دریچه کولر دیواری سفید آهنی البرز

اما در روزهای سرد سال با ورود ممتد هوای سرد از محفظه دریچه هوا چه باید کرد؟ این دریچه از جنس پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و دارای دمپر برای امکان تنظیم فشار هوا یا امکان انسداد ورود هوا را میدهد. با توجه به پره های تعبیه شده در این نوع دریچه ها می تواند امکان خروج هوای گرم محیط را در فصول سرد سال و همچنین ورود گرد و غبار به داخل را به صفر رساند. درپوش دریچه کولر سایر توضیحات : پوشش دریچه کولر یا همان مسدوده کننده دریچه کولر وسیله ای کار آمد برای مسدود کردن دریچه کولر در فصل هایی که از کولر استفاده نمیشود است چرا که باتوجه به اینکه کارهای آبی در بیرون از ساختمان قرار دارد در معرض گرد و غبار و همچنین دمای مستقیم هوا هستند که از طریق کانال کولر ودر نهایت دریچه هوای بیرون از محیط و همچنین گردوغبار وارد داخل ساختمان میشود که با چسب مسدود کننده کولر بطور کاملاً زیبا و مقاوم دریچه کولر را مسدود میکند ، پوشش دریچه کولر در نوع کاغذی و پلاستیکی میباشد که بر روی ورق ، چسبی از نوع چسب های نواری برخوردار است که براحتی بر روی دریچه نصب میشود رنگ مدل کاغذی سفید و رنگ مدل پلاستیکی شفاف میباشد.

پس از اتمام مراحل ساخت فریم ریچه هوا ، اقدام به ساخت و جانمایی پره های Zداخل فریم می نماییم.طول هر یک از این پره ها بستگی به ابعاد فریم دریچه هوا دارد. با انجام یک سری مراحل ساده، میتوانید با خیال راحت دریچههای کف و سقف را که به دهانه کانالها در سراسر خانه یا محل کار خود متصل دریچه بازدید شدهاند، بردارید. مشکلات مربوط به کانال سازی کولر نیز بر کیفیت هوای داخل خانه تأثیر منفی میگذارند. یکی دیگر از کارهایی که دریچه کولر گریل دار انجام می دهد، مکش هوای داخل محیط ها به بیرون از خانه می باشد. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید انواع محصولات تهویه، هواکش، لوله فلکسی و مدلهای متعدد دریچه هوا گزینه مناسبی برای خرید حضوری خواهد بود. دریچه کانال کولر درست جایی که کانال کولر به محیط ختم می شود، به منظور تنظیم جهت هوا تولید شده از منبع، در سقف و یا دیوار نصب می شود. از دیگر مکانها برای نصب آن میتوان به سقفها اشاره کرد.

به همین خاطر در حین تغییر مبلمان و یا نقاشی دیوارها، دریچه کولرهای محیط خود را نیز تعویض می کنند. چنانچه علت کامل بسته نشدن دریچه کولر گازی شما به خاطر خرابی برد کولر گازی باشد، در اینجا به طور کاملا صددرصد شماره چارهای ندارید، جز اینکه از یک تعمیرکار بخواهید که برد کولر گازی را برای شما تعمیر و یا در برخی از شرایط تعویض کند که در صورت تعویض تعمیرکار باید ضمانت نامهای را برای قطعه تعویضی خود به شما تحویل دهد. چنانچه قصد تعویض دریچه کانال کولر را دارید، مراحل فوق را جهت نصب دریچه جدید انجام می دهید، یعنی از چهارپایه بالا برید و با پیچ گوشتی، دریچه را در جای خود فیکس کنید.

در این مرکز تولیدی تمامی دریچه های تنطیم هوای جدید و به روز دنیا از جمله مشبک، دریچه دیواری، سقفی و انواع مدل های خطی عرضه می گردد. با توجه به تغییر رویه خرید افراد به تهیه تمامی نیازها از طریق فضای مجازی، موجب راهاندازی وبسایت تهویه سان و امکان خرید تمام محصولات از جمله دریچه کولر برای متقاضیان وجود خواهد داشت. تمامی تجهیزات مورد مربوط به حوزه تهویه، سرمایش و گرمایش جهت افزایش کارایی، طول عمر بالا و عایق حرارتی باید از متریال مناسب تهیه شود. هدف از اجرای این طرح تامین محصولات مورد نیاز کشورهای حاشیه ای و البته رشد و توسعه ی شرکت تهران دما می باشد.

