خرید آداپتور و شارژر لپ تاپ اصل با قیمت عالی دیجی همکار-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در صورتی که از پوسیدگی و یا شکاف کوچک در سیم شارژر را جلوگیری نکنید سیم شارژر کلاً قطع شده و امکان استفاده از آن وجود نخواهد قیمت شارژر لپ تاپ داشت. در هر حال در صورت بروز اختلال در این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تعمیر لپ تاپ مراجعه کرده و خدمات مرتبط با تعمیرات شارژر لپ تاپ را دریافت نمایید. دیگر واحدهای مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

  • همانگونه که می دانید اگر چه سوکت شارژر، قطعه ای کوچک در قیاس با سایر قطعات دستگاه است اما تعمیر آن به دلیل نیاز به دیس‌اسمبل لپ تاپ، فرآیندی کاملاً تخصصی و زمانبر است.
  • متوجه می‌شوید که گاهی اوقات خطا می‌تواند چراغ شارژ لپ تاپ شما را نیز خاموش کند یا سوسو بزند.
  • لپ تاپ شما از هر برندی که باشد، پین ورک تعمیرات آن را برعهده می‌­گیرد، هم چنین برای تعمیر سرفیس مایکروسافت هم می­توانید روی کمک پین ورک حساب کنید.
  • شارژر ارزان نشان‌دهنده کیفیت بالا نیست و از طرفی هر محصول گران کیفیت خوب را تضمین نمی‌کند.
  • در این صورت می‌توانیم حتی شارژر فندکی خودرو مناسب لپ‌تاپ خودمان را هم پیدا کنیم.

تبلت Tab M9 با تراشه جدید و نمایشگر بزرگ‌تر، جایگزین M8 محبوب خواهد شد. با این وجود باید توجه کرد که Tab M9 به دلیل قیمت پایین، از برخی ویژگی‌های مهم تبلت‌ها بهره نبرده و بیشتری برای کاربردهای ساده طراحی شده است. سری پرچمداران MI که قیمت و کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فردی را داراست. اما باز هم قیمتی مناسب‌تر در مقایسه با گوشی‌های هوشمند هم رده دارند و از آن جمله می‌توان به MI Note10 که بالاترین رده گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال 2020 بود، اشاره کرد. و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاه‌ها باقی نخواهد ماند.

این محصول به خوبی پاسخگوی نیازهای خانگی و اداری شما عزیزان می باشد . لپ تاپ های صنعتی در محیط های معمولی کارایی بالاتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارند. گارانتی ، شامل تمام قطعات (بجز باطری و شارژر که دارای گارانتی تعویض هستند ) ، میشود. مشتریان گرامی میتوانند با پرداخت ده درصد از فاکتور، گارانتی یک ساله را انتخاب نمایند . بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود.

در برخی از لپ‌تاپ‌ها استفاده از آداپتورهای شارژر نامناسب منجر به افت بازده دستگاه و سرعت عملکرد اجزای سخت افزاری و سیستمی آن می‌شود. میزان افت سرعت عملکرد لپ‌تاپ شما در این شرایط بسته به مدل لپ‌تاپ، آداپتور شارژر استفاده شده و …. همچنین این افت عملکرد می‌تواند به دلیل استفاده از کابل‌های مبدل نامناسب نیز ایجاد شود.

در زمان شارژ نشدن باتری لپ تاپ سیم شارژ خود را بررسی نمایید

به عنوان مثال در آداپتوری خروجی آداپتور ۱۹ ولت ۴٫۷۴ آمپر می باشد. همان آداپتورهای معمولی هستند که در منزل و محیط کار و … استفاده می کنیم، این نوع به برق خانگی متصل می شوند و با کم کردن ولتاژ سبب قابل استفاده شدن جریان انرژی می شوند. توجه داشته باشید که همان عدد روی شارژر اصلی را روی شارژر جدید ببینید. این عبارت معمولا روی برگه‌ای کوچک در پشت لپ‌تاپ چسبانده شده است. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم.

آداپتور لپ تاپ لنوو 20V 3.25A USB

خرید آداپتور و شارژر لپ تاپ اصل با قیمت عالی دیجی همکار-شارژر لپتاپ مستر جانبی