خرید کاغذ پشت چسب دار انواع ، a4 ، a5 ، گلاسه ، دیواری ، شیت ، قیمت | سایت اتاق

خرید کاغذ پشت چسب دار انواع ، a4 ، a5 ، گلاسه ، دیواری ، شیت ، قیمت | سایت اتاق

این کاغذ ها معمولا در دو نوع مات و براق تولید می شوند که بر اساس نیاز می توان هر کدام را مورد استفاده اتاق قرار داد. یکی دیگر از مصارف کاغذ پشت چسبدار علاوه بر علامت گذاری ، یاداشت و طراحی بسته بندی محصولات می توان  از آن در چاپ انواع لیبل نیز استفاده نمود. برچسب زدن یکی از روش های آسان جهت علامت گذاری می باشد که می توان از انواع چاپ شده ان نیز برروی بسته بندی محصولات، که نمی توان طرحی را برروی آن چاپ نمود استفاده کرد. بسیاری از شرکت های تولیدی و بازرگانی از روش چاپ روی کاغذ پشت چسب دار برای تولید لیبل محصولات خود استفاده می کنند. کاغذ کاغذ پشت چسب دار A4 مات بسته 100 عددی برای انواع پرینت مناسب می باشد.

  • اهمیت کیفیت بالا در این محصول بسیار بالاست و برای این که کار نهایی با کیفیت و زیبا باشد باید در زمان انتخاب نوع کاغذ دقت فراوانی به عمل بیاید.
  • کاغذ های برچسبی رنگی نوع دیگری از کاغذ برچسبی است که می توان از آن برای تبلیغات استفاده کرد ، کاغذ های رنگی برچسب دار قابلیت چاپ دارد و میتوان بر روی سطح های مختلف چسباند.
  • فروشگاه اینترنتی آریا تحریر با داشتن سابقه طولانی در فروش لوازم التحریر و لوازم اداری این افتخار را دارد که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد .
  • تحریر سواری همواره تلاش میکند با توجه به موارد فوق، سریعترین و بصرفه ترین روش ارسال را برگزیند تا حداکثر رضایت خاطر مشتری فراهم شود.
  • برچسب A4 گلاسه دارای کیفیت خوبی برای استفاده در پرینتر می باشد و برعکس لیبل های موجود در بازار براحتی امکان چاپ و پرینت دارد .

مواد استفاده شده در ترکیبات آن موجب رهاشدگی در جنس آن شده که باعث می‌شود به‌راحتی از لایه زیرین جدا شود. برندهای معروف این نوع کاغذها شامل برچسب‌های سوپرانو (Suprano)، رویال (Royal)، پیک پاور (Peak power)، دکسی (Dexi)، ستیو (Cetio)، گلدن طلایی (Gold Golden)، گلدن مشکی (Black Golden) و کرب (Crab) میباشند. چنانچه نمیتوانید خودتان چاپ روی لیبل خود را انجام دهید اصلا نگران نباشید.

کاغذ پشت چسبدار A3 مات-

که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود. فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است. امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم. کاغذ پشت چسب دار A4 براق بسته 100 عددی سازگار با انواع پرینتر جوهر افشان و پرینتر لیزری می باشد.

لوازم تحریر عمده

قابلیت چسبندگی این لیبل ها به صورتی است که پس از چسبانده شدن بدون پارگی قابل جدا کردن نیستند. کاغذ پشت چسب دار 50×25 لیبل های پشت چسبدار كاغذی دارای انواع متنوعی هستند از جمله (تمام&nb.. سوالی که خیلی از مصرف کنندگان کاغذ پشت چسبدار میپرسند اغلب این است که چه کاغذ پشت چسبداری برای پرینتر های خانگی مناسب است. کاغذ های پشت چسبدار در سایز های a4 و a5 و a3 به فروش می رسد و شما می توانید برای سفارش هرکدام از این محصولات با مشاوران ما تماس بگیرید. مجموعه تهران پرینت با سال ها تجربه در زمینه فروش محصولات چاپی و همینطور انواع کاغذ و مقوا ، به شما این اطمینان را می دهد که با دریافت کمترین قیمت ، بهترین کیفیت را به درب خانه شما ارسال می کند. رول پشت چسب‌دار گلاسه ، کاغذ پشت چسب دار A4 براق ایرانی ، کاغذ پشت چسب دار براق سایز A4.

مثلا کالاهای به مقصد مشهد از طریق پیک موتوری ارسال میشوند و کالاهای کم وزن عموما از طریق تیپاکس یا پست و کالاهای حجیم و سنگین نیز غالبا توسط باربری یا اتوبوس ارسال میشوند. تحریر سواری همواره تلاش میکند با توجه به موارد فوق، سریعترین و بصرفه ترین روش ارسال را برگزیند تا حداکثر رضایت خاطر مشتری فراهم شود. 1) کلیه قوانین و مقررات این فروشگاه بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر (خریدار) نیز موظف به رعایت قوانین فوق الذکر است. هر گونه تغییر در قوانین و رویه این فروشگاه، از طریق همین صفحه منتشر و بروز میشود و طبیعتا جایگزین قوانین قبلی خواهد بود. هرگونه فعالیت کاربر در این وبسایت، به معنی پذیرش کامل این قوانین است. سطح سیلیکونی این کاغذ ها می تواند به رنگ زرد یا سفید در دسترس باشد اهمیت کیفیت بالا در این برچسب ها بسیار بالاست و برای این که کار نهایی با کیفیت و زیبا باشد باید در زمان انتخاب نوع کاغذ دقت فراوانی به عمل بیاید.