خريد آپارتمان مسکونی در منطقه کارتال استانبول مجتمع مسکونی الیس امتلاک، مشاور املاک و مستغلات | 3darchitecture

دسترسی‌های سواره و پیاده و نحوه تفکیک آن‌ها از هم در مجتمع‌های مسکونی، یکی از عوامل مؤثر در جذاب جلوه دادن مجتمع مسکونی بشمار می‌رود. مسکن علاوه بر تأمین سرپناه، مجموعه‌ای بوده که هدف آن ارائه خدمات متعدد و تأمین نیازهای ساکنان در یک مکان است. دروازه قوسی شکل، ورودی منطقه مسکونی را تعریف کرده و باغچه های دو طرف منازل مسکونی را به هم مرتبط ساخته است. طرح کلی نظام یک معابر در یک محله مسکونی نباید بدان حد پیچیده باشد که مراجعه کنندگان غیر ساکن، ناتوان از یافتن مسیر و جهت مورد نظر خود باشند.

  • این مجتمع های مسکونی در فاز های 5، 8، 9 و 11 شهر پردیس قرار دارند.
  • ساختمان سن کلارنس شهر سیدنی هم یکی از همین دست پروژه ها می باشد که در عین حفظ و بقای خلوص معماری کلاسیک خود با نمای قوس دار و طاق های بلند، هویتی ارگانیک را به خود پیوند داده است.
  • واحد های این مجتمع های مسکونی با توجه به موقعیت جغرافیایی، طبقه، هزینۀ انجام شده در مجتمع یا واحد مسکونی و همچنین ارزش زمین دارای قیمت های مختلفی هستند.
  • این مجتمع مسکونی شامل بیش از 500 آپارتمان است و در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع بنا شده است.
  • طراحی این برج 18 طبقه توسط مهندس منصور وکیلی انجام گرفته که دارای 60 واحد مسکونی است.
  • با توجه به نیاز بشر به حفظ امنیت و توانایی بیشتر برقراری امنیت توسط نیروهای جمعی به نسبت نیروهای فردی، انسانها زندگی به صورت گروهی را تا آنجا که به حریم خصوصی شان لطمه وارد نکند دوست دارند.

تأمین نور مناسب در آشپزخانه، از جهت شمال در کشور ما تأمین می‌شود. عرصه عمومی شامل (ورودی شاخص، پذیرایی، آشپزخانه، تراس، سرویس بهداشتی) عرصه خصوصی (اتاق‌های خواب، حمام، لاندری روم) و همچنین در یکسری از خانه‌ها فضایی به‌عنوان اتاق بازی در نظر می‌گیرند. پارکینگ (می‌توان پارکینگ‌ها را در پلان زیرزمین، پیلوت و حتی در محوطه سایت طراحی کرد). زمین انتخابی سایت باید خاک مناسبی داشته باشد، جهت ساخت‌وساز که توسط کارشناسان برسی می‌شود.

طراحی جذاب وکاربردی سایت پلان مجتمع

این ساختمان در دانکستر استرالیا قرار دارد و از نظر طراحی حجم، نما و طراحی داخلی، یکی از بهترین طراحی‌های استرالیا محسوب می‌شود. در هر طبقه این مجله خبری معماری سه بعدی 16 واحد قرار دارد و جزئیات طراحی خارق‌العاده‌ای از لابی گرفته تا روف گاردن در این پروژه لحاظ شده‌است. در معرفی مجتمع های مسکونی پردیس، در این مجتمع ها آن دسته از آپارتمان ها که نسبت به بقیه در این گروه قدیمی تر هستند، شامل ۴ طبقه 1 واحدی بدون آسانسور بوده و اکثرا نمای آجر ۳سانتی دارند. البته در سال های اخیر شاهد ساخت مجموعه یا مجتمع های مسکونی آپارتمانی توسط تعاونی ها در شهر پردیس بوده ایم که هم از نمای بهتر و هم امکانات رفاهی از قبیل آسانسور برخوردار هستند. شرکت معماری Arquitecnica مستقر در مادرید هنگام طراحی این طرح مسکن اجتماعی در پارلا، اسپانیا، با نگرانی های مشترک مرتبط با پروژه های توسعه ای از این نوع مواجه شد. معماران باید اندازه و هزینه هر آپارتمان و همچنین زمینی را که در اختیارشان بود در نظر می گرفتند و نتیجه این بلوک های رنگارنگ جذاب بود.

