خرید دیزل ژنراتور با قیمت مناسب

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزل و یک ژنراتور است که علاوه بر تمام عناصر متصل به هم، منبع حیاتی انرژی اضطراری و غیر دائمی باشد و جزو وسایلی است که برای خرید دیزل ژنراتور باید توجه کامل را داشته باشید

 

تاسیسات توربین ها با استفاده از کاوا اندازه گیری می شود که یک واحد اندازه گیری معمولی در عصر انرژی است که به آن کیلوولت آمپر نیز گفته می شود.

موتورهای ژنراتور برای پریزها، املاک و کارگاه های کوچک دور 1 تا 20 کیلو ولت (کاوا) و برای مجتمع ها و کارخانه های بزرگ تا 200 کیلو ولت (200 کاوا) استفاده می شود. ژنراتور کاوا 200 قادر به حمل در یک محفظه از راه دور است. برای ایستگاه های انرژی کوچک، توربین های 5 مگاواتی مناسب هستند، اما می توان از تعدادی واحد استفاده کرد. توربین‌های بزرگ‌تر به‌صورت جداگانه به وب‌سایت راه‌اندازی منتقل می‌شوند و جلسه و تجهیزات جانبی آن‌ها در وب‌سایت اضافه می‌شود.

توربین های دیزلی با قدرت 250 کیلو ولت همراه با عادت به تولید انرژی اضطراری، انرژی مورد نیاز را به طور مداوم و در مواقع کمبود توربین های عظیم و حتی اوج مصرف تامین می کنند.

بسیاری از خودروهای عمومی غول پیکر، قابل مقایسه با کشتی ها و قطارها، از توربین های دیزلی برای ارائه روشنایی علاوه بر نیروی محرکه استفاده می کنند. با این حال این سیستم چگونه کار می کند؟ ما قصد داریم در عناوین بعدی این موضوع را برای شما روشن کنیم

هنگام خرید دیزل ژنراتور به چه نکاتی باید توجه کنم؟

برای صرفه جویی در پول نقد و ایجاد یک گزینه بهتر، توصیه می شود هنگام انتخاب و خرید دیزل ژنراتور، عوامل را در نظر بگیرید. اگر این عوامل را نادیده بگیرید، احتمالاً ژنراتوری که انتخاب می‌کنید برای خواسته‌های شما مناسب نیست یا دیر یا زود مجبور خواهید بود ژنراتور خریداری‌شده را تعویض یا برگردانید.

 

مدل دیزل ژنراتور

مدل سیستم یکی از حیاتی ترین عواملی است که بهتر است در نظر گرفته شود، زیرا معمولاً این سیستم با عنوان مدل خود در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، چه موتور یک موتور دیزلی پرکینز باشد، معمولاً به عنوان دیزل ژنراتور پرکینز شناخته می شود. به طور معمول، هر مدل از دیزل ژنراتور مجموعه ای از گزینه ها، مزایا و معایب شخصی خود را دارد و به طور کلی برای برخی از آنها انتخاب خوبی است. استاندارد هر مدل کاملاً با یک مدل دیگر متفاوت است که ممکن است تأثیر زیادی در خرید شما داشته باشد. همچنین باید بدانید که قطعات یدکی برای برخی از تولیدکنندگان در دسترس نخواهد بود، که ممکن است منجر به قیمت‌ها و مشکلات بیشتر در طول کار شود. پس از آن، به اهمیت مدل دیزل ژنراتور مورد نیاز خود توجه کنید و از متخصصان در این زمینه مشاوره بگیرید. خرده فروشی کاراسهند دیزل با تولیدکنندگان متنوع توربین دیزل می تواند با کمک متخصصان فنی خود مناسب ترین انتخاب مورد نظر شما را معرفی کند.

مصرف گاز

گاهی اوقات، توربین های کاملاً متفاوت از مقادیر کاملاً متفاوت گاز برای تأمین هر واحد انرژی استفاده می کنند. متعاقباً، توربین هایی که سرانه گاز بسیار کمتری را می بلعند، از این نظر مقرون به صرفه هستند. با این وجود، مصرف گاز تنها موضوعی نیست که در مقرون به صرفه بودن یک ژنراتور وجود داشته باشد، و عناصر مختلفی به طور موثر وجود دارد.

انرژی مورد نیاز

یکی دیگر از سطوح حیاتی که باید در هنگام خرید این سیستم به آن فکر کنید این است که چقدر انرژی مورد نیاز است. در این خصوص مشاوره با متخصصان ماهر ما ضروری است، زیرا بررسی انرژی مورد نیاز به تخصص بیش از حد در کنار موارد نظری نیاز دارد.

شرکت خدمات پس از فروش

بسیار حیاتی است که پس از خرید دیزل ژنراتور، از خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، با دریافت ارائه دهندگان مناسب، آن را برطرف کنید.

