خرید دستگاه رطوبت ساز و بخور سرد مدل DQ-107 با بهترین قیمت | mehbaran

خرید دستگاه رطوبت ساز و بخور سرد مدل DQ-107 با بهترین قیمت | mehbaran

برای تعیین سرعت کافیست کلید لمسی سمت چپ را لمس کنید تا بین سه سرعت جابجا شوید و با نگه داشتن همان کلید دستگاه را خاموش یا روشن کنید. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره نمود. درباره تفاوت رطوبت ساز مه سازان با سایز رطوبت ساز های بازار در این مقاله بیشتر بخوانید.

دستگاه بخور سرد طرح گربه ای 2

به دلیل نوسانات درجه حرارت در طول سال استفاده از این دستگاه‌های مرطوب کننده هوا گزینه مناسبی است. این  دستگاه  برای تامین رطوبت مورد نیاز  در سالن های پرورش قارچ دکمه ای و صدفی  و هم چنین کارخانه های آجرپزی  و سیگار، صنایع  چوب، گلخانه ها ،معادن و … کاربرد دارد. رطوبت رسانی علاوه بر کاهش گرد و غبار و خنک نگه داشتن محیط نقش مهمی در رشد بهتر میوه ، سبزیجات و قارچ ها دارد. در سالن های پرورش قارچ پس مرحله ریسه دوانی در کمپوست و افزودن خاک پوششی به کمپوست باید رطوبت لازم برای رشد ریسه ها فراهم شود. بهترین برندهای دستگاه بخور و رطوبت ساز را معرفی کردیم، اما لازم است هنگام خرید دستگاه بخور به یک سری نکات توجه داشته باشید.

  • دستگاه رطوبت ساز کوئین هوم با ظرفیت 4.8 لیتر مناسب برای یک فضای 50 متر مربعی است.
  • میزان خروجی در این دستگاه 250 تا 280 میلی متر در ساعت می باشد.
  • توان DEM-F301 برابر با 25 وات می باشد که قدرت بالای این بخور سرد را نشان می دهد.
  • آب داغ داخل این نوع رطوبت ساز در صورت ریختن ممکن است باعث سوختگی شود.
  • از دستگاه‌های بخور در منازل و ساختمان‌های اداری استفاده می‌شود؛ اما این دستگاه خطراتی را نیز به‌همراه دارد.
البته باید به‌خاطر بسپارید که دستگاه‌ بخور نمی‌تواند بیماری‌هایی مانند آسم را درمان کند. همچنین اگر پس از استفاده از دستگاه بخور، مشکل تنفسی‌تان شدت گرفت،‌ دستگاه را خاموش و به پزشک مراجعه کنید. دستگاه‌های مرطوب‌کننده می‌توانند در زمستان یا در محیط‌های خشک کمک بزرگی باشند. امیدواریم پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از نحوه عملکرد دستگاه‌های مرطوب‌کننده، انواع مختلف و مواردی که هنگام خرید دستگاه رطوبت ساز باید به آن توجه کنید، داشته باشید.

دستگاه بخور سرد اولتراسونیک امسیگ مدل US416

زیرا خشکی هوا عوارض زیادی را برای افراد و همینطور دام و گل ها دارد که باید از آن پیشگیری فروش دستگاه رطوبت ساز کرد. بهترین راه، استفاده از دستگاه های رطوبت ساز است که مزایای بسیاری را در بر دارد. بررسی فواید و مزایای دستگاه مذکور می تواند به شما در یک انتخاب درست، کمک به سزایی داشته باشد.

اگر قصد خرید رطوبت ساز صنعتی را دارید و به دنبال یک رطوبت ساز صنعتی با قیمت مناسب هستید.!! شرکت رطوبت ساز صنعتی مهسان کالا  شما را برای خرید و قیمتی مناسب  راهنمایی می کند تا بتوانید با رطوبت ساز صنعتی را با قیمتی مناسب برای خود تهیه نمایید. برخی از مدل‌ها نیاز دارد که در طول شبانه‌روز دوباره مخزن آن‌ها پر شود. تمامی رطوبت ساز های صنعتی ساخت شرکت مه آوران مجهز به سنسور التراسونیک برای کنترل دقیق سطح آب و قطع خودکار دستگاه و تایمر هوشمند دو زمانه الکترونیکی شده اند.

چگونه بهترین دستگاه رطوبت ساز و بخور را انتخاب کنیم؟