دریچه کانال کولر دقیقا جایی که کانال کولر به محیط ختم می شود به منظور تنظیم جهت هوا نصب می شود. بهترین گزینه، ورق های گالوانیزه هستند که دوام زیادی دارند. در این نوع دریچه ها تنظیم زاویه وزش باد کولر با تنظیم پره های افقی و وزش یکنواخت باد به طرفین و ایجاد گردش هوا توسط چرخش پره های عمودی و … از ویژگی این نوع دریچه ها تنوع رنگ و طرح آن می باشد و قیمت آن نیز به قیمت نوع ورق MDF استفاده شده بستگی دارد. کانال کشی کولر آبی به منظور انتقال هوا از کولر به محیط انجام می شود اما به منظور تنظیم جهت دمش هوا، در دهانه کانال کولر آبی، دریچه ای نصب می کنند که به آن دریچه کولر آبی گفته می شود. جهت نصب این محصول از فنرهای مخصوصی که در پشت دریچه نصب می شود، استفاده می کنند. برای ساخت دریچه کانال کولر چوبی، ورق MDF را به توسط دستگاه CNC به ابعاد مورد نظر برش داده و سپس منتاژ می کنند. دریچه هوا ی آزاد مشبک توسط پیچ در محل مورد نظر نصب می شود. کانال کشی ساختمان در زمان ساخت بنا انجام می شود.کانال ها به صورت توکار در ساختمان نصب می شوند و در ظاهر تنها دریچه کولرآبی دیده می شود.

اگر هم درصدد این هستید که ملک خود را بازسازی کنید، توجه به تهویه مطبوع مهم است. این شرکت سالیان درازی است که در زمینه ساخت انواع ملزومات تهویه مطبوع فعالیت دارد و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود، محصولات با کیفیت همچون انواع دریچه های تنظیم هوا، دریچه داکت اسپلیت، انواع دریچه کولر و خدمات ارزنده ای نظیر کانال سازی صنعتی، کانال انتقال هوا، کانال سازی مدرن و … همانطور که گفتیم، دریچه کانال کولر همانطور که از نامش پیداست، دریچه ای است که در دهانه کانال کولر نصب شده و با کمک پره هایی که در آن تعبیه شده جهت هوا، تنظیم می شود. اگر در خانۀ شما فردی زندگی میکند که آلرژی یا حساسیتهای فصلی یا دائمی دارد و وجود ذرات ریز موجود در هوا، باعث اخلال در سیستم تنفسی او میشود، دفعات تمیز کردن دریچه کولر منزل را افزایش دهید. لازم به ذکر است که در این شرکت ساخت انواع دریچه کولر آبی مطابق با ابعاد مورد نظر مشتری وجود دارد.

اگر هواکش یا هر سیستم هوارسان دیگری نیاز به دریچه هوا در سقف داشته باشد می توان از دریچه هوا در سقف استفاده کرد که در رنگ ها و کل های مختلفی تولید می شود. می باشد. قیمت دریچه کولر تولید این شرکت، به نسبت ارزان تر از سایر شرکت ها می باشد و دلیل این ارزانی کیفیت پایین محصولات تهویه نو نیست بلکه خرید عمده متریال و تولید انبوه آن دلیل ارزانی محصولات شده است. دریچه جدا شده را با احتیاط پایین بیاورید و پیچ ها را در جیب خود قرار دهید تا گم نشوند. از خصوصیاتِ مشخصِ این دریچه کولر این موضوع است که هوا را بازاویه صرفاً به سمت پایین هدایت مینماید. این عده با این که ممکن است از خنک شدن زیر کولری که در سردترین حالت باد خنک ۱۶ درجه ای در اتاق پرتاب می کند لذت ببرند اما ممکن است با مشکلاتی نیز دست و پنجه نرم کنند.

