر اهل کوهنوردی یا کوه‌پیمایی هستید و مسافر تهران شدید، بد نیست برای آخر هفته خودتان را به یک کوهنوردی عالی در بهترین مسیرهای کوهنوردی در تهران مهمان کنید. آخرین خبرها از دنیای مد و لباس و لاکچری گردی در تهران و سایر نقاط جهان را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

امکان برگزاری مراسمات مختلف مانند عروسی و … در این هتل وجود دارد؟

وقتی وارد این اقامتگاه شوید، تلفیقی از سنت و مدرنیته را در طراحی و معماری و دکوراسیون هتل شاهد خواهید بود. پس جای تعجب نیست که بسیاری از گردشگران داخلی و بین المللی، به قصد دیدار پایتخت ایران، به این کلانشهر میلیون نفری سفر کرده و بعضا، مشتاق دیدن چند باره از این شهر هستند. برخی از لاکچری گردها در ایران نیز، عاشق سفر و گردشگری شهری در تهران هستند. چرا که تهران، بیش از سایر مناطق کشور، مقصدهای لوکس گردی از جمله هتل ها، کافه ها و رستوران های شیک و مدرن و بین المللی دارد و حتی در سالهای اخیر، ارتفاع گردها نیز میتوانند از فرصت های گردشگری استفاده کنند. بازار بزرگ تهران یکی از مهمترین مراکز اقتصادی و تجاری شهر تهران به شمار میرود.

هتل سورینت مریم کیش؛ لوکس‌ترین هتل ایران

هتل ۱ ستاره سروش در ۱۳۵۰ راه‌اندازی شده و در ۱۳۷۰ هم آن را بازسازی کرده‌اند. این تاریخ‌ها نشان می‌دهد هتل چندان نوسازی نیست، در عوض در قلب شهر قرار گرفته و به ایستگاه اتوبوس و مترو فردوسی خیلی نزدیک است. کاربران از محل هتل، دسترسی خوبش به جاهای دیدنی تهران و اداره‌ها و برخورد کارکنان تعریف کرده‌اند. کاربران درباره این هتل نظرات مثبتی نوشته‌اند و از تمیزی اتاق‌ها، برخورد کارکنان، خدمات خوب و دسترسی راحت آن تعریف کرده‌اند.

پربحث ترین ها

اینجا هم با هشت طبقه منفی و 12 طبقه مثبت در منطقه دربند تهران، از خوش آب و هواترین مناطق شمالی تهران، در کنار اسپیناس پالاس توانسته خصوصیات یک هتل مجلل، زیبا و لوکس را به تصویر هتل پرشین پلازا در خیابان سهروردی بکشد. تالار عروسی، مجموعه ورزشی و آبی کامل، رستوران، اتاق‌های دارای جکوزی، مرکز سلامت، و بسیاری از امکانات دیگر، آن را به مزاج مهمانانی که به دنبال یک اقامت باشکوه هستند، شیرین کرده است. از کاخ نیاوران و سعدآباد گرفته تا پیست شمشک و درکه، مرکز خرید پالادیوم و الهیه، به راحتی قابل دسترس است. هتل اسپیناس پالاس تهران به این دلیل از گران ترین هتل های ایران محسوب می شود که قیمت یکی از سوئیت های این هتل تهران، به شبی بیش از 4 میلیون و 500 هزار تومان می رسد.

  • اتاق‌های هتل هویزه عبارتند از اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، سوئیت رویال دو نفره و سوئیت جونیور فمیلی که کلیه آن‌ها در سال 93 مورد بهسازی قرار گرفته‌اند.
  • شاید برای بسیاری از افراد هزینه اقامت در یک هتل اهمیت زیادی داشته باشد اما گاهی برای برخی تنها لوکس بودن یک هتل یا به اصطلاح یک انتخاب لاکچری از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  • سوئیت های جونیور 44 متر مربع مساحت دارند اما بهترین واحد های اقامتی هتل استقلال را باید سوئیت های رویال این مجموعه دانست.
  • چیدمان لوکس و دوست‌داشتنی اتاق‌ و رستوران‌های هتل سیمرغ تهران تجربه اقامت بی‌نظیری برای شما به ارمغان می‌آورند.
رزرو لوکس ترین هتل های تهران سیتا

یکی از هتل هایی که نزدیک فرودگاه امام‌خمینی ساخته شده، هتل ۴ ستاره ایبیس است. اینجا به‌ویژه برای مسافرانی خوب است که می‌خواهند بین دو پرواز توقف چند ساعته یا یک‌روزه داشته باشند. اغلب کاربران از تمیزی هتل و امکانات آن تعریف کرده‌‌اند، اما قیمت را نسبت به خدمات و تعداد ستاره هتل زیاد می‌دانند. اغلب کاربرانی که تجربه اقامت در هتل هویزه را داشته‌اند، از تمیزی اتاق‌ها، محل هتل و مناسب‌بودنش برای سفرهای کاری تعریف کرده‌اند. درباره دوستانه‌بودن برخورد کارکنان، هم نظر منفی وجود دارد و هم نظر مثبت. هتل اوین هم برای سفر تفریحی مناسب است و هم سفر کاری؛ چراکه امکانات کافی برای جلسه‌های کاری مهیا کرده است.