برج یاران 4

این فایل به تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی داخلی در شهر اصفهان اختصاص یافته است. مجتمع مسکونی خواب آرام در خیابان مشتاق در اصفهان در بین سال های 93 تا 96 در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع واقع شده است. از اصلی ترین ویژگی های این مجتمع مسکونی می توان به وجود فضای سبز زیاد در آن اشاره کرد. برنامه ریزی طرح، سایت پلان، پلان واحد ها از جمله بخش های این فایل به شمار می رود.

نقوش متقاطع در جلوی ساختمان الهام گرفته شده از یونجه های سنتی در این منطقه است – از این رو این نام را به خود اختصاص داده است. در همین حال، طرح L شکل این سازه برای حفظ یک درخت آهک 300 ساله در ملک ساخته شده است، به طوری که ساختمان و درخت به خوبی ادغام شده اند. این پروژه در سال 2007 تکمیل شد و دارای 56 آپارتمان ارزان قیمت است. با مشاهده طراحی نامنظم آن، به راحتی می توان فهمید که چگونه این بلوک حاوی خانه های مسکونی در لیوبلیانا، اسلوونی نام “تتریس” خود را به دست آورده است. شرکت محلی OFIS Architects ساختمان تتریس آپارتمان ها را با استفاده از مواد مقرون به صرفه اما با کیفیت مانند کاشی های گرانیتی و کفپوش بلوط ساخته است.

۱۰ واحد آخر این برج به صورت واحد‌های تریبلکس طراحی شده است. این برج در محدوده بزرگراه‌ها کردستان، رسالت و شیخ بهایی واقع است. فقط بالکن ها، ورودی ها و سایبان ها این مجموعه هستند که با مصالح و احجامی متفاوت به این ساختار منظم اضافه شده اند. اما با کمی دقت به این مجتمع می توان به نگاه شاعرانه و معمارانه و لطیف فراک گری پی برد.

به منظور ایجاد پرسپکتیو ها و مناظر مناسب در یک محله مسکونی، می توان منظر انتهای معبر را مسدود نمود. این هدف از طریق قرار دادن ماهرانه یک فضای ساخته شده قابل توجه چون مسجد یا یک مجموعه فرهنگی و یا عنصری طبیعی چون درخت و یا مجموعه ای از درختان در انتهای معبر عملی می شود. طراحی مجتمع پارا متریک با در نظر گرفتن بخش های تجاری و اداری در کنار واحد های مسکونی احداث می شود. تلاش و جدال برای اجرای عمارت خورشید در باغ شهر و محله ای آجری 400 دستگاه ( محله یزدی ها ) که امروزه دیگر نیست.

آنچه یک معمار باید درباره سازه های چوبی و محافظت آن از آتش بداند

در دید اول نمای پروژه مشابه نماهای فلزی موزه گوگنهایم و ساختمان والت دیسنی است و نمای پروژه کمی ترسناک به نظر می رسد. معماری و طراحی این ساختمان را شرکت انترامبه در کلمبیا انجام داده است. این پروژه نزدیک به جنوب شرقی دره هواجاکو واقع در منطقه مسکونی شهرستان اسفرا واقع شده است. طراحی دریاچه در مرکز مجتمع طبیعت سبز را وارد زندگی ساکنین کرده است. با توجه به رقابتی بودن اصناف آرایشی و سالن داران، بازسازی پیرایشگاه مردانه و تغییر سبک دکوراسیون داخ …

ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم. پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. عمده مصالح استفاده شده در این مجتمع مسکونی ترکیبی از چوب و سنگ است.

http://1biti.ir