دریچه های کولر استیل دارای مقاومت بالایی می باشند و شما می توانید از آن ها در خانه یا محیط های عمومی استفاده کنید . احتمالا بارها این سوالاتی از این قبیل برای شما پیش آمده است، که برای جلوگیری از خاک نشستن روی وسایل، چگونه دریچه کولر خانه را تمیز کنیم؟ در چنین حالتی خبری از کاهش دمای محیط، اتلاف انرژی و پرداخت هزینه قبوض بالا نخواهد بود. پس عاقلانهتر آن است که در همان ابتدای امر، از کمک بهترین متخصصین و همچنین بهترین خدمات و مواد مرغوب استفاده کنید تا مجبور به صرف هزینه اضافهتری نشوید. پس از تماس شما و هماهنگی های لازم، کارشناس شرکت تهویه نو از پروژه بازدید نموده و دهانه های کانال کولر را اندازه گیری می کند و با توجه به جنس مورد نظر مشتری، قیمت و هزینه ساخت و نصب دریچه کولر آبی تخمین زده می شود. دریچه کانال کولر را می توان به سفارش مشتری از جنس آلومینیوم، گالوانیزه، چوبی (MDF)، پلاستیک و کنترلی (هوشمند) ساخت. قبل از اینکه دریچه های سقفی گرمایش کانالی را بردارید، باید چندین ابزار را در اختیار داشته باشید تا کار را ایمن و به درستی انجام دهید. در این مرحله از کرنر های فلزی کمک گرفته تا ساختار چهار گوش دریچه هوا حفظ گردد.

از راه دور بوسیله ریموت و یا کنترل امکان پذیر می باشد. محاسبه و طراحی صحیح کانال ها از مهم ترین چالش های کارشناسان تاسیسات در پروژه ها بوده و انجام این مهم بدون تخصص، محاسبه و تجربه کافی امکان پذیر نمی باشد. این گونه که ابعاد دریچه هوا باید نیم سانت از هر طرف کوچکتر از حفره ی مورد نظر باشد تا دریچه هوا به راحتی و سهولت درون حفره فرو رود و در آن تعبیه گردد. با توجه به تعداد پره های مورد نظر، پس از برش آنها را در فواصل معین روی فریم دریچه هوا جایگذاری می کنیم. این نوع دریچه کولر ماهیتا از جنس آلومینیوم ساخته میگردد و دارای یک فریم از پروفیل آلومینیوم و پرههای عمودی و افقیِ این نوع دریچه کولر نیز از جنس الومینیوم است.بیشترین کاربرد این دریچه کولر در هوارسانی است و جهت برگشت یا اگزاست هوا مناسب نیست.نکته مهم در زمینه ساخت دریچه کولر طرح قدیم این است که جنس ورق دمپر این دریچه کولر عموما از ورق گالوانیزه است و لزومی ندارد که برای این کار از آلومینیوم بهره گرفت. جنس فریم، دمپر و پره های این نوع دریچه ها از پروفیل و ورق آلومینیوم می باشد. می توان آن را باتوجه به خواست مشتری با استفاده از رنگ هایی از جنس کوره ای یا پودری الکترواستاتیک رنگ زده و ایجاد تنوع کرد.

با توجه به جنس این نوع کانالها و رسانا بودناین کانالها در صورت استفاده چه به صورت روکار و چه به صورت توکار باید به خوبیعایق کاری شوند. به طور کلی در آن ها دو نوع پره عمودی و افقی قرار گرفتهاند. سایز و ابعاد دریچه کولر نیز باید با ابعاد دهانه آن برابر بوده تا شاهد چفت شدن و انطباق آن دو بر یکدیگر باشید. ابعاد فریم دریچه هوا ی تازه کله قندی بستگی به ابعاد حفره داشته و باید به اندازه ی نیم سانت از هر طرف کوچکتر از طول و عرض حفره در نظر گرفته شود تا دریچه هوا به راحتی درون حفره فرو رود.بعد از ساخت اضلاع فریم اقدام به گوشه زنی آنها می شود تا تمام زوایا گونیا باشد. لذا در هنگام ساخت فریم دریچه باید جای پیچ ها تعبیه گردد. دریچه کولر در انواع، ابعاد و متریالهای مختلف توسط بسیاری از شرکتهای ایرانی و خارجی تولید شده و خرید دریچه کولر پلاستیکی با طول عمر بالا از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت تهویه نو آستیاک (فروشگاه دریچه کولر در تهران)، یکی از شرکت هایی است که بطور حرفه ای و تخصصی بیش از 10 سال، در زمینه تولید انواع ملزومات تهویه مطبوع همچون انواع دریچه کانال کولر، انواع دریچه تنظیم هوا، دریچه لوور هوارسان، دریچه بازدید تاسیسات، دریچه داکت اسپلیت و کانال کشی و کانال سازی انواع پروژه های صنعتی و مسکونی فعالیت دارد.