چرا دیزل ژنراتور بخریم؟

با توسعه دانش، نیازهای ما روزانه توسط واحدهایی که با انرژی الکتریکی کار می کنند برآورده می شود. تعداد کمی از این واحدها به قدری حیاتی هستند که نیازی به یک لحظه خرابی ندارند، خرید دیزل ژنراتور قابل مقایسه با تکنیک های ایمنی، درهای برقی ساختمان ها و غیره، و در شرایطی که نیروی الکتریکی مورد نیاز از منابع استاندارد تامین نمی شود. کوتاه کردن آن با توربین های قابل مقایسه با توربین های دیزل ضروری است. جبران شود. در اینجا سه ​​نکته کلیدی در انتقال پیش رو همراه با دیزل ژنراتور فهرست شده است:

 

هیچ منبع متفاوتی از انرژی الکتریکی در دسترس نیست

قابلیت ناکافی انرژی الکتریکی توسط تامین کننده صنعتی

نیاز مهم برای انرژی الکتریکی در قطع انرژی

چرا از کاراسهند دیزل ژنراتور بخریم؟

برای خرید یک ژنراتور، می‌توانید به تامین‌کنندگان کاملاً متفاوتی بروید که هر کدام مزایا و معایبی دارند. در میان بهترین انتخاب ها برای خرید، خرده فروش یا شرکتی است که ممکن است در تمام مراحل از جلسه پیش خرید تا خرید و خدمات پس از فروش شما را همراهی کند و در هیچ یک از مراحل نمی خواهید به جای دیگری بروید. کاراسهند با مزایای بعدی به طور کلی یک انتخاب بسیار مناسب و محافظت شده برای شماست:

 

قیمت دیزل ژنراتور

داشتن پوشش قیمت یک اثر هنری است که یک رابطه شفاف بین ارائه، دم ایجاد می کند

و و ارزش. خرده فروش کاراسهند دیزل با این مزیت باعث می شود هنگام خرید دیزل ژنراتور و گجت های مختلف مورد نظر خود احساس اطمینان و راحتی داشته باشید.

مشاور فروش ناخالص

می توانید زودتر از خرید و استفاده از ایده ها و تجربیات آنها با متخصصان ماهر ما مشاوره بگیرید. آنها در یک خرید محافظت شده به شما اطلاع می دهند.

برپایی

احتمالاً حیاتی ترین مسائلی که بر استحکام و طول عمر سیستم شما تأثیر می گذارد، تنظیم صحیح است. راه اندازی توسط افراد بی تجربه می تواند کارایی سیستم را کاهش دهد و عمر آن را کوتاه کند و در نهایت آنچه را که می خواهید به شما تحویل ندهد.

 

خدمات پس از فروش ناخالص

پس از راه اندازی سیستم، به دلایل مختلف، ممکن است مشکلی ایجاد شود. ضمانت بعدی شما از کاراسهند دیزل ارائه خدمات پس از فروش به منظور رفع هرگونه ایراد ایجاد شده در سیستم شما بدون نگرانی به تنهایی و در جلسه با متخصصین ما و همچنین افراد فنی و ماهر ما می باشد.

مزایای توربین های دیزل نسبت به انواع مختلف توربین ها

توربین های دیزلی مزایایی نسبت به انواع مختلف توربین ها دارند که در زیر توضیح داده شده است:

 

کاهش مصرف گاز

توربین های دیزلی گاز بسیار کمتری نسبت به بنزین می بلعند. این بدان معناست که توربین های دیزل در زمان یکسان مصرف گاز را کاهش می دهند.

کاهش هزینه های گاز

سوخت دیزل ارزان تر از بنزین است و در نتیجه بسیار مقرون به صرفه است.

استهلاک بسیار کمتر

توربین های دیزلی به دلیل نبود کاربراتور، توربین های دیزلی استهلاک بسیار کمتری نسبت به موتورهای مختلف دارند، در نتیجه جایگزینی برای شمع وجود ندارد.

طول عمر بیشتر

عمر مفید توربین های دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی و حتی توربین های بنزینی خالص بیشتر است.

دوره ساخت ساده تر از

توربین های دیزلی پیچیدگی کمتری نسبت به توربین های بنزینی خالص در ساخت و راه اندازی دارند و در حال حاضر قیمت اولیه راه اندازی کاهش یافته است.

مصرف گاز دیزل ژنراتور چقدر است؟

تعدادی از عناصر وجود دارند که بر مصرف گاز دیزل ژنراتور تأثیر دارند، خرید دیزل ژنراتور اما معمولاً پارامترهایی مانند بار و ابعاد دیزل ژنراتور تعیین کننده میزان مصرف گاز سیستم هستند. گاهی اوقات مصرف این سیستم بین 190 گرم تا 220 گرم گازوئیل در ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است. پس از همه، بهتر است بدانید که این مقدار مطابق با موارد زیر متفاوت است:

 

درجه دریا بالای سر

رطوبت نسبی

عمر دیزل ژنراتور

کیفیت بالای گاز مصرفی

به عنوان مثال، برای کسانی که از یک سیستم 100 Kva استفاده می کنند، بار رایج روی آن 80 Kva است که 10 لیتر گاز در ساعت مصرف می کند.