دیوید و ویکتوریا بکهام عید پاک را صرف یک قایق تفریحی 20 میلیون دلاری کردند

دیوید و ویکتوریا بکهام ظاهراً به یک قایق بزرگتر نیاز داشتند. طبق گزارش ها، این زوج قدرتمند قایق بادبانی 6.5 میلیون دلاری خود را به طول 100 فوت، Riva Argo 90، به یک ابرقایق تفریحی ایتالیایی 20 میلیون دلاری، Riva 130 Bellissima ارتقا دادند. این سازه ساخته شده در سال 2022 با طول 130 فوت با حجم 299 تن ناخالص، فضای زیادی برای پراکندگی خانواده A-list دارد.

این زوج هفته گذشته در حال سوار شدن بر یک قایق به همراه فرزندانشان هارپر، رومئو، کروز و بروکلین که همسرش، نیکولا پلتز بکهام را آورده بودند، عکس گرفتند. کاملاً مشخص نیست که اسطوره فوتبال قایق را خریداری کرده یا صرفاً اجاره کرده است، اما برخی از رسانه ها حدس می زنند که او کاملاً مالک آن است، نظریه ای که با این واقعیت پشتیبانی می شود که قایق با نام “Seven” سفارشی شده است، که هر دو متعلق به بکهام است. شماره پیراهن سابق و نام میانی هارپر.

خانواده بکهام به جشن عید پاک در کشتی ادامه دادند. ویکتوریا، دیوید و بروکلین همگی عکس‌های خود را در اینستاگرام با گوش‌های خرگوش بر روی کشتی نقره‌ای براق در کنار آرزوهای خوب تعطیلات در زیرنویس عکس‌هایشان به اشتراک گذاشتند.

فروشگاه درب باز

همانطور که سرآشپز جاشوا وایزمن استقبال می کند آگهی در آخرین اپیزود Open Door وارد خانه اش در آستین شد، او به شوخی می گوید که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی کند.

پنج سوئیت در این سازه می توانند تا 10 نفر را در خود جای دهند، علاوه بر فضایی برای هفت خدمه. همچنین یک کلوپ ساحلی (یک منطقه استراحت نزدیک به آب) با سکوی شنا، جکوزی در بالای عرشه، و عرشه چوب ساج باریک در سه سطح وجود دارد. یک گاراژ 215 فوت مربعی دارای یک جت اسکی، مناقصه و دریاچه است.

خانواده بکهام یک واحد پنت هاوس در موزه هزار نفر برج زاها حدید در میامی، یک خلوتگاه حومه شهر در کاتسوولدز، و خانه اصلی آنها، خانه شهری چهار طبقه ویکتوریایی در هالند پارک لندن، که این زوج در سال 2013 به قیمت تقریبی 38 میلیون دلار خریدند، نگهداری می کنند. و 10 میلیون دلار دیگر برای بازسازی هزینه کرد.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/david-and-victoria-beckham-spent-easter-on-a-superyacht