درک جتر برای قلعه 9000 فوت مربعی خود در نیویورک خریدار پیدا می کند.

به گزارش Mansion Global، پس از شش سال ورود و خروج از بازار، مالکیت فانتزی نیویورک بر ستاره سابق MLB، درک جتر، قراردادی منعقد کرده است. خانه ای به سبک قلعه که در حدود 50 مایلی شمال غربی منهتن در روستای گرین وود لیک واقع شده است، اخیراً با قیمت 6.5 میلیون دلار در فهرست قرار گرفت. مسیر یافتن خریدار آسان (یا ارزان) نبود. ایستگاه کوتاه بازنشسته یانکیز زمانی که برای اولین بار این ملک چهار هکتاری را در سال 2018 فهرست کرد، قیمتی معادل 14.75 میلیون دلار داشت.

ساختمان اصلی سه طبقه، 9000 فوت مربع، به نام قلعه Tiedemann، در سال 1915 ساخته شد و دارای برج ها و باروهایی به سبک قرون وسطایی است. جتر در اوایل دهه 2000 این ملک را در معاملات متعدد بسته بندی کرد و طبق گزارش ها در مجموع حدود 1.6 میلیون دلار پرداخت و حدود 3 میلیون دلار برای بازسازی سرمایه گذاری کرد.

فروشگاه درب باز

خانه های افراد مشهور را دوست دارید؟ برخی از موارد دلخواه ما را از سوفیا ورگارا، سینا میلر و موارد دیگر خریداری کنید.

اگرچه نمای بیرونی سنگ شبیه چیزی خارج از یک کتاب درسی تاریخ جهان به نظر می رسد، خانه دارای تزئینات مدرن در داخل است و با چهار آشپزخانه، یک اتاق رسانه، یک آسانسور، یک بار مرطوب، یک دوش بخار، و یک سالن ورزشی همراه است. طراحی مدرن زندگی در قلعه دارای پوشش های چوبی بلوط، سقف های چوبی، لوسترهای آهنی پرآذین، و دیوارکوب هایی به سبک شمعدانی، از جمله جزئیات طراحی منحصر به فرد این اقامتگاه است.

همچنین در این ملک یک مهمانخانه در کنار دریاچه، خانه استخر، آشپزخانه در فضای باز، دریاچه خصوصی، خانه قایق، و اسکله، و همچنین یک کپی از مجسمه آزادی وجود دارد. در مجموع، شش اتاق خواب و 12 حمام در حدود 12600 فوت مربع فضای نشیمن داخلی وجود دارد.

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

فقط با 10% عضو AD PRO شوید 25 دلار 20 دلار در ماه.

فلش

از آنجایی که معامله هنوز نهایی نشده است، قیمت نهایی و هویت خریدار مشخص نشده است.

در سال 2021، جتر عمارت 31000 فوت مربعی خود را در تامپا فلوریدا فروخت که آن را «سنت لوئیس» نامید. Jetersburg” به مبلغ 22.5 میلیون دلار. این خانه هفت خوابه به صورت سفارشی برای تالار مشاهیر در سال 2012 ساخته شد و توسط تام برادی و ژیزل بوندشن اجاره شد.

source: https://www.architecturaldigest.com/story/derek-jeter-finds-a-buyer-for-his-9000-square-foot-new-